Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Sténám..

01. 08. 2007
2
63
2138

Na kameným stole

leží černý růže.

Tak nádherně září.

 

Na ňadra mi spadla kapka krve.

Je rudá a teplá.

Mám ráda rudou a mám ráda teplo.

Mám ráda horko.

Těla se třou ve víru vášně.

Stéká z nich pot.

Chci ho slíznout.

Chci se zakousnout

do vaší kůže.

Krvavý bál mrtvých těl.

Nevinná radost, nic vám nepomůže.

Za chvíli půjdu do pekel.

Do tajemných hlubin zapomnění,

ve kterých se v ďábla změním.

 

Jsem posel smrti.

Zbloudilé zlosti.

Nadržené radosti.

Nebeský chtíč mě neukojí,

přesto, že jsi svatý a úd Ti stojí.

Sex mezi plameny ohnivých duší.

Slyším ty vzdechy jak zní v mých uších.

Jsem tak vrušená, nevím co psát dál.

Pro dnešní noc končím mrtvý bál.               A sténám..   

       


63 názorů

Teď jsi mě pobavil... :) Ne, je to opravdu Sténám... :) Trochu snad morbidní je... nebo víc? Bylo psaný v morbidní náladě... takže tak..

ten název jsem nejdřív četl jako Stehnám :o) morbidní dílko, řekl bych...

Velmi velmi děkuji, to vždycky potěší:) Jdu hajat, jsem nějaká vyřízená... jestě mrknu na nějaký Tvý dílka:)

hmmmm, Jedna moje se jmenuje stejně ale je taková ... no, už si ji ani nepamatuju. Nic Moc. Tohle je dost dobrý!

Cítím, že jsi moc milá:) Taky přeju krásný sluníčkový dny:)

Zuzi,máš pravdu,že svět je krásný pro každého jinak...Tak tedy,hezký den:o)

neoOpica: Však já se bavila dosyta:), ale nechci tady navádět mladistvé jak to na takových akcích doopravdy chodí.. :)

S nikým!!!! Přece na papír:) Psala jsem příběhy, básnicky, různý blbosti a pokračovala v psaní knihy..

No, tak já jsem normálně před odjezdem onemocněla, takže jsem tam brala antibiotika!!!! Ale ne celý pobyt, tak pak už to byla ta správná dovolená:) Hodně mě to tam inspirovalo:) Našla jsem krásný tajemný místa a psala a psala:)

Svět je krásný pro každýho jinak.. ale dík za stavení se sem a napsání těchto pár řádků:)

mi se to nelíbí....zkažený svět....

lovkyně : ale klidně si piš, že je to sračka a můžeš z ostra, já Tě za to nespapám:) Vždyť o tom to je, každý máme svůj názor.. Vysvětlím Ti to jinak.. Autor stojí o kvalitní hlubší kritiku. Jinak máš pravdu.. jsem srandista, masochista, ale taky sadista a vrah estetické poezie:) neoOpica: už jsem z dovolené zpět!!!!!!:)

Já jen reaguju:) Stejně jako Ty:)

j. nick
03. 08. 2007
Dát tip
á, negativní kritika se slečny dotkla, tak to pardón, nevěděl sem, že to nezvládáš:)

Jo, Ty Tvoje kecy taky.. :)

j. nick
02. 08. 2007
Dát tip
nuda, klišé a tak... a občas trochu krkolomě napsaný...

:)

Bossman
02. 08. 2007
Dát tip
To mas pravdu-u:)) Aneb naruziva zena, je zenou zadanou

No jo, sex je u mnoha lidiček žádaný téma:) U mně obzvlášť:)

Bossman
02. 08. 2007
Dát tip
Tyvole tady se to rozjelo-o :))

Ještě, eleja: hledej v tom spíš provokaci:) Nejde o to, že z toho musíš cítit depku, smutno, prázdnotu... i když něco málo tam od každýho možná je..

Tak to je důkaz toho, že to jde všude:) Teď nemáš s nikým a zítra se třeba ani nenaděješ a ....... tak zatim:)

Nemám záměr žádný... důležitý je, že já jsem spokojená a co při čtění cítí ostatní, neovlivním.. Naopak jsem ráda, když se názory liší!

eleja
01. 08. 2007
Dát tip
no, myslim, ze nebylo tvym zamerem, aby ta basen vyznela smesne.

Všechny emoce jsou vítány! Co by na tom mělo být nevhodnýho? Radujme se, smějme se, bavme se!!:)

eleja
01. 08. 2007
Dát tip
ehm, asi je to nevhodne, ale docela sem se pobavila a zasmala.

Tak když ta osoba, s kterou sex mas stojí za to, tak není co řešit a sex může být úžasný i v pitevně... tak mě napadlo.... že bych to tam zkusila, není to už moc?:)

Ach jo, tak co s tím, cerna_lovkyne? Pozérka rozhodně nejsem, ale když myslíš.. asi to tak na Tebe působí.. co Ti na to napsat.. tak už mě nečti .) neoOpica: Jedu čerpat energii do Tater... tzn. příroda, koupání, friends, alkohol, alkohol, alkohol, příroda.... IVO:thanks... však víš:)

IVO
01. 08. 2007
Dát tip
Nic pro estéty. *T

hai_mal
01. 08. 2007
Dát tip
jojo, koukám, neboj:) i vášeň může být převlečená láska:)) tak držím palce

Už musím utíkat, štěká mi tu pejsek a chce čůrat, tak to sténaní necháme na jindy... :)

To je Morava.. jižní.. a v pondělí jedu na dovču na Slovensko!!! hih:) teď to působí jako by Písmák byl vlastně Seznamka:)

hai_mal
01. 08. 2007
Dát tip
vždyť neříkám, že ne :)

A mám jen sténat nebo k tomu mám i něco přidat??:)..

neoOpica... mrkni do profilu a uvidíš, odkud jsem:)

neoOpica: Díky, díky, díky!!! Jestli chceš, budu sténat i teď:) Dělám to ráda:) Bossman: tak jo-o.. :) hai_mal: Vždyt je to od něj milý..... :)

hai_mal
01. 08. 2007
Dát tip
neo :))) aby ses nám nezamiloval:)

Bossman
01. 08. 2007
Dát tip
ne-e

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru