Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Černý tamagoči

27. 12. 2008
7
13
1191
Autor
DaNdÝ
Jsem teď celej večír přemýšlel, že bych si v Africe pronajal nějakýho černouška. Konečně bych byl cool. To teď v Evropě myslím dost letí. Evropani soutěží, kdo si svého černouška vypiplá líp. Héj ten můj má lepčí botičky! A já koupil svýmu míč! Můj je teď nemocnej, tak jsem mu poslal injekci s vakcínou. To bude super až mi bude černoušek posílat dopisy v holandštině nebo španělštině. Budu jim sice hovno rozumět, ale aspoň si je připíchnu na nástěnku. A pak třeba vstoupí brzo do armády a bude mi posílat usekaný prsty svejch nepřátel. Taky je připíchnu. A jednou třebas za mnou přijede a já mu pak… já mu pak ukážu… No třebas Lipno. Zamrzlý. To se posere. Ale možná mi černoušek umře na choleru, nebo na AIDS, nebo na lva. Asi nebudu brečet. Spíš zajdu zprcat agenturu, co mi to pronajali za náchylnýho černouška, a že chci příště odolnějšího. 

13 názorů

DaNdÝ
24. 11. 2009
Dát tip
Děkuju!

Histreo
24. 11. 2009
Dát tip
Ignorante...

DaNdÝ
28. 12. 2008
Dát tip
pro Buklopos: ano, byl by

DaNdÝ
28. 12. 2008
Dát tip
taak děkuju! pro ToxicBrain: nevím, sám se po něm musím teprv kouknout pro pathagonia: ano, tak to asi v podstatě bylo

Buklopos
28. 12. 2008
Dát tip
A zakončit by se to dalo ''blábláblá'' to by byl teprve mazec;)

jH
27. 12. 2008
Dát tip
drsné :D

DaNdÝ
27. 12. 2008
Dát tip
hele dík, takovej akutní nápad no. ani ssem nevěděl kam ho strčit. ta proza je tady strašně vomezená.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru