Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mým... / otázky

Výběr: Print
03. 10. 2007
35
67
4364
 
šelmy mé dravosti:                    
až hladem budem řvát             
čí tělo svou nahostí                 
dá dosyta nám žrát?                
 
ryby mé tichosti:
až budu vás mít dost
kdo vás ze mne vyhostí
a zazní pro radost?                           
 
ptáci mé volnosti:
až srdcem zabolí
zářezy až do kostí
vylétnem do polí?
 
 

67 názorů

no říjen 2007 - to už historie je.. a já su dycky moc ráda dyž mě do ní někdo vrátí :o)

jé, já jsem v historii? jakože lítám časem? jupííí!!! :) :)

cítím se poctěna, ptáčku mé zblblosti :o)

dneska rozhodně ano! :)

někdy to tak přijde :o) a co ty tu, v historii? máš potřebu číst kon(íkov)iny? :o)

ty máš teda otázky... :) t.

že by přišel čas paradajku odtajnit? eště nebyla oficiálně přiznaná ;o) a slovensky číst? ty jo!!! a kerá to byla co dostala olé? :o) ale akšile na tom se čtením před publikem není moc dobře... to nevím teda... uvidíme :o)

Markel
15. 10. 2007
Dát tip
******************

zmije mýho jazyka držte se zpět co chcete říct se neříká hleďte "dík" povědět... :o)

vitsoft
12. 10. 2007
Dát tip
Mouchy mé lenosti, už nejsem jako drak, citů se oprostím. Klidně mě snězte pak.

tak to su ráda a děkuju :o)

Grtek
10. 10. 2007
Dát tip
mně se to líbí...*

Print
09. 10. 2007
Dát tip
Já se v tom nacházím...*

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
:P nebuď minimalistka ;) dosť, čo som ja ;)

mně by pali stačilo klidně aj to vcelku :o)

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
vskutku, nie vcelku ;)

palino8
08. 10. 2007
Dát tip
páči sa mi to... rozdeliť svoju dravosť našelmy, tichosť na ryby a voľnosť na vtáky... vcelku originálne... a položiť im navyše také ťažké otázky, hmm ;)))

díky Snoopy :o)

já to tak někdy dělám koníčku,víš....

ale furt si mi kami neodpověděla ;o) díky za pochvalu Lothe :o)

Loth
05. 10. 2007
Dát tip
Hezké - vlastně to má vše, co se mi na básni líbí. I ty rýmy stejné, ale neoklepané - docela potěší. t!

jsem se vcítila do Tvé básně no...:o)

Milly
04. 10. 2007
Dát tip
koník: nemáš?? :-(( Tak nic, no..... Však ono se najde. :-)

tak tělo navíc žádný nemám teda... :o)

Milly
04. 10. 2007
Dát tip
O, děkuji... teď ještě to tělo..... :-)) by to chtělo.

sestří, u tebe nebo u mne tě to zajímá? :o) Milly, užij si ju :o) dík oběma

Milly
04. 10. 2007
Dát tip
Jo..... tohle- tohle je pro mě. :-) -t-

taky by mne zajímalo,čí tělo to bude:o)) tip*

Anetté
04. 10. 2007
Dát tip
Většinou - Ano:))

Anetté - taky optimistka? :o) uran - že by to byly ty rybky s těma háčkama co jak vplujou tak už nevyplujou? :o) dík oběma

Anetté
04. 10. 2007
Dát tip
Vylétnem:))*

i ty optimisto :o) dík

guy
04. 10. 2007
Dát tip
určitě každej jednou vylétnem jestli do polí, toť otázka záleží na tom, v jakým místě ten komín stojí :-)

oleandr
04. 10. 2007
Dát tip
líbí

a tak se má ke spojení přistupovat, milý PecKere, tak je to správný :o) dík, ale dodala bych ti tam řádek: tichá ryba břehy mele šupni s šelmou do postele esi tě to láká - třeba tam objevíte ptáka :o)

včil teda nevím esi sem klikla na avi, tož pro jistotu :o)

PecKer
04. 10. 2007
Dát tip
tichá ryba břehy mele šupni s šelmou do postele třeba tam objevíte ptáka taky jsem se těch spojení nějak nemohl zbavit TIP

milý bergu, nevím esi je to móda, píšu si co mě napadne a o tom esi to někomu někam zapadne nepřemýšlím a je mi to úplně jedno... nelíbí se ti to, máš recht, nebudeš to nikde recitovat /v zájmu uchování celistvosti svýho jazyka/, nebudeš... s tím se smířím a v poklidu dožiju... ale za návštěvu dík :o)

berg
04. 10. 2007
Dát tip
Šmankote, kosti, nahost, žrát, řvát .. to je dneska nějaká móda vařit takovéhle poetické Eintopfy? Přes všechny expresivní ingredience má tahle báseň pro mne fádní chuť, nemohu si pomoct. Na posledním řádku první strofy by si člověk zlomil oči. Nebo jazyk, číst to nahlas. ÷))

Sarrah
04. 10. 2007
Dát tip
joj*

jo, chráním mrchy,no...:o) to bylo tedy záludné...

hele alfonso co se tu na týdle stránce dá najít... a prej že mrcha... ;o) 10.01.2007 11:09:32 alfonso nenadávat martinez!!! jsem předseda spolku pro ochranu martinez, kdo se hlásí dál? :o)

ano :o) jak bylo již poznamenáno, je to mrcha :o) ale charakterní, to jo...

Jarmilo a IVO, díky alfonso, no ale na druhou stranu to že ti eště nikdy... snad svědčí o jejím charakteru, ne? ;o)

pokud jde o martinez,tak mám s ní stejnou zkušenost :o) ještě nikdy...

IVO
03. 10. 2007
Dát tip
Naopak, já si myslím, že je to na miniaturu obsažné až dost, jen umět hledat...*T


Oldíku, tos mě dostal teda - a s tím výběrem od martinez nepočítám, ona je mrcha, se zatne a nedá :o)

Oldjerry
03. 10. 2007
Dát tip
Ale ne, vždyť tam máš symbol úsměvu, to za prvé, mořská kobylka není z těch, co se uráží... no a já nevím, žes jí dal tip, jen si tak čtu a řvu smíchy.... ještě jak ti napsala Mistře.. Cituji : dopříště bych radil zapracovat na takovém tom básnickém přitlačení čtenáře do kouta ... no - a to mne dostalo... (:-D) Mne tedy do kouta zatlačila a tebe asi ne jen proto, žes něco nepochopil. Tohle není šerm slovem a verbální ekvilibristika, to je vyprávění o životě... v tomto případě o pocitech, které životní situace vyvolávají.

Oldíku, díky rytíři, ale za prvý mě fakt nijak neurazil a za druhý co člověk to gusto přece... radost ste mi udělali oba... ale tobě Amrde to nováčovství nežeru teda :o) the same 2 U, Merry and thanks :o)

Oldjerry
03. 10. 2007
Dát tip
Amrde - neblbni - k týhle autorce si jen přivoň a tiše šoupej bačkorama. Na tu budeš mít tak za třicet let, ty kritiku. Morsko konče - tam není nic zbytečného, a nic tam nechybí. Já ti dám tip bez pochyb a o výběr si řekni martinez...

Smíšek:-)
03. 10. 2007
Dát tip
It's very nice :) * Have a nice evening :)) \s/

ó, díky, Mistře... já na sobě a svým tlačení koho nebo čehokoli kamkoli moc zapracovávat neumím... ale plynu občas s chutí :o) díky, snad tě jindy a jinde potěší někdo úplně jinej :o)

šelmy se neptaj, ptám se já šelem :o) díky

avox
03. 10. 2007
Dát tip
šelmy se neptají, loví... :-)) ale čtu stále dokola a líbí */

no někdy mi teda dělaj doma děsnej binec :o) díky

máš pěkná domácí zvířátka :o)

Marys
03. 10. 2007
Dát tip
tak no, vies..... to podla nalady :P

a hele, Fouckault, ráda tě vidím, vítej zpátky - jo, bezradnost - nemohla sem se těch spojení zbavit a nevěděla co s nima, takže nejspíš máš pravdu - ale osažně rozpačité neberu - vím co v tom je - asi sem to neuměla podat pro ostatní ale bez obsahu to není Marys, no taky už bylo načase zas jednou! :oD dík

Marys
03. 10. 2007
Dát tip
ale mne sa to pacilo :D

Fouckault
03. 10. 2007
Dát tip
triptich bezradnosti? tak nějak po těch otaznících nevím vlastně co.. přijde mi to zkostnatělé , bezobrazné a obsažně rozpačité

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru