Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Taktilní deprivace

07. 01. 2008
7
12
2334
Autor
Miroslawek

14.3.2005




sténat
nepohnu tě
od ne paměti   narkotik
zníš dutě   mlčky   nebýt zim
kolik vím (?)   jen tik
půlnoc je jako edém plic
ve rtech spí dým
o dotek víc
neumím

 

 

 


12 názorů

Marcela.K.
30. 08. 2010
Dát tip
Už je opravdu pozdě...tak jen příběh Dotýkám se lidí proplétám se jejich životem zhasínám rozsvěcuji Kdo vlastně jsem? Nechci aby měli strach Nechci na zeď házet hrách... Dotýkám se lidí snažím se aby to nebolelo ve chvílích kdy vypovídá tělo Listuji jejich životem a ptám se sama sebe Proč tu vlastně jsem...?

Marcela.K.
30. 08. 2010
Dát tip
Možná jsem i porozuměla...holt nejsem tak dobrá jako Ty... ale alespoň netrpím taktilní deprivací.

Marcela.K.
30. 08. 2010
Dát tip
Vím jak vypadá člověk s akutním edémem plic...a ta představa není k potěšení. Já tu své pocity a příběhy z mé profese raději ždímám, než nasávám. Báseň je velmi dobrá, ale smutná...možná jsem jen neporozuměla Tvému proč po dvou letech avi.

Miroslawek
30. 08. 2010
Dát tip
Neřekl jsem to proto, abys rozuměla. Vyprávěl jsem ti příběh, abych tě poněkud potěšil. Nyní je pozdě a je čas k spánku. (Pierre Louys)

Marcela.K.
30. 08. 2010
Dát tip
pak nechápu, proč mi vysvětluješ, co je edém plic.

Miroslawek
30. 08. 2010
Dát tip
vím, že jsi zdravotní sestra

Marcela.K.
30. 08. 2010
Dát tip
:-) jsem zdravotní sestra, Miroslawku ...a co, že tak po létech :-) jsi dostudoval medicinu?

Miroslawek
30. 08. 2010
Dát tip
mylenka: Akutní edém plic je plicní onemocnění způsobené vniknutím nebo prudkým nahromaděním kapaliny v oblasti plic (v alveolách nebo v plicním intersticiálním prostoru). Tento stav je vede k problémům ve výměně plynů a může způsobit respirační insuficienci. Nejčastěji je jeho příčinou srdeční onemocnění a je způsoben akutním selháním levé srdeční komory nebo síně.

Marcela.K.
24. 07. 2008
Dát tip
edém plic? No podivné přirovnání...nevím, nevím ...přesto se mi to líbí, jen se to nebudu učit nazpaměť ;-)) blbě se to rýmuje :-)))


HV
06. 01. 2008
Dát tip
aj to sa mi pozdava...hravost vs. negativizmus (obsahovo myslim) tomu dodava zvlastnu prichut


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru