Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Poetická čajovna JM (12)

04. 11. 2008
1
17
1684

Páteční hosty, spisovatele a básníky, Petra MUSÍLKA, Chotěboř a Petra KUKALA, Brandýs nad Labem hudebně doprovodí Terezie PALKOVÁ, Praha A jako překvapení nás navštíví básník a spisovatel (?) :))), Plzeň kdy: pátek 7. listopadu 2008 v kolik: v 19:00 hodin kde: Křišťálová čajovna Galerie Cesty ke světlu Zdeňka Hajného, Praha 4 - Chodov, Zakouřilova 955/9 V případě bloudění volejte: +420 773 253 045 GALERIE CESTY KE SVĚTLU /součástí návštěvy prohlídka galerie/


17 názorů

papouch
11. 11. 2008
Dát tip
ses3 - acháá, křídla, nebe.. tak jo :-)

papoušku, křídla.., víš.., ta křídla a nebe..

všimla, že sis přišel splknout na moji stránku s někým třetím, čemuž dost dobře, v prostoru pro komentář k danému dílu či tématu, nerozumím... a orel je na obraze s Prometheem, dítě to pozná, papouši... ps: toho království se neodříkám, když už na to svádíš řeč...

papouch
10. 11. 2008
Dát tip
nevím, možná sis toho Jarmilo nevšimla, ale tebe jsem se na nic neptal a mmch - ty se považuješ za orla? óóó, hm hmmm.. no teda ... ... neboť i jim patří království nebeské.

A jéje, papoušek! Netřeba ti zahlížet na orla, i papulatí pestrokřídlí mají svoji neodmyslitelnou cenu pod sluncem :))) - mám je ráda :)))), už proto, že nejsou na játra...

papouch
10. 11. 2008
Dát tip
sestřiško sluníško, mohla bys blbému pťákovi vysvětlit, CO je na tom ..éhm.. obraze .. krásného? Ďěékuji...

jt
10. 11. 2008
Dát tip
petra jsem viděl naposledy v chotěboři .. ale - zase tam nějako neni napsaný, kolik taková prohlídka galerie stojí + jestli je to nezbytný a tak .. ale - to už je teď stejně mimo .. možná by se to mohlo hodit z hlavní stránky, když už je to prošlý ? :-)

no jo.... :)))

zzlatý
08. 11. 2008
Dát tip
Děkuji, myslím někdy, ale kdy?... to netuším, už jsem tam nebyl docela dlouho...

zkus tu být 12. prosince, křtím tady MYSTÉRIUM KŘÍŽE

zzlatý
08. 11. 2008
Dát tip
Až budu někdy v Praze, tak se k Tobě také mrknu, to jsou dobré počiny...


Delfín
06. 11. 2008
Dát tip
Malý virtuální příspěvek na to Tvé posezení: Po třesku lásky vesmír ztich, v úžasu i čas zůstal stát, v závitech našich mozkových začal cit velký kvapem zrát! Stala ses zářnou hvězdou mou, já kolem Tebe obíhám, jsem jedinou Tvou planetou, jen jednu galaxii znám...

macecha
05. 11. 2008
Dát tip
Tak ráda bych tam, Jarmilko, byla. Ale, je to tak daleko......

Háber
05. 11. 2008
Dát tip
...na ten večer už mám jedno poetické stretnutie, ale budem myslieť na Vás******** u Jarmilky v čajovni sú totiž nádherné hviezdne zážitky*****

Edvin1
05. 11. 2008
Dát tip
Tam kdybych moh...

krásný obraz...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru