Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

vzDávání

18. 09. 2007
9
18
2931
Autor
Kačírek

Ve městě, kde dýchá tolik zasvěcených,

bych taky dala život kam to netušíc,

jen kdybych našla odvahu jít sama

a svoje touhy, vůli proměnila v nic.

 

 

 

 

 

V Olomouci 18. 9. 2007


18 názorů

Anetah
20. 03. 2010
Dát tip
výjimečná (nejen Olomouc) :-)

Kačírek
05. 07. 2008
Dát tip
vnímavá :) (ale až tak vážně to nemyslím) díky :)

kapitan
14. 01. 2008
Dát tip
Hezká to miniatura..

Hesiona
13. 11. 2007
Dát tip
Vůli a touhy proměnit v nic... to by se mi ulevilo... :o(***

Narvah
01. 11. 2007
Dát tip
na to jít sama je ta vůle potřeba

Kačírek
20. 09. 2007
Dát tip
nechápeš ale nevadí :) Díky za názor, za čas a za pozornost. :)

Oldjerry
20. 09. 2007
Dát tip
Abych pravdu řekl - vadil mně ten přechodník. Je tu rozpor : žena si zvolí mužský nick. Jak bude znít přechodník ?.... Nelíbí se mi své touhy, přání, cíle proměňovat v nic... to je jako stát se blátem, nebo zemřít (a na to je dost času).

Kačírek
20. 09. 2007
Dát tip
Ne to je v pořádku, jen jsem to od tebe chtěla trochu rozvést, protože si nejsem jistá, jestli ti rozumím a jestli ty rozumíš mně. Tož nechme to tedy být. :)

Oldjerry
19. 09. 2007
Dát tip
Kachnička - je to názor - píšu ho pro tebe, mně je úplně jedno, co si píšeš. Stačí napsat a nebudu psát. Nejsem z těch, co se tu vtírají jak noční krém...

Magdusha
19. 09. 2007
Dát tip
Líbí:) tip*

oleandr
19. 09. 2007
Dát tip
heleme se povedené a Olomóci!

Kačírek
19. 09. 2007
Dát tip
To by mě zajímalo, co si myslíš, že jsem chtěla říct, ale neřekla. Nevím, jestli ti správně rozumím, ale to "nic" tam být musí a nic jiného. Díky za rozbor.

Oldjerry
19. 09. 2007
Dát tip
Souhlasím s papouchem a navíc - kdybys »svoje touhy, vůli proměnila v něco«. Ale tato změna by to asi nezachránila. Tuším, co jsi tím chtěla říct, ale neřeklas to - správně netušíc... ty přechodníky jsou - jak my indiáni říkáváme - »ošajstlich«. Ten druhý řádek je velice neupořádaný, až skoro ztrácí smysl, musel jsem si tam domyslit čárku a pomlčku, abych to strávil.

papouch
19. 09. 2007
Dát tip
Olomouc je nádherrné město :>

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru