Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Soutěžní dílo 127

14. 11. 2007
14
21
2041

Soutěžní haiku číslo 127

 

Sněhová vločka -
jak pomalu se tříští
o trnkový keř.


21 názorů

Těžké si představit. Technicky vzato je vločka tak lehounká, že si na tu trnku či kýho výra tak nějak spíš dřepne... Což je nakonec úplně jedno - podstata je, že když haiku vyvolá spíš než fajn pocit takovouhle debatu, je někde něco špatně.

StvN
08. 12. 2007
Dát tip
To je otázka do časopisu ABC, ale ne haiku.


Jednokdo
21. 11. 2007
Dát tip
nejsem si jistý ale nevěřím že se vločky t ř í š t í

Yentl
21. 11. 2007
Dát tip
*

Baziliška
20. 11. 2007
Dát tip
o to přece nejde:) i viděno prostým okem se tříští:) (dívej se pozorně, milá Ša-gej;) u melounu si teda vůbec nejsem tak jistá:) a jestli riskuješ život nezodpovědným přecházením kde se ti namane,nechť je tvůj strážný anděl bdělejší než tvůj strážný ďábel;)

Bašó
20. 11. 2007
Dát tip
*

čaro
19. 11. 2007
Dát tip
Drama ukryté v prostotě :-) Zaslouží si tip

Baziliška
19. 11. 2007
Dát tip
Ša-gej: vločka je útvar vzniklý charakteristickou krystalizací molekul vody při určité teplotě, tlaku atd...krystaly (stejně jako obyčejný led, jinak krystalizovaná voda) se tříštit můžou, to snad uznáš;), tak co ti teda vadí?:))

Baziliška
19. 11. 2007
Dát tip
Ša-gej: vločka je útvar vzniklý charakteristickou krystalizací molekul vody při určité teplotě, tlaku atd...krystaly (stejně jako obyčejný led, jinak krystalizovaná voda) se tříštit můžou, to snad uznáš;), tak co ti teda vadí?:))

jorel
18. 11. 2007
Dát tip
subjektivně nelibí. ale haiku to je.

*

katugiro
15. 11. 2007
Dát tip
Darmo-šlap: není, prosím. Moje představa byla mylná.

Darmo-šlap
15. 11. 2007
Dát tip
Tohle není moje haiku, ale vím o něm :-). Vločky se snášejí pomalu. Čím více mrzne, tím pomaleji. Při velké pozornosti můžete sledovat jejich pád, dívat se, jak se otáčejí, jak si je vzduch po vrstvách předává. Při jednom z těchto velebných pádů byla vločka spatřena, jak propadá trnkovým keřem. V určitém místě zavadila o trn a doslova (zpomaleně, Ša-gej) se roztříštila na několik částí, které pak samostatně dopadly až do sněhové pokrývky pod keř. Je k tomuto třeba mikroskop, katugiro?

katugiro
14. 11. 2007
Dát tip
To jsem nikdy neviděl. V zimě se mi hrozně zamlžuje mikroskop.

Dalek
14. 11. 2007
Dát tip
Čisté haiku..bílé a smutné

Paulart
14. 11. 2007
Dát tip
Líbí.

Dášeňka
14. 11. 2007
Dát tip
*

Houmeles
14. 11. 2007
Dát tip
Pěkný

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru