Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...oČISTnÁ...

15. 09. 2008
3
11
1356
Autor
sunshineXS

slzami čistím svoje vnútro

vymývam

meandre citom

 

z b y t o č n é

 

oddelím sa

hlbokým výdychom

do čiernych dier

 

v inej dimenzii

neprekladám cestné značenie

 

nepoznám  farby

 

som iba  


 chameleón

bez metamorfóz


čosi

ako

 

t r á p e n i e


11 názorů

sunshineXS
20. 09. 2008
Dát tip
obcas nieco zmenim, ale to musi byt opodstatnene...nie som tvrdohlavec...ale inak si zvyknem stat za tym, co napisem resp. poviem... ...to bolo od teba mile...a tie cierne diery neboli na efekt, malo to nasmerovat k niecomu vyssiemu, nepreskumanemu, ino-dimenzialnemu...a cierne diery presne take su...ale ok...tvoj dojem....

grafo
20. 09. 2008
Dát tip
nemem veci ako ti ostatny radia :) zlepsuj sa v novych veciach, stare neries, su dobre jake su... rad citam teba ne ostatnych ;) ale ja chcel ze to s ciernou dierov posobi divne na mna. tak na efekt.

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
nevadi...:O)...mozno ked precitas sty krat budes vediet o com je...ale vdaka za precitanie a koment...

HenryP
15. 09. 2008
Dát tip
nuz, bohuzial nerozumiem ponemecky:-(.ale to moje malo vyznam, ze som nepochopil idee ani teme basne..

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
uz som...dorozmyslala...:O)...dobry postreh...

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
vdaka....ty moja slabina...:O)))porozmyslam...:O)...

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
http://de.wikipedia.org/wiki/HE...pre ktore z nich plati to tvoje?....???...:O))))

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
http://de.wikipedia.org/wiki/HE...pre ktore z nich plati to tvoje?....???...:O))))

sunshineXS
15. 09. 2008
Dát tip
http://de.wikipedia.org/wiki/HE...pre ktore z nich plati to tvoje?....???...:O))))

HenryP
15. 09. 2008
Dát tip
he?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru