Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

autorský večer Protimluvu

20. 02. 2008
1
25
3057
Autor
Theuška

Zase se tu něco děje! Před nedávnem jsem zde uváděla křest čaopisu Protimluv (toho jsem se zůčastnila a bylo to dobré) a tohle by mohlo být taky zajímavé...

Knihovna města Ostravy a PROTIMLUV Vás srdečně zve na autorský večer Protimluvu u příležitosti vydání nového čísla ostravské kulturní revue.

- v úterý 26. února v 17 hodin v sále hudebního oddělení Knihovny města Ostravy
- během něhož své texty přečtou Ivan Švanda, Martin Skýpala, Monika Kubicová a další.
- hudební vystoupení obstará kapela Kolomana Mirgy
- součástí akce bude dernisáž fotografií Martina Popeláře


25 názorů

Theuška
28. 02. 2008
Dát tip
Hmm... no škoda že to tak dopadlo.Já jsem vždycky nadšená, když se tu něco děje. Vernisáže nevynechám a o to samé se snažím i u autorských čtení, která jsou tu bohužel dost vzácná. S tím Popelářem máš recht. Štrajt je silná osobnost, hlavně tady na severu a spousta lidí z něj čerpá. Přibližují se mu, ale Štrajt je pořát jenom jeden :) No aspoň že jste si koupili nějaké suvenýry... Pozdrav odemne Zdeňku. Moc ráda vás někdy potkám oba!

papouch
28. 02. 2008
Dát tip
hehe :-) já si ho nijak neorganizuju .. a lítám jak hadr .-) No nic, neva. o nic jsi nepřišla. Švandu sklátila nemoc, Kubicová tam nebyla. Místo nich byli dva mladí kluci, jména si nepamatuju - ten první, takový introvert, zamumlal tři krátké věci a uprchl, ten druhý přečetl cosi na hranici surrealismu kořeniv to sprostými slovy; obojí mne nezaujalo.. a Skypala četl to co otiskli v Protimluvu - O bufetech .. ale s prominutím taky nic moc .. no a harmonikář hrál občas příšerně falešně a basista utíkal z rytmu... ;-)))) A ty fotky... no .. mám pocit, že Popelář trošku kopíruje Štrajta... Ale koupili jsme si dvě moc fajné knížky (já o Ostravě 50tých let a Zdeňa sbírku polských básníků) a Protimluv - dostali jsme óóbrovitánskou slevu a navíc starší číslo Protimluvu a plakát :-) Jak se jmenuje ten pán co to organizuje a uvádí? Moc sympatický človík! Ale bylo to fajň! Tož příště třeba, ju? :-)

Theuška
28. 02. 2008
Dát tip
právě jsi se vrátil z Hradu, jo??? Byla jsem doma u počítače :( Taky jsem to pořádně "obrečela"... Ale bohužel se nic jiného dělat nedalo, pokud jsem druhý den měla odevzdat rozumné logo... ach joooo. Ještě že jsem nevěděla, že tam jsi! To by mi bylo ještě hůř :) Hnusná práce! Musím si ten život nějak přeorganizovat...

papouch
26. 02. 2008
Dát tip
No a Ty jsi byla kde?????!?! :-( Právě jsem se vrátil...

konečně něco v Ostravě....,ale nevím,úterý se moc nehodí pro sluníčko... v Ostravě je vzduch čistýýý!!!!a je tu krásně moc!!!!! ahoj Theuško..hezký den:o)*

jt
21. 02. 2008
Dát tip
oh - určitě zajímavá akce pro všechny, co to maj blíž .. :-)

Ondoň
20. 02. 2008
Dát tip
taky jééé ;-)

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
jotáák!! Tak to jo! jojo!! Miluju Ovu.

Theuška
20. 02. 2008
Dát tip
hehe :) já musím ještě pracovat :( S tím vzduchem jsem to myslela jinak... Je těžký ne proto, že by byl znečištěný, jak si jiní myslí, ale on je prostě těžký z toho svého údělu, který nese. Je to zvláštní.

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
Theíí co to kecáš... dyk Ova má nejčistší vzduch ze všech velkých měst :-) Ale s tou inspirativností máš sakra pravdu..! Tys přišla z hospody? Já se tam právě chystám .. sakra, zase jsme se minuli .. :-))

Theuška
20. 02. 2008
Dát tip
Oduševnělost - víš jak jsem ráda, že se tu konečně pohnuly mrtvé vody? :) Děčín je pěkný, to jo, ale v Ostravě žíju. Dýchám ten těžký vzduch a je to sakra inspirativní. Omlouvám se za tak patetická slova - přišla jsem z hospody :) Tak se měj krásně :) papouch - :) Kdykoli tě ráda rozpoznám mezi ostatními.

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
Oduš.: - všechna města jsou pěkná!! teda ... krom prahy ,-)))

Sakra...Byla jsem uražena a všimla jsem si toho až teď. Ale ta Ostrava je vážně hloupá, co taky takhle někdy něco v Děčíně? Takové pěkné město, každý by v něm chtěl bydlet...kromě mě, teda:-)

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...spravne - vidis, ze "to de, kdyz se chce", papouch....az zase napises "prsasi"...sem s tim, ale ja te jinac ignoruju, ergo napadnout jsem te nemohl, pelichanku:))) ...a mnes zablokoval, tedy ti zadnou "soukr. zpravu", ty nezvedence, poslat n e m o h u...chapes uz ????!:)))) ...ze to ale trvalo...!:)......

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
1) nemám jakákoliv práva kohokoliv blokovat, admin jsem pouze na chatu, honzykovo tvrzení je LEŽ 2) nikoho jsem nenapadl, slova "vejlupek", "blbeček", či "kokotiny" jsem já nepoužil

Santi€
20. 02. 2008
Dát tip
jééé;) avi

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...a koukej se chovat a delat neco jako admin, simte...na vozdobu tady urcite nejsi, papouch...!.)))...lidi cekaj, az se nejak kontrukltivne projevis...kdyz uz mas tu funjkci, zeo:))))---!!! ...promin, Theusko:))))

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...konec...? Prdlacky.., papouchu....pises nesmysly...na vypady a kokotiny jsi tady ty, pokud vim...dokaz, no?!! .. nemuzes, ty muj maly., mily, smesny hlupacku...:))) a to tvy lisani "Thei"...no fuj:)))...a jak se rozkrikuje : tady konec|: ty blbecku, tos zapomnel, zes mne zablokoval???:DDDDD

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
ano ... jsi fakt takové pako, že si ani nepamatuješ své vlastní výplody a výpady! tady konec, dále soukr. do zpráv promiň Theíí

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...kde moralizuju...?.)))...to myslis vazne?DDDDDDDDDDDDDD

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
honzyk kdo je u tebe vejlupek?! a že to říkáš ty, zrovna ty, který o pár dílek níže moralizuje a snaží se mě napomínat, ať si dávám pozor na slova dávej si pozor ty .. ale na hubu

Honzyk
20. 02. 2008
Dát tip
...tri vejlupci prede mnou : TIP !!!....JSEM SE ZASMAL TEDA, A poradne..DDD

moorgaan
20. 02. 2008
Dát tip
a takhle podvečer jo??:-(

A v Ostravě!:-(

papouch
20. 02. 2008
Dát tip
to je v úterý! :-(

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru