Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vyvrcholení

20. 05. 2008
15
51
4206

Jozífkovi

Moji mansardu ozařuje světlo z malé lampičky a já vnímám jen tebe a naši blízkost. Najednou se všechno rozplývá, já prostupuji světlem, ztrácím nad sebou kontrolu, piju z čisté studánky, ve které se odráží hvězdy, zničehonic stoupám přímo k nim a konečky prstů se dotýkám Světového ducha, Boha, bodu Omega, ze kterého vychází a zase se do něj vrací vesmír, škrábu se na špičku broskvově oranžové hory zalité vycházejícím sluncem, projíždím zlatavou branou triumfálně jako vítěž korunovaný vavřínovým listím...A to všechno v tvém náručí, moje lásko.

51 názorů

Vaud
04. 07. 2010
Dát tip
Obavam se, ze Pink Floyd jsou jinak nez jako hudebni doprovod uz nepouzitelni :-) Uz jsem to cetl a zaujal me bod omega (az na konci recke abecedy) , cili nekde bude zbytek abecedy ;-)

Pink Floyd? Že by hudební doprovod?:) Díky za přečtení, stav se někdy zas!

Tony.cs
02. 06. 2010
Dát tip
Ještě Pink Floyd a je dokonáno. Nádhera

Pán je světlofil?:) Dík za přečtení, příště se zastav zas:)

Máš pravdu, je to přínosná činnost:) Díky za přečtení!

bingol
23. 02. 2010
Dát tip
K čemu všemu člověka sex neinspiruje :D *

Annalis
19. 02. 2010
Dát tip
Takové typické.)


Adelle
21. 01. 2010
Dát tip
pěkná představivost. To se mi líbí.. :)

A.H.
21. 01. 2010
Dát tip
Každopádně to chce přehlednou strukturu. *t*

Cuprumov: Myslím, že tohle není třeba vysvětlovat:-) Jiank koukám, že jsi to vzal docela zgruntu, přečetl sis všechny moje poetické věci. Dík za zájem:-)

Díky moc za přečtení a za tip:-)Ono to v podstatě není o tom, jak to napíšeš, ale jak to prožíváš...

Máš pravdu, to přijdou na řadu jiné, než verbální projevy:-)

Manuamanua
11. 12. 2009
Dát tip
Až budeš opravdu hekat štěstím a rozplývat se, takhle o tom psát nebudeš.

PÁTER
09. 12. 2009
Dát tip
pravá láska zamává se zamilovaným tak,že je schopen vidět Všechny svaté třeba v čertech, proč ne a vyvrcholení, byť věc intimní, to je gejzír nepopsatelného tip*

slivaka
12. 11. 2009
Dát tip
..:)Jozífek se měl*t.

Díky za přečtení, kritiku a tip:-) Taky se na tebe mrknu.

je to krásdné..!*

Tangens_Omega36:Bodu Omega se dotýkáme pouze konečky prstů...to by zas nemělo být tak na závadu:-))))Jinak dík moc za kritiku a za přečtení, nějakou dobu jsem se tady moc neobjevovala a tak jsem myslela, že už na mě všichni zapomněli...:-)

Upír
19. 08. 2008
Dát tip
Wow...takhle bych to teda rád taky někdy zažil... :-)

No taky meeega byl!:-))))))))

Upír
08. 06. 2008
Dát tip
Hmmm..to musel bejt hodně dobrej matroš...

domin.go
30. 05. 2008
Dát tip
Dalo by se to popsat i zemitěji. :)

Kokýno
28. 05. 2008
Dát tip
a papežova koule honí vrtulník

Myslíš že ne? Třeba víc jak vy všichni:-)

papouch
21. 05. 2008
Dát tip
Na Glenna Hansarda spadla mansarda. Omega jsou hodinky a vše ostatní už bylo řečeno. Jediný, komu se to líbí, je pošuk Chabal. A ten netuší o čem to je. Kristova noho! .-)

Ay´Le
20. 05. 2008
Dát tip
probuh cista studanka a broskvove oranzova hora..a vlastne vsechno je..hrozny kdyz uz to musi byt napsany tak by se to podle me docela obeslo bez publikace..

j_i_r_i_k
20. 05. 2008
Dát tip
No Jozífkovi budiž, ale proč to visí tady? Koukám, že jediný, kdo to přijal s otevřenou náručí, je Chabal... To o něčem svědčí.

Rajmund
20. 05. 2008
Dát tip
Připomíná mi spíš pochod gladiátorů. Nicméně květnatou teorii bychom měli za sebou, přistupme tedy ke strohé praxi.

jo!:-D

Petrusha
20. 05. 2008
Dát tip
ja? :)

Nepřeháněj, zas tak moc ne:-)

Petrusha
20. 05. 2008
Dát tip
ježíš, ono je to vážne vážne :)

Natasha_: Omlouvám se, že jsem tě uvedla do tak hlubokých rozpaků. Kristova_noha, alternative4: Vždycky jsem toužila po tom, aby mi pod moje díla psal někdo podobné výkřiky. Petrusha: V tomto pojetí je dotyk bodu Omega přímým následkem dotyku bodu G. Francois: Dík:-) IVO: A není to trochu škoda? Ale dnes už existuje velké množství přípravků, které nabízejí pomoc. wwrrmm: Sex nebo LSD, ať si každý vybere to, co mu dělá líp:-)

wwrrmm
20. 05. 2008
Dát tip
třeba nemluví o sexu ale LSD :-)

IVO
20. 05. 2008
Dát tip
Vyvrcholééééééni? To už holt pro nás nééééni.

Smetiprach
20. 05. 2008
Dát tip
Natasha_: prej sou na to nějaký pilulky, emerický! :-))

Natasha_
20. 05. 2008
Dát tip
Smetiprach: ...inu, sex ať si každý opestřuje dle vůle, ale ten umělecký výstup potom, to je ta potíž.

Petrusha
20. 05. 2008
Dát tip
bod omega? a ja že Geeeeeeeee

Smetiprach
20. 05. 2008
Dát tip
Natasha_: navíc mám dojem, že kdyby se ti dva věnovali místo ochmatávání světového ducha či trekku na oranžovou horu prostému sexu... uďáli by líp! :-)

ježkovy voči

Natasha_
20. 05. 2008
Dát tip
Uf. Tak si myslím, že některé prožitky by raději měly zůstat soukromé.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru