Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

ZKUS OTEXTOVAT NOVÉ PÍSNĚ!

02. 04. 2008
2
45
6936

Vážení přátelé!

Podařilo se pro vás připravit zajímavou příležitost pokusit se prosadit i za hranicemi prostoru serveru Pismák.cz

Ve spolupráci s legendární jihočeskou rockovou kapelou Parkán přinášíme všem možnost zkusit si v této soutěži otextovat dvě zbrusu nové písně.

Pokud budou některé z textů opravdu dobré, budou oficiálně použity a písně se s těmito texty budou hrát na jejich vystoupeních a dostanou se i na nově chystané CD, které se natáčí v současné době!

Soutěžní práce bude v tomto případě posuzovat a vyhodnocovat sám kapelník, Ivo Trojan.

Veškerá autorská práva na použité texty se v tom případě budou řídit pravidly OSA - Ochranného svazu autorského pro práva k dílům hudebním.

Vaše soutěžní texty zasílejte ve formě zprávy uživateli souteztextaru08, který byl zřízen výhradně pro účely této soutěže. Všechna soutěžní díla budou uveřejňována na autorské stránce tohoto uživatele a to včetně uvedení nicku autora. Soutežit můžete u obou písní, ale není to podmínka, lze i jen u jedné.

Jazyk textů: není podle dohody s kapelou omezen pouze na češtinu.
(nenechte se zmást pseudoangličtinou používanou v demosnímcích - takto se dema nahrávají, aby byla lepší představa, jak má do písně text sednout).

Zvukové nahrávky - dema písní ke stažení zde:

1/ pracovní název Čistá: STÁHNOUT-PŘEHRÁT

2/ pracovní název Snad: STÁHNOUT-PŘEHRÁT

Zahájení soutěže: 2. dubna 2008
Uzávěrka soutěže: 27. dubna 2008

Velmi děkuji Ivo Trojanovi a skupině Parkán za ochotu poskytnout dvě nové písně k účelům této soutěže a podílet se tak na vytvoření zajímavé příležitosti pro naše písmácké básníky/textaře.

 


45 názorů

kalinka
03. 05. 2008
Dát tip
Náhodou, já z jižních Čech nejsem a od Parkánů znám písničku Jen chvíli noc. Sice nepůvodní melodie, ale v patnácti se mi dosti líbil textík.:o)))

kalinka
03. 05. 2008
Dát tip
Náhodou, já z jižních Čech nejsem a od Parkánů znám písničku Jen chvíli noc. Sice nepůvodní melodie, ale v patnácti se mi dosti líbil textík.:o)))

Kokrouč
01. 05. 2008
Dát tip
pišt: pan trojan si asi v přehršlích textařských klenotů (občas však sama sedím a do dálky smutně hledím) nemůže vybrat to nejlepší:) tipuju že bude celá soutěž anulována nebo formálně vyhlášena ale nic z TOHOHLE snad nebude zpívat ani takovej parkán:)

Tož kde jsou ty vejsledky? :)

RealPedro
27. 04. 2008
Dát tip
Já nevim na co si stěžujete :) dejte sem svojí písničku a já vám jí otextuju :)

houmles
04. 04. 2008
Dát tip
kurnik.. hlavne z mplayer pluginu pri prehravani techto veleskladeb dat BACK se rozhodne vyplati - refresh vcetne opetovneho vlozeni komentare. kurva :-(

houmles
04. 04. 2008
Dát tip
Temnorez: do kamene tesat! nic nez banda zmrdu. Janda & Slanina company vsak na tento dostih nasadili dost starou linou herku, pokud nepojde uz v prvni zatacce, videl bych to na nadhernou krec v poslednim tazeni v puli zavodu.

Houmlesi dík za avízo, to jsem potřeboval vědět...

houmles
04. 04. 2008
Dát tip
Temnorez: do kamene tesat! nic nez banda zmrdu. Janda & Slanina company vsak na tento dostih nasadili dost starou linou herku, pokud nepojde uz v prvni zatacce, videl bych to na nadhernou krec v poslednim tazeni v puli zavodu.

j. nick
04. 04. 2008
Dát tip
to je legrační, jak se některý lidi vyhrotěj kvůli ftákovině:) * tip za kritiky a komentáře, pobavil sem se:)

houmles
04. 04. 2008
Dát tip
Temnorez: do kamene tesat! nic nez banda zmrdu. Janda & Slanina company vsak na tento dostih nasadili dost starou linou herku, pokud nepojde uz v prvni zatacce, videl bych to na nadhernou krec v poslednim tazeni v puli zavodu.

kalinka
03. 04. 2008
Dát tip
humbert: zřejmě budeš mladší ročník

Majitelem nevidomého střeva již bohužel nejsem, čili by mně bylo na jednu nohu zima...

Smetiprach
03. 04. 2008
Dát tip
no tak viděj... trochu empatie voni pařez!

Ajo, tak to chápu, mně kdyby někdo v tramvaji stoupnul na tlak, taky bych se durdil...

Temnorez: mi avi? asi nějaký záchvat anebo? čajíček...třeba meduňku? a hudbu bílých velryb..to je krása...a ticho..

Smetiprach
03. 04. 2008
Dát tip
ale Pišto, vždyť to tam píše: stoupnul mu tlak...

Co se tomu pánovi přihodilo?

Temnorez
03. 04. 2008
Dát tip
ZKURVENÁ, ZKURVENÁ, ZKURVENÁ OSA!!! MUMIFIKACE UMĚNÍ PRZNĚNÉ UBOHOU TOUHOU VYNIKNOUT! JDĚTE SE BODNOUT SE SVOU ŠLECHETNOU NABÍDKOU A JEDINEČNOU PŘILEŽITOSTI. KAŽDÝ Z VÁS TADY MÁ NA VÍC NEŽ DĚLAT POSKOKA. (a normálně nejsem tak vznětlivý, tohle mi ale zvedlo tlak)

Rajmund
03. 04. 2008
Dát tip
Jestli máš namysli něco jako Slečna dokonala, tak tady toho je, jenom hledat.

a na jaké téma? :o)

je to tam řečeno (doslova) ... "Soutežit můžete u obou písní, ale není to podmínka, lze i jen u jedné." )

Houpačka
02. 04. 2008
Dát tip
*zúčastnit. případní hňydopychové

Houpačka
02. 04. 2008
Dát tip
No ale doufám že se člověk může soustředit jen na jeden text. Ta druhá písnička mě nějak neoslovuje a snad jsou dvě jen pro výběr..(???) V pravidlech to není moc zřetelný. Koneckonců lidí co by potili dva texty asi moc nebude, tak by bylo lepší umožnit zůčasnit se se dvěmi želízky v ohni, ale i s jedním. I když ono to tak asi je..

Rajmund
02. 04. 2008
Dát tip
Jakou má skupina představu o svém imágu, resp. stylu?

Smetiprach
02. 04. 2008
Dát tip
kokrouč: :-))

Kokrouč
02. 04. 2008
Dát tip
pištágl, smeťas: já už parkantům přísvěvek poslal. na ten druhej megahit. tzn. první cena mne nemine, páč sotva pošle ještě někdo:-p

houmles
02. 04. 2008
Dát tip
na to seru. akce praha! parkan(ova) se muze jit bodnout.

domin.go
02. 04. 2008
Dát tip
kurňa jsi vezmite kytáru a textujte sami...! Parkán neznám, není to Vlasta Parkanová?

LaMouette
02. 04. 2008
Dát tip
taki sem z jiznich Cech.. a Parkani sou moje mladi.. ach..:-)) a dyz slysim, ze budou mit novy CD.. taxe us tedkonc tesim.. cili se koukejte sici snazit..:-)

Je to zapeklitý problém...

Smetiprach
02. 04. 2008
Dát tip
mě napadlo ještě "zpátky ni krok"... ale nevím, jestli už to někdo nepoužil... nějak invalida... jednonohej...

zrovna textuju jednu písničku Cohenovi :o) ale ty demáče si pustím, pro zajímavost...nezpívá s nima ta Parkánová? :o)

Smetiprach
02. 04. 2008
Dát tip
mě napadlo ještě "zpátky ni krok"... ale nevím, jestli už to někdo nepoužil... nějak invalida... jednonohej...

Pravda. Vyhlašuji akci ZAVOLEJTE KROKOUČOVI. Já bych kupříkladu potřeboval otextovat boty. Napadlo mě "levá" a "pravá", bojím se ale, že je to takové fádní...

Smetiprach
02. 04. 2008
Dát tip
pišto, ty stará vykopávko... to von zavolá tobě, ale jak k tomu přijdou všichni kokroučové kterejm nikdo nevolá? myslím, že to není spravedlivé... vůbec nechápu, proč by se někdo, kdo v životě nenapsal jedinej text... měl zahazovat s nějakou obskurní kapelou!

Nojo, právě mi volal Nick Cave, že si neví rady s jednou písničkou, tak jakejpak Parkán...:)

Smetiprach
02. 04. 2008
Dát tip
kokrouč: nojo, vono by bylo fajn, kdyby si místní básnictvo mohlo ostřit svá péra rovnou na textu pro U2... ale to není příliš pravděpodobné, viď?

Kokrouč
02. 04. 2008
Dát tip
akorát je blbý, že nějakej bigbít parkán až na cca 4 pivní kelímkaře kdesi v jč nikoho nezajímá:-\

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru