Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

..still having a soft spot for girls, who are too nice to noticed me..

19. 04. 2008
13
15
1760

Three important rules for breaking up Don't put off breaking up when you know you want to Prolonging the situation only makes it worse Tell him honestly, simply, kindly, but firmly Don't make a big production Don't make up an elaborate story This will help you avoid a big tear jerking scene If you wanna date other people say so Be prepared for the boy to feel hurt and rejected Even if you've gone together for only a short time, And haven't been too serious, There's still a feeling of rejection When someone says she prefers the company of others To your exclusive company, But if you're honest, and direct, And avoid making a flowery emotional speech when you brake the news, The boy will respect you for your frankness, And honestly he'll appreciate the kind of straight forward manner In which you told him your decision Unless he's a real jerk or a cry baby you'll remain friends I'm head of the class I'm popular I'm a quarter back I'm popular My mom says I'm a catch I'm popular I'm never last picked I got a cheerleader chick Being attractive is the most important thing there is If you wanna catch the biggest fish in your pond You have to be as attractive as possible Make sure to keep your hair spotless and clean Wash it at least every two weeks Once every two weeks And if you see Johnny football hero in the hall Tell him he played a great game Tell him you like his article in the newspaper I'm the party star I'm popular I've got my own car I'm popular I'll never get caught I'm popular I'm a teachers pet I make football bets. I purpose we support a one month limit on going steady I think It will keep people more able to deal with weird situations And get to know more people I think if you're ready to go out with Johnny Now's the time to tell him about your one month limit He wont mind he'll appreciate your fresh look on dating And once you've dated someone else you can date him again I'm sure he'll like it Everyone will appreciate it You so novel what a good idea You can keep you time to your self You don't need date insurance You can go out with whoever you want to Every boy, every boy, in the whole world could be yours If you'll just listen to my plan THE TEENAGE GUIDE TO POPULARITY -Popular; Nada Surf; High And Low(1996)

tráva už je naducaná k prasknutí,
ale za prvním polem se už stejně zase střádají mraky.
Tebe to  ale tím spíš stejně donutí..
a vzlétneš, spolu s ostatními bouřkovými ptáky,
a mohutné vlny deště narazí -teďznovaajednouještě-na endorfinové zobáky.
které ten náraz zpátky, zpátky do malé ušmudlané lebky zatlačí
pak ven -všechna naráz- vyletí: pozlátka
a herbáře a cetky a knížky pro děti..  a taky sto let staré zkrvavené bodláčí..
a stejně zase ujde Ti, že strašně chtít, že to prostě někdy nestačí.

 

za úsvitu chodím sbírat za stodolu
polámaná těla klamů, co ví, jak stoupat strmě vzhůru, ale tak málo o tom,
jak se vlastně létá dolů..
vytahuju ze stvolů černé přepálené kabely
a ta nejhezčí z místních kurtizán zatím zpívá sólo v kůru,
ve vlahé jarní neděli, v kostele u náměstí, kam by mě nepustili, i kdybych tam nakrásně

třeba někdy chtěl.. 
ani na malou chvíli, prý za básně a taky, že mi na rtech často spává onen hořkosladký pel.
celé tohle zatvrzelé létání proti příboji
a kontinuální tváření se typu“pff, se vůbec nebojím..“
je možná způsobeno tím, že na někoho s mojí tváří a s mojí ráží brýlí,
bývají mé sny a plány příliš často obtěžkány, až moc radikálně půvabnými cíli.


15 názorů

Narriel
24. 07. 2008
Dát tip
Dáváš mi naději, Windy, že věci maj ještě smysl. Víš proč? Protože ono to někdy stačí. Někdy strašně chtít stačí... A nestačí, že to stačí... Někdy? Hmm?

hezký*

Horavin
21. 04. 2008
Dát tip
* Nádhernej obraz ve čtyřverší na začátku: tráva už je naducaná k prasknutí, ale za prvním polem se už stejně zase střádají mraky. Tebe to ale tím spíš stejně donutí.. a vzlétneš, spolu s ostatními bouřkovými ptáky

Narriel
20. 04. 2008
Dát tip
...a pak možná, jednoho dne přiletí Ti facka od Johnatana Livingstona Racka... kíp b´lívin´... *T

Garth
20. 04. 2008
Dát tip
..:-)

Honzyk
20. 04. 2008
Dát tip
--naducana trava:)) atd.-----------.) naladila krasne a obraz se stodolou je krasny...***

f(o)uck.. maybe i just can see clearly through the haze.. ;-)

Deepness
19. 04. 2008
Dát tip
skvelo si sa dostal k tomuto veršu: "pak ven -všechna naráz- vyletí: pozlátka" ... a potom už to kr8sne plynulo jedno za hruhým... *

Fouckault
19. 04. 2008
Dát tip
za co mě máš uprděnče od řeky :-) , ten text je skvělej!

fouckalte.. ale no tak.. žádná reciprocita, já to myslel upřímně..

Fouckault
19. 04. 2008
Dát tip
hmm.. ****

pěkná

now i know what is my problem. hair. i thought that its enough to wash them once in month. but now i know i should do it twice. thanks.

Eileen
19. 04. 2008
Dát tip
kdo se nebojí? :)

nonamebeast
19. 04. 2008
Dát tip
prolog je bezva... nevím proč bych to spíš zařadila do kategorie indispozice - myšlenkověpocitová... ale věřím Ti to a tipuju Tě:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru