Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vypravěč

09. 10. 2008
9
26
3025
Autor
zzlatý

Svět bez dětí nebo jen se smutnými dětmi, by se stal přinejmenším podivným...

Vypravěč

 

.


26 názorů

Vypravěčům je třeba přivřít TIPec!

Print
11. 10. 2008
Dát tip
:-)*

zzlatý
10. 10. 2008
Dát tip
Sluníčko, milá, jako vždy... děkuji P.S.: Já mám ty děti fakt hodně zmapované, během dvou minut může jít učitelka domů a to mě vidí děti poprvé... moorgaan: to je jednoduché, kdo maže, ten jede... pak to nedrhne... nic se neděje Tvůj názor a můj...

moorgaan
10. 10. 2008
Dát tip
ale ja se neprisel prit.. me to drhne nic vic..

Tebe,zlaťásku, děti zajisté mají rádi, jsi skvělý vyprávěč a děti máš moc rád.. Velmi si Tě vážím..Hezký den,sluníčko děkuji za avi

zzlatý
09. 10. 2008
Dát tip
Ďakujem, ja som predpokladal, že sú tu dospelí ludia a že im to dojde... (len trochu zkúšam písať po slovensky..hi) Moorgaan: o tom rytmu bych se docela přel, zkus si to přečíst vícekrát, věřím, že Ti to vyjde... ( 8-8 7-7)

slovak
09. 10. 2008
Dát tip
Niekedy na knihách aj bolo uvedené pre aké deti, do koľko rokov. Je to veľmi milé.

zzlatý
09. 10. 2008
Dát tip
Děkuji, Bíšo, snažím se...

Bíša
09. 10. 2008
Dát tip
Jsi skvělý vypravěč...

Zbora
09. 10. 2008
Dát tip
jo, 1-3, to jsou ještě zlatíčka. Nejlepčí je 8-9 :o)

zzlatý
09. 10. 2008
Dát tip
Zrovna dnes jsem byl mezi dětmi 1-3 třída, neumím to popsat, ale jsem si jistý, že mi děti rozumějí a já rozumím jim, strašně mě to baví, ta jejich touha po poznání... Nechci přesvědčovat nikoho, kdo se "něco" domnívá, ale jsem ochoten polemizovat jen s lidmi, kteří takové prostředí zná.

Diana
09. 10. 2008
Dát tip
KAŽDÝ musel poznat, že Vypravěč se týká malých dětí - i kdyby v závěru přímo nebylo napsáno těch pět let. Samozřejmě, puberťáci jsou jiná kategorie. Tam bych si snad ani netroufala nic předpokládat ;-)))

Dolfiness
09. 10. 2008
Dát tip
milé :) *

Zbora
09. 10. 2008
Dát tip
No, osobně bych to viděl spíš na předškolní. Jakmile vlezou do toho ústavu, začnou být rychle nějaké deformované, či co.. :o)

moorgaan
09. 10. 2008
Dát tip
druha sloka jde trochu mimo rytmus..dala by se lip vypilovat jinak je hezke, versovane, ma to napln a je to o necem k tem vypravecum- kazde dite a jedno jak je stare, ba dokonce vetsina dospelych posloucha s otevrenou pusou, kdyz je nekdo vypravec a vypravi...prave proto , ze jsou zavaleni vsim moznym, jen ne nekym, kdo umi hezky vypravet.. ja detem cetl pohadky, to byly stastne, ale kdyz jsem si nejakou pohadku umel vymyslet a vypravel ji po svem, to byly jeste stastnejsi.. /***

zzlatý
09. 10. 2008
Dát tip
Ano, je to téma pro děti maximálně do 8 let

Zbora
09. 10. 2008
Dát tip
Asi jak které, Františku. Patnáctileté už vskutku asi sotva ;o)

zzlatý
09. 10. 2008
Dát tip
Honzyk: Ty myslíš a já to vím, mezi děti dost často chodím do škol a tak. A mezi myslím a vím je fatální rozdíl: Myslet dobré, lepší vědět, a co řekneš, musí sedět, vždyť kdo ví, hned odpoví, kdo moc myslí h...o ví!!! (sic je Einstein hotový) Děkuji za návštěvu, kdo dětem rozumí, tak ví...

zlaťásku,to je milá říkanka* jsem ráda,že jsi tady:o)

Honzyk
09. 10. 2008
Dát tip
..nio, kazdej mame svy zklusenosTE., jak rikama babicka, ja nechci zde to nejak cviritit!!!ani nikoho zde uhoditi kapoesnikem, byt cistym, nenenenenene)

Oldjerry
09. 10. 2008
Dát tip
Františku - nemáš pravdu - i když je třeba rozlišit děti na děti a adolescenty (:-D)... u těch starších a chytrých jak rádio pravdu máš, ale děti před prvními náznaky dospívání jsou vděčné, jak to píše Diana. Moje vnučka už uměla s počítačem, mobilem a takovýmito krámy zacházet lépe než já, ale když jsem jí začal vyprávět, zapomněla, co je to Enter...

Honzyk
09. 10. 2008
Dát tip
..ja ntolika dere,m vypravel, segrinym a tak, ale nejraci mely jezibaby a vlkodlaky a tak.))

Honzyk
09. 10. 2008
Dát tip
...cokoliv?:)))))))...ttreba o felaci?:))

Diana
09. 10. 2008
Dát tip
Amen! Do slova a do písmene souhlas! T********** Honzyku, mýlíš se. Já děti znám a nic jim neudělá větší radost, než když jim dospělý vypráví - doslova cokoliv, ale nejraději mají veselé, radostné příběhy s dobrým koncem, kterým dobře rozumí.

Honzyk
09. 10. 2008
Dát tip
...tutu nununu.....todle by ti, myslim, dneska deti nesezraly-.)))...nic ve zlym..!..)---probuh:)))detem a blaznum to nejelpci jinac!D

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru