Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básně pro neznámou lásku

15. 08. 2007
0
8
563
Autor
Luczisek
 
Večerní sen
,,Každý večer se mi o tobě lásko zdá
Sen překrásný , ale někdy i smutný konec má
Jsi moje usměvavá hvězdička
Kterou miluji z celého nebíčka
Mé srdce trpí a hlasitě pláče
Nechci ho pořád jen v kaluži máčet
Mé slunce ,které mi sítilo na štěstí
Už dávno zapadlo a přineslo neštěstí
Bez tebe pomalu mé tělo umírá
Tvůj úsměv vždy mé rány od krve utírá“
 
 

8 názorů

Lúmenn
15. 08. 2007
Dát tip
ehm...pošli to do top dívky, tam se to bude líbit:)

whau... konečně, konečně, konečně... já tak miluju tuhle pitomou, plitkou, povrchní, prepubertální, ušmudlanou poezii - vivat! vivat!

najkrajsia hviezdicka z celeho nebiiicka je tvoja mamicka, co ti boh...(neviem co..) to je taka stara pesnicka od gizky onovej....ci od jakej madry....mi to trochu ta tvoja basnicka pripomenula...peace and love:)

martinez
15. 08. 2007
Dát tip
sluníčko sVítilo a ne sítilo :o) líbí se mi rým pláče a máčet - vymyká se zbytku použitých rýmů - jo, číst a zkoušet to dál - a nebrat první, druhý možná ještě ani třetí rým co se ti sám nabídne... mělo by to být něco zvláštního a překvapivýho a ne slovo co napadne i malý dítko :o) nevaž se - odvaž se! ;o)

.dunaj.
15. 08. 2007
Dát tip
nelibi netip ne? - vzhladom na vek si myslim ze v ramci normy - odporucam viac citat atd...

elf_elf
15. 08. 2007
Dát tip
jééžiš to je strrrašnýýýýýýýýýý

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru