Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tajemství

21. 04. 2008
12
13
1667
Autor
Marcela.K.
Vzpomněla si na chvíli, kdy jí řekl :,,Ale já nemám tak veliké srdce.“  Tehdy se usmívala a
klidně ho pustila do toho svého. Zná přece to nejdůležitější tajemství. A on  slíbil, že ji bolet nebude.
Důvěřivá.
Anička Důvěřivá by se měla jmenovat.
To jaro bylo plné mrkajících sedmikrásek. Beránci se honili po obloze a z modra na obzoru skákali mezi zlaté, hebounké pampelišky.
To jaro bylo něžnější než jiné. Na jeho konci se z ní stala babička.
Věděla, že  vítr, který odnáší růžové lístky z rozkvetlých jabloní je Stříbrný…
Co na tom…zná tajemství.
Pampelišky začaly odkvétat. Když foukala do jejich chmýří, věděla, že teď už na ni čeká babí léto.
Věřila, že bude teploučké …
Důvěřivá…
Slunce pálilo a ona marně hledala něžný stín.
Myslela si, že na to přijde sám. Copak nečetl jako dítě pohádky?
 
Sliby – chyby.
Pohodila hlavou. Možná mu to měla říci. Je mužský, třeba mu chybí mateřský rozměr pohledu na život.

Zná to nejdůležitější tajemství. Láska přece neubývá tím, že ji rozdáváme. Naopak, čím víc ji rozdáme, tím víc nám ji zůstává…
 

 


13 názorů

A nebo Anička posedlá? :)))

Markel
27. 04. 2008
Dát tip
milá, jemná - T

Janina6
22. 04. 2008
Dát tip
Miniatura nadčasových rozměrů... :-)*

Marcela.K.
22. 04. 2008
Dát tip
...chytrá :-) samozřejmě :-)

Marcela.K.
22. 04. 2008
Dát tip
Jo, ona byla chtrá a říkala jen: ,,Hrnečku vař!" :-)

Robinia
22. 04. 2008
Dát tip
:-)

nostalgik
22. 04. 2008
Dát tip
Krásná pohádka... Byl hrníček, který vařil tak dlouho, dokud neřekla DOST.Až jednou vařil lásku a ona neřekla DOST... ***

Háber
22. 04. 2008
Dát tip
milé*

Oldjerry
21. 04. 2008
Dát tip
Pointilistický obrázek - na fluidním pozadí. Je tak lehýnký, že se místy ztrácí kontura a jen se dá tušit.

Diana
21. 04. 2008
Dát tip
Báseň v próze. Velice poetické, pampeliškově lehoučké, křehké...důvěřivé. Nádhera T************

jo...

Marcela.K.
21. 04. 2008
Dát tip
Hodím to do miniatur... kdyby tu byly minipovídky, dala bych to tam :-) To zrůžovění tam má svůj učel, ale spíš už jen jako vzpomínka, myslím, že to chápeš v podstatě velmi dobře :-)

Lakrov
21. 04. 2008
Dát tip
Víc 'báseň' než povídka. Přijde mi, jako by v těch pár větách by ohromný časový rozměr. Takový dlouhý krok; od -- jak to pojmenovat -- prvního zrůžovění rovnou k šedinám. Anebo vůbec nic nechápu :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru