Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o lásce II.

19. 09. 2007
36
73
6075
x
x
... jen tělo na to nestačí
a srdce je škoda tam
kde duše nenašla svoji druhou polovinu...
x
x

73 názorů

Bíša
07. 07. 2009
Dát tip
!!!

koukám deš po těch malých... tak miniatury, jo? tak koník aj martinez ti děkujeme :o)

A.H.
28. 03. 2009
Dát tip
to nemá chybu *t*

rychle se unavíš, budeš asi eště plesnivější klasik :o) dobrou

velares
28. 12. 2007
Dát tip
:) dobrou...

tak klasik jo? starej plesnivej martinez s dlouhým vousem? :oD

velares
28. 12. 2007
Dát tip
nějaké povrchní tvary nejsou určující,jak pravil klasik:Ta nejvzácnější perla má v sobě taky maličké zrnko písku… ;o)

kolik máš dioptrií?! koník vypadá moc hezky tu ale ta fotka martinez... nechceš to přehodnotit? :oD

velares
28. 12. 2007
Dát tip
pravdu díš,omluva již letí světem ,ó sličná martinez ;o)

díky martinez, díky martinezi by bylo díky chlapovi! ;o) a martinez a koník sou dvě čtvrtky - no a záleží jakej celek hledáš teda :o)

velares
28. 12. 2007
Dát tip
mořský koník hledá a nachází,a tak jen díky martinezi za Tvou polovinu,co až najdem celek?!

palino8
31. 10. 2007
Dát tip
to je predsa jasné

Print
08. 10. 2007
Dát tip
Ano!

Armand
29. 09. 2007
Dát tip
ah, I see...

I met somebody else, you know... :o)

Armand
29. 09. 2007
Dát tip
a třeba ne... "I met a little girl and what she said was something beautiful to give your love no matter what is what she said..." (My Friends, RHCP) .-)

Anetté
29. 09. 2007
Dát tip
*


někdy docela komplikuje život ale... viď? a díky aj Anetté a Jarmile :o)

nonamebeast
28. 09. 2007
Dát tip
mám ten pocit...

Anetté
24. 09. 2007
Dát tip
Hezký, přesný, stručný. Tak.*


a já posílám velikej dík a dobrou noc... a klidně teda čti ;o)

mořský koník: už dlouho jsem nic od tebe nečetl, ale kdykoliv se juknu na tvá nová dílka, tak můžu takřka s jistotou očekávat něco povedenýho, pravdivýho - a ve zkratce je tvá velká síla, kéž bych to uměl tak jako ty víš o čem píšeš, vidíš do hloubi duší posílám tip :))))))))

teda já díky :oD

martinez
22. 09. 2007
Dát tip
no, aj tělo někdy děsně trpí, to je fakt :o) a díky

Ta_Audrey
22. 09. 2007
Dát tip
a chudák tělo, když nenajde svou druhou polovinu :)) hezké

miluji klaviaturu,miluji piano...,nikdy mne totiž ještě nezklamalo....

tak já už přestanu,Hani...,teď jsi mne rozesmála:DDDDDDDDD

takhle vážně na koníka? víš co to se mnou dělá... :o)


nene,byla jsem na povinné rodinné oslavě,nesnáším to,víš...a tak jsem vypila nějaké skleničky ginu...,tak je to,koníku:o)

ty ses nějak odvázala, sestři :o)

žádný Toník...,jen tonic:o(,ale to jméno by mne asi odradilo....líbil se mi Marek totiž:o)

tak to se máš - gin já taky ráda, ale ne s Toníkem... :o)

a koníku...,mi někdy stačí jen mlčení,vždyť to je tak krásné..mlčeti,jen oči mluví,a když jim rozumím,stačí mi to.....,mám ráda klid a ticho,překládám z očí....,jednou to bylo tak krásné..,nikdy na to nezapomenu... jj...mám v sobě dva giny s tonikem,jen abys věděla:o)

Hesiona, seš poslední, zatím, tak vysvětlím svůj pohled - nemyslela sem hledat bez srdce, jen ho neodevzdávat zbytečně... souznění těl je bezva, láska je úžasná ale dyž si ty lidi navíc rozuměj i mimo tělo a srdce, je to absolutní a dost vzácný, řekla bych... měla sem ráda a bylo mi s pár chlapama hodně dobře po těle... ale mít si o čem popovídat, moct věřit, mít v milenci aj přítele a vážit si ho, to je pro mne nejvíc a přihodím dvě avi

Hesiona
21. 09. 2007
Dát tip
Hmm..., ale jak tu druhou polovinu najít? ... bez srdce.

guy
20. 09. 2007
Dát tip
taky souhlasím *

Marys
20. 09. 2007
Dát tip
samozrejme.... a po veceri to bude ako idealne.... mnam

ne e, tu se rozhlížet nebudu, dodělám večeři, najím se a mrknu na dílka svých oblíbenců - nachystals pro mne něco? :o)

Marys
20. 09. 2007
Dát tip
tak zostan.... a rozhliadni sa tu po okoli, ak sa ti chce

vracím pozdrav... a nikam nejdu :o)

Marys
20. 09. 2007
Dát tip
precital som, pozdravim, a idem dalej ;)

a to mě zajímá, ubrečenej... :o) a dík blbjence aj mylence :o)

blbjenka
20. 09. 2007
Dát tip
naprostý souhlas. a velmi hezky řečeno

Marcela.K.
20. 09. 2007
Dát tip
*

možu jen hádat jak to myslel redl ale u sebe mám jistotu... tak si každá necháme to svý... :o)

Zuzulinka
20. 09. 2007
Dát tip
Redlovu znám...jen tady je to taky asi trošku v jiném významu:)

Štírka
20. 09. 2007
Dát tip
...bez pitvání souhlasím...t*

no já to /asi před 10 lety/ napsala jak sem to cítila a cítím to tak pořád... a s tou půlkou duše - nevím esi je to přímo součástí některého náboženství /vsadila bych na judaismus/ nebo je to nějaký mýtus, prostě si to odněkud pamatuju - že Bůh půlí duše než je sešle na zem a oni mají za úkol najít se a spojit... ta představa se mi líbí... ale nikomu ju nevnucuju... a líbila se aj vlastovi redlovi :o) ...přelívám oceán má milá A láska by mě vykoupila Nevezmou mě nikam jednoduše Do nebe ani do pekla Jen s půlkou naší duše Jak vlastně vypadáš má milá...

Zuzulinka
20. 09. 2007
Dát tip
pěkné, na první pohled jen tady dáváš trošku dokupy hmotné a trháš nehmotné proti tomu bych se vzepřela protože podle mě je to přesně naopak, duše jako taková nemůže být vejpůl, je jako celek...taky se říká...jsem tělo bez duše...né jsem tělo bez poloviny duše kdežto půlka srdce ti vždycky schází a nebo je v držení u jiného ...to jen tak pro pořádek...:)

Dero, brblo jeden, je to citát, záblesk myšlenky - ne dílo! ale klidně bruč a pitvej - těším se až mi zas něco rozebereš - tohle za rozbor nestojí - je to jen přídavek do mudrosloví koníkových, to není literatura, ty kruťasi :o) příteli...

Dero
20. 09. 2007
Dát tip
Koníko, tohle už je vyloženě šméčko na lidi. Ale já vím, za tohle ty nemůžeš, to lidi sami. :o) Báječný, nič krajšie, moc chytrý... no to snad ne?! Kam to směřujeme, že i zřejmé přípodoteky, které patří tak možná k opilé čtvrté hodině ranní u táborového ohně, jsou celebrovány jako výborná literární díla? Slovy Moderní revue: Příteli!!!

myxomatosis
20. 09. 2007
Dát tip
prihadzujem :-)

ale 12 už aj jo :o) díky - a co kromě toho jednoho tipu nabídneš? ;o)

myxomatosis
20. 09. 2007
Dát tip
len jeden tip nestaci.. ;) T

Rabb
20. 09. 2007
Dát tip
souhlas..*

daddy, jé že su už konečně online? :o) alfonso, taková su já, matinko... a všem ostatním taky moc děkuju a du dohánět co sem tu promeškala, aspoň něco zkusím počíst :o)

avox
20. 09. 2007
Dát tip
moje filozofie... jenže pak následuje osamělost :-)) */

levan
20. 09. 2007
Dát tip
mmm davno som nic krajsie necitala..

Smíšek:-)
20. 09. 2007
Dát tip
výtečný přírustek do mudrosloví! báječný..jo jo...hmm ...díky! /* ;-))

ano..*tip* v mé poslední básni je to sice o tělech,o jejich souznění...,ale je jisté,že to může být vzácně tak krásné,že jen na malinký okamžik lze otevřít i srdce a duši pohladit..je to propojeno...Krásný den,Hani:o))

moc chytrý, na mě :o)

daddy
20. 09. 2007
Dát tip

...toto téma nebudu rozvádět...tip a amen, pravdivý koníku...

díky lístečku, aj já su ráda :o)

Milly
19. 09. 2007
Dát tip
no, možná.............. nemusí bejt všechno velká láska- někdy jsou nějaký pocity nějaký souznění a nějaká láska víc než nic.. podle mě.

Milly
19. 09. 2007
Dát tip
:-( jo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru