Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bojím se.

04. 08. 2008
21
24
2451
Autor
tsuki

Bála jsem se sice už dřív, bojím se i teď a nejspíš se to ani do budoucna nezmění, ale snad to Oldjerryho nepopudí tolik, ale možná taky ještě víc. Alternativní konec.

 

Když sedáváš skrčenej na malým přiděleným sedátku

Nepřemýšlím nad tím, proč si dávat pozor.

Potom, co se zvedneš, sleduju směr tvejch kroků

A tak trochu se začínám bát.

 

Šli jsme po ulici, ty krok napřed v tmavý bundě

s postaveným límcem, aby nikdo neviděl

že se škrtím vlastní šálou, co se mi plete pod nohy

Setřásáš mě.



Naposledy, co jsem tě zahlídla

jsi strkal svý srdce do černý skříňky

neustále se ohlížel, aby nikdo nevěděl

že místo něj nosíš lahvičku asfaltu.


24 názorů

remik
05. 06. 2009
Dát tip
tahle je hodne dobra. cernou srinku jsem si oblibil.

jt
05. 02. 2009
Dát tip
mno - slabsi ..

tsuki
27. 08. 2008
Dát tip
Oldjerry, asi bylo hořkosti tolik, že jsem ji nedokázala ukočírovat ve formě, snad to bude do budoucna vyváženější. Díky moc za návštěvu i kritiku.

Oldjerry
27. 08. 2008
Dát tip
To je fajn, žes mne zmínila i když jako strašáka. Nevím proč - mé slovo tak málo znamená. Nicméně bez ohledu na to : báseň je černá jako uhel a průhledná jak sklo - obasah dominuje nad provedením. Jenže když je hořko, tak se nekouká na účes. ty krok napřed v tmavý bundě s postaveným límcem, aby nikdo neviděl že se škrtím vlastní šálou to vypráví hned několik věcí najednou a flaška asfaltu místo srdce to je obraz, který dobře ukazuje na míru té zmíněné hořkosti.

tsuki
27. 08. 2008
Dát tip
díky.) /+ jedno avi, teď jsem koukala, že se to vlastně nedostalo k osobě, která mě podnítila dílko přetvořit. tak snad neurazím.

clovrdik
25. 08. 2008
Dát tip
pěkně napsaný, je v tom atmosféra a to je moc dobře ...

tsuki
08. 08. 2008
Dát tip
a odteďka se budu dva dny pýřit° .)

tsuki
05. 08. 2008
Dát tip
Bíša, vorona amálková dík!;

Moc hezké tsuki..T!

Bíša
05. 08. 2008
Dát tip
T.

tsuki
05. 08. 2008
Dát tip
Háber, sestricka.slunicko1 děkuju oběma °°


Háber
05. 08. 2008
Dát tip
ufff - dobré*

oh yeah!

tsuki
04. 08. 2008
Dát tip
člověk se pořád učí - příště to bude grafický tornádo.)

ale tsuki to je moc důležitý! taky je ta báseň trochu obraz ale velikost písmen strefilas :-)

tsuki
04. 08. 2008
Dát tip
ahá, no když já si s grafickejma úpravama a formátováním zrovna netykám.)

myslel jsem víc enterů :-)

tsuki
04. 08. 2008
Dát tip
ďakujem velmi pekne! vindal: co si mám představit jako větší odvaz? vražda? titulky z Blesku?.)

moorgaan
04. 08. 2008
Dát tip
myslim, ze jsi to dobre zahalila do depresivni skladby slov a spojeni..naramne to vaze na sebe a vyvera to v pointe../***

ty krok napřed v tmavý bundě s postaveným límcem, aby nikdo neviděl že se škrtím vlastní šálou . . Tohle mi nějak nesedí. Jinak velmi zajímavé.

dobrý tsuki - ten konec je silnej - s tím asfaltem jen mám pocit že tě tyhle čtyřverší trochu svazujou vůči tomu textu bych snesl větší odvaz..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru