Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

brněcí pinknic

31. 07. 2007
1
98
3809
Autor
leenai

takže, holoupkovééééé, piknik..


bylo by to takové růžové nic, takové brněnské odpolední posezení v trávě, takové klábosení, takové flákání se, takové požírání všeho, co kdo přinese..

co je hlavní – asi KDY, co? mno.. tak jako v pátek, jo? v pátek odpoledne.. toho.. desátýho srpna, no, to by šlo, ne? tak f pátek. .. přesně tak okolo zhruba tak nějak jak je ta velká, jo?, ta velká ruka jak je ouplně nejvejš rovně a ta malá, ta prťatá, jo?, tak ta jak je na tom čísle, jak je mezi dvojkou a čtyřkou uprostřed, jo?, ta trojka, nebo co to je, tak f tolik.

KDE .. no říkaj tomu Řečkovice, tak tam, v parku, se ještě ujasní, přesně kde se sejdem, však ste místní vy, tak se mě tak blbě neptejte, ne?!

tak prej: do řečkovic - šalinou jedničkou na konečnou, pak z kopce dolů na horácký náměstí a hledat park/hřiště před školou ..

ono horácký náměstí jako náměstí nevypadá... dyž pudete od zastávky, projdete nákupním střediskem s delvitou (kerá možná už bude billa) a přejdete cestu - je tam několik 13tiposchoďových paneláků - jeden je žlutej - projdete mezi nima a je před váma dětský hřiště hezký s pyramidou provazovou, houpačkama... za ním je travnatý hřiště s kovovejma průlezkama, /škola je od něj vlevo/ za ním další hřiště se stolama kamenejma na ping pong... o kus dál malý fotbalový hřiště a nakonec velký s trávníkem... :o)

zastávka -> nákupní středisko -> přejít cestu -> mezi panelákama k dětským hříštím a všemu tomu zařízenímu

řekla martinez a taky tak bylo.. ;)

VYBAVENÍ:
vstupný je něco k jídlu nebo něco k pití nebo něco k jídlu a pití (jednotka něco je větší než čtvrt kila (neplatí pro chipsy =D), popřípadě 1l; jo a hořčici nesnášim, takže ta se nepočítá.. ani dušená mrkev, to už vůbec ne.. a jesi přinesete samý věci, co nemůžu konzumovat, tak vás všecky vykážu)
- alkohol nejni zakázanej, leč nutit ho pít vás nebudem
- záruka tu je jedna – určitě se přijde podívat domácí moučník, jenže je jenom pro zlobivý a pro ukecaný, takže doma trénujte, aby na vás zbylo.. (protože příde Dero, no, budete muset bejt opravdu, ale opravdu rychlý.. .. jo.. no.. a když se mi nepovede, tak ho asi Dero sní za trest.. ještě vymyslim, co provedl, to se uvidí..)
- deka se dycky hodí, bez ní vám namokne pozadí a možná i něco jinýho, třeba vlasy

ÚČAST:
- asi chatrná, leč jen samí zanícení (mokvající rány a tak) srazovatelé, tři/čtyři/dvacet, vždyť je to jedno
- pokud začne lejt a bude nás málo, tak máme kam jít
- pokud začne lejt a bude nás hodně, tak složíme živou pyramidu a suší se pravidelně vystřídají s moknoucími

PODPIS ÚČASTNÍKA (do kritik):

Pakliže bych byl přizván k hromadnému zanášení sepse do ran a společnému nícení, jistě bych neodmítl..

martinez, dero, alternative4, leenai, papouše, jikouše, hašiše =) a taky gorgí + Mikulášek + haf haf, Tomáš a pak taky hrošice + její haf-haf, duchové.. a byla to/u Tragédie.. ;)

a FOTKY??.. jsou!

TŮŮŮŮT

98 názorů

jt
30. 08. 2007
Dát tip
fajn fotky .. :-)

leenai
18. 08. 2007
Dát tip
co teprf kolik jich unesl ten balkóón! jen škoda, že na tu živou pyramidu nedošlo.. =(

martinez
18. 08. 2007
Dát tip
a vlastně aj zvěře, ryb a ptactva :o)

martinez
18. 08. 2007
Dát tip
eště furt su ohromená z toho kolik krásných mladých lidí se mi vešlo do bytu :o)

martinez
18. 08. 2007
Dát tip
du na to... mám se bát? :o)

leenai
18. 08. 2007
Dát tip
todle fkládání vodkazu na fotky byl ale porod!!! to si možná ani nezasloužíte, tuhlenctu péči, žejono..no.. ale tak když už jste si tak počkali (za což se teda vomluvuju, ale nemam za prdelí torpédko, no..), tak teda zízejte! a nebuďte zklamaný, nebo mi nechoďte na kukadla jo.. no.. a avíza na vás! jen houšť! pozor! může obsahovat oříšky

martinez
13. 08. 2007
Dát tip
sem asi neposlala avi milému JiKu :o)

martinez
13. 08. 2007
Dát tip
JiKo - tys vypadal nejzaujatější vlašťovkama - o něco víc jak masem určitě :oD Rabbe, tak! každý ať pijavicuje tam kam patří - já možu všude, po tátovi su z čech, po mámě z valach, sama su z hané a po jednom z manželů eště aj od karibiku a po milencoch... no prostě všude :oD

Rabb
13. 08. 2007
Dát tip
jo! samá pijavice to tu byla! mám udělím zákaz návštěv na moravu! :-))

JiKo
13. 08. 2007
Dát tip
Zlatým hřebenem večera bylo to maso :))))))))))))))))))))))))))))) Ba néééé hihih.. a koukej ty fotky navalit na net někam sákra líná holko jedna!!! :)

leenai
13. 08. 2007
Dát tip
se mi to s váma líbilo, chicht .. *studlíná* tak vám teda pěkně děkuju =)))

fajo
12. 08. 2007
Dát tip
áno áno,najlepší pes je mačka.. a teda mačky síce moc neoplývajú blchami-zato ale žerú čo ja viem,na príklad také.. papouchy? p.s.:vŕtať v hlave je ľudské.. tak ako aj zblázniť sa je ľudské.. no...

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
prima - bude veselo :o)

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
sem ti papouchu poslala jedno zablešený avi eště ke mně - fajovi to furt vrtá hlavou :o) a ano, pryč s kartágem... rozhodně!!! alte, co ty momentky veselý?

papouch
12. 08. 2007
Dát tip
hele - linux s "jsme/jsem" nemá nic společnýho, páč doma mám stará zlatá wokna, ale to neznamená, že byv (jak zde bylo správně podotknuto) pijavicí (spíš pivapicí) nemůžu tuto skutečnost neuvésti... NEMÁM RÁD LINUX!!! sakrapes nemáááááám!!@#$%^&* ostatně soudím, že kartágo mělo by býti zničeno. .-)

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
pijavic já mám sto tisíc, teda vlastně mořskej koník je má... a myslím že u Rabba ste byli pijavice vy :o) copak, linux neumí gramatiku? :o)

papouch
12. 08. 2007
Dát tip
jsme ano, samozřejmě jsme tam patří nenávidím linux!!!! :-)

papouch
12. 08. 2007
Dát tip
pche!! a to nic není!! u Rabba na vulgáru jsem chytli ještě pijavice, héééč!!! :-))

fajo
12. 08. 2007
Dát tip
furt...

martinez
12. 08. 2007
Dát tip
já ne - ste si všecky odnesli, hamouni!!!

papouch
12. 08. 2007
Dát tip
taky máte blechy? :-P

martinez
11. 08. 2007
Dát tip
to s fotorepo je výhrůžka nebo slib? :o) tys nefotil vlašťovky? tak to su zklamaná... aj dyž je pravda že lítaly proklatě rychle a nízko :o)

fajo
11. 08. 2007
Dát tip
p.s.:hlásenie počká!

martinez
11. 08. 2007
Dát tip
tak na to se fakt těším až tento tu kabaret bude mít nápis "tu je fajovo" :o) zimnice se mě drží jak klíště - polehávám a pospávám celý den s menšíma přestávkama - hlášení bude časem :o)

fajo
11. 08. 2007
Dát tip

fajo
11. 08. 2007
Dát tip
ale zato aspoň nemám zimnicu,ale spoustu dolarů,(Bencrofte),takže keď budem ten blbé milionář,kúpim si tento tu kabaret..tak!!!

fajo
11. 08. 2007
Dát tip
za seba môžem povedať,že je dosť nahovno,že mám voľno,ale vlastne nemám,pretože musím ísť do práce,takže z dôvodu pracovného voľna som sa nemohol zúčastniť onej dozaista mierumilovnej akcie.. tak zas nabudúce... HOWGH!!!

martinez
11. 08. 2007
Dát tip
za sebe možu říct že se pinknic vyvedl... sice mě následně sklátila zimnice a celej den klepu kosu pod peřinou /a navíc sama/ ale za to myslím nikdo z těch co tu byli nemože :o)

maracaibo
11. 08. 2007
Dát tip
tak si představte, že jsem včera zkysla do sedmi v práci...pak už jsem neměla sílu nikam jezdit. Ach jo. Jak jste se měli? Doufám, že jste se pěkně bavili a že mi to vyjde příště.

Dero
09. 08. 2007
Dát tip
avi sjuu

Dostali, dostali... :)

martinez
07. 08. 2007
Dát tip
já ničemu nerozumím a do ničeho nevidím /dostali ste mý blahopřání po icq, dochtore?/ - jen du poslat eště avi nějaký :o)

Viděl bych to tak, že kollaboranta chytnem, a přeučíme ho na kollportéra. Jeho život dostane smysl a my se nebudem muset hádat. Co vy na to?

nemám čas

Bulvár
05. 08. 2007
Dát tip
noe: toš pakse ale chovej hrdě všude a nepotřásej si s kolaborantama rukou.

martinez
03. 08. 2007
Dát tip
Eliška s nikým nekolaboruje!!! :o) tak se měj teda, no... ahoj zas někdy (a tam už mi odpovídat nemusíš na to druhý avi :o)

martinez
03. 08. 2007
Dát tip
a jedno lůzný kapitánský avi :o)

leenai
02. 08. 2007
Dát tip
tak hele žádný hádky tady.. >=-(( nebo budu zlej

leenai
02. 08. 2007
Dát tip
spráfně spráfně

papouch
02. 08. 2007
Dát tip
nesmím tomu říkat Leenaiparty, nebo mě Leenai uškrtíííí .. :-)

papouch
02. 08. 2007
Dát tip
tak eště jěédnou: pátek odpoledne 10.8 Leenaiparty v Řečkovicích, navečer přesun do Slatiny k papopušoj, tam papouchvulgarbeforeparty, přespolní přespat u papouše a v sobotu tradá na Vulgar do Nikolčic!! A v nedělu .... děj se vůle boží.. :-))))

leenai
01. 08. 2007
Dát tip
jerry .. =))))) a to já zas pojedu.. =))) a zas tak jako hodný kluky nefackuju pořád.. jen tak občas.. trošku.. a tebe bych vynechala teda, ze známosti, třeba.. shammann - tebe bych zrovna taky ráda viděla, po té době.. abych měla jistotu jesi vlastně ještě fakt jako žiješ, bo co.. =) a jak taky, no.. =)

Oldjerry
01. 08. 2007
Dát tip
Já nejezdím na žádné srazy, zejména na ty, co se konají na dvě hodiny 300 kilometrů daleko... dík za pozvání, lenice. Kdybych byl mladý a krásný poslal bych ti pusu, protože z takové dálky nelze obdržet facku....

Shammann
01. 08. 2007
Dát tip
že jo!:-)) se furt vohání Pelhřimovem, jak by to bylo spravedlivé pro obě strany...

Shammann
01. 08. 2007
Dát tip
A to je v Pelhřimově?

leenai
01. 08. 2007
Dát tip
='o((

leenai
01. 08. 2007
Dát tip
nebruč, brouku, a přijeď taky ;) =) jaký babí hop? cotojé?

Oldjerry
01. 08. 2007
Dát tip
babí hop

martinez
01. 08. 2007
Dát tip
ono horácký náměstí jako náměstí nevypadá... dyž pudete od zastávky, projdete nákupním střediskem s delvitou /kerá možná už bude billa/ a přejdete cestu - je tam několik 13. tiposchoďových paneláků - jeden je žlutej - projdete mezi nima a je před váma dětský hřiště hezký s pyramidou provazovou, houpačkama... za ním je travnatý hřiště s kovovejma průlezkama, /škola je od něj vlevo/ za ním další hřiště se stolama kamenejma na ping pong... o kus dál malý fotbalový hřiště a nakonec velký s trávníkem... :o)

dadíková
01. 08. 2007
Dát tip
Hanko dík, já to četla, mrkla bych, ale zrovna ten víkend budu něco mít, tak bohužel...

maracaibo
31. 07. 2007
Dát tip
hmm hmm to jsou vtipky, cloveka by zmatli...Horacke namesti tam pisou, diky Leenai

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
http://www.mapy.cz/?query=Brno,%20Hor%C3%A1ck%C3%A9%20n%C3%A1m%C4%9Bst%C3%AD&portWidth=678&portHeight=521&zoom=15&mapType=ophoto¢erX=138090848¢erY=133004864#centerX=138089856@centerY=133003008@typ=ophoto@zoom=15@vizType=none@vizIds=none debilní dlouhej odkaz.. ale tam to je, no

papouch
31. 07. 2007
Dát tip
maracia.: ten park je v Pejřimoujě :-P :-))

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
avi eště, zapomněla sem na dadíkovou :o)

maracaibo
31. 07. 2007
Dát tip
ahaaa :o) už to vidím!

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
časové upřesnění už tam je. =) ale dyk martinez tady napsala postup ;) tak trochu.. =) jo, vlastně všecym -> tak jako si to přečtěte ještě, abyste na to nezapomněli a dorazili včas, žádný opožďování

maracaibo
31. 07. 2007
Dát tip
diky :-) holt teda budu muset mrknout na mapu. na casove upresneni si pockam.

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
park musíš hledat, říkala martinez, což ostatně taky budu dělat.. =) a v kolik? nojo.. lec dů it írly .. to tam připíšu

maracaibo
31. 07. 2007
Dát tip
ahooj, v kolik hodin se tam potkame? A kde ten park presne je ;-)?

JiKo
31. 07. 2007
Dát tip
Se tu tantonc .. jako na avíza... abych měl na co pak nadávat :)

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
tomu se říká péci za pevnou cenu =) no já uvidím, jak na tom bude nádobí, ale něco spíchnu v případě nouze to udělám jak ty =))

hašigora
31. 07. 2007
Dát tip
dekuju za avi:o)))) ja jet, ale z praha neprivezt domaci moucnik z technickych duvodu...(moje levorukost a autobus) tak koupim neco na miste a naaranzuju to:o)

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
šiš, to střílení avízama mě neba.. =) tak sem vás fšecky upsala ťáblu

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
avízuješ mne snad fajo jako pan(n)u? :oD

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
neržíkej tomu leenaiparty nebo ti ukousnu šošulku, papouše =)

fajo
31. 07. 2007
Dát tip
šmarjápano..)

papouch
31. 07. 2007
Dát tip
k papoušoi se vlejde klíďo i 10 - 12 člověkůf (ospacákovaných) .. ba i víc

papouch
31. 07. 2007
Dát tip
tak eště jěédnou: pátek odpoledne 10.8 Leenaiparty v Řečkovicích, navečer přesun do Slatiny k papopušoj, tam papouchvulgarbeforeparty, přespolní přespat u papouše a v sobotu tradá na Vulgar do Nikolčic!! A v nedělu .... děj se vůle boží.. :-))))

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
fajn fajn, krása.. hlavně z toho neudělejte druhou vulgar party.. =)) tady budou pícklata.. krom mě třeba taky eliška.. =))

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
ke mně /do řečkovic/ se vleze max přespolně neutrální jedno-dvojice - a se spacákem :o)

papouch
31. 07. 2007
Dát tip
přespolní. teda.. ránu.. teda .. no....!

papouch
31. 07. 2007
Dát tip
jo!!!!! A přespolná přespí u papouše a v sobotu ránu tradá na Vulgar!!!

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
a to já vám klidně aj zavolám - tomu kdo mi nabije kredit moc ráda :oD

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
jo, všichni vzpomínejte, hromadně.. šup šup.. děkuji za popis cesty ;) jo a mobilní budu určitě, ale zavolat si mě musíte sami, nesponzoruju ;)))) (číslo třeba pošlu do zpráv) Rabbe, však se taky táhnu z daleka, tak se nevymlouvej.. =)

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
prima - a vzpomínej kdo eště je v brně a chtěl by nás vidět - nebo my jeho :o)

fajo
31. 07. 2007
Dát tip
noo..tak to by aj šlo,voľno mám..marti,o mobilnom zblúdilectve viem svoje..)

martinez
31. 07. 2007
Dát tip
do řečkovic - šalinou jedničkou na konečnou, pak z kopce dolů na horácký náměstí a hledat park/hřiště před školou - a snad budem mobilní a zbloudilce budem navigovat :o)

Rabb
31. 07. 2007
Dát tip
do brnáá? fůůj, to je městóóó.. bakaný město.. :-)

deckart
31. 07. 2007
Dát tip
Kdysi jsem byl na táboře a tam plakáty podobné formy a obsahu vylepovaly se velmi často...

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
rabb - to víš, se potáhnu do Nikolčic, bo jak, když nemůžu chlastat, co bych tam asi dělala? =) přijeď ty! Dero - nojo nojo, my víme..

leenai
31. 07. 2007
Dát tip
avi některým, o víc se kdyžtak postarejte, sím, sami

Dero
31. 07. 2007
Dát tip
Podotýkám, že jsem ideálním člověkem na kontrolu integrity živoucí pyramidy - zevnitř. Neodmítám!

Rabb
31. 07. 2007
Dát tip
tak dojeď na ten vulgááár nééé? :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru