Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o ne/dokonalosti

03. 02. 2009
30
54
2968
.
 
 
dokonalost můžeme obdivovat
nedokonalost milovat
 
 
.

54 názorů

kočkopes
09. 05. 2011
Dát tip
:-) tak nějak to bude

aby ses moh pokochat a zadumat :o)

A.H.
20. 03. 2009
Dát tip
***t***

A.H.
20. 03. 2009
Dát tip
nedokonalost musíme především přijmout.

Rad_o)))
10. 02. 2009
Dát tip
* tink

Desirée
09. 02. 2009
Dát tip
Souhlasím! Za stručnou a jasnou formulaci dávám * a zdravím koníka mořského! D.

Armand
08. 02. 2009
Dát tip
amen

Rabb
05. 02. 2009
Dát tip
líbí mon típ, rampouchu.. to je teďka v kurzu..

Rampoušek
05. 02. 2009
Dát tip
perfektní... Jako citát je naprosto dokonalý, vše vypovídající o hlubokém moudru člověka, který to kdy vypustil z úst nebo na papír. supertip !

a "c" se u mne někdy rovná "v" :o)

no pobočníku, citát je citát - a nechtěla taky - jen todle vyplynulo tak nějak... :o) aspoň se to rychle čte - vede si to líp než jiný věci kupodivu... :o) tož dík vám třem posledním návštěcníkům tu... :o)

Rabb
04. 02. 2009
Dát tip
na armádní síly příliš minimalistické.. ;-) z toho citátu jsi mohla "vytřískat" víc..

Anetah
04. 02. 2009
Dát tip
mořský koník se přiblížil mému obdivu ;-)

ruprecht
03. 02. 2009
Dát tip
* to ovšem nebrání milovat moji dokonalost...

ano, už sem na to téma s někým zapolemizovala ped chvílí soukromě - sou extrémy a je všední průměrnost... :o) ale tu je krásně vidět jací sme tu na písmáku lenoši.. mít to o tři čtyři řádky víc, těch komentářů by byl zlomek :o) ale díky za návštěvy... :o)

j, pravda, avšak všeho s mírou

hunllef
03. 02. 2009
Dát tip
svatá pravda *t

Sarrah
03. 02. 2009
Dát tip
jééééje*

u nás taťkové nosí hříbátka... jo, jiný dno, jiný mrav :o)

já za prvý tipy nelovím... a za druhý nosím gaťky :o)

no vida - dva řádky a tolik čtenářů :o) tož díky vám tu...

avox
03. 02. 2009
Dát tip
velmi poučné! co je na světě dokonalého? tak obdivuji i nedokonalé... :-)*/

nedokonalé*

Ó
03. 02. 2009
Dát tip
*

Candy
03. 02. 2009
Dát tip
Když milujeme nějakou nedokonalost, považujeme ji ve svých očích za dokonalou...

guy
03. 02. 2009
Dát tip
souhlasím ale když se některá nedokonalost dobře povede, tak ji lze taky obdivovat .. aspoň já to tak dělám :-)

jejdavilda
03. 02. 2009
Dát tip
a ted mě napadl veršík

jejdavilda
03. 02. 2009
Dát tip
tak proto jsem obdivován a milován*

Norsko
03. 02. 2009
Dát tip
ale nemusíme

dadíková
03. 02. 2009
Dát tip
hlavně tu svoji zbožňuju...:)

no, mi se to líbilo taky dvojsmyslné, ale co už... i tak mě to oslovilo ;)... takže neberu tip zpět ;) no stress ;)

no styď se - to řádkovi hnedle napráskám... až se vrátím z práce! :oD a mizím teda - ahoj

já se stejně už navždy budu koukat jen na ten spodní řádek :o)

já vím žes nereklamoval - jsa gentlemanem - já jen že byste měli nárok... páč to je jakoby napůl jiný krapet :o)

Marys
03. 02. 2009
Dát tip
coby som reklamoval? ja si stojim za svojimi rozhodnutiami (hoci som sa niekedy za ne musel hanbit, stojim si za nimi.... ale toto nie je ten pripad)

já nereklamuju tip, nic nemaž

Muamarek
03. 02. 2009
Dát tip
Ono se dá i milovat dokonalost a obdivovat nedokonalost - to je pak ale tragédie :-)) Hezkej citátek, Marek

pokud bude reklamovat svůj tip aj Marys a hvězdinka, smáznu to a budem si kvit :o)

já ti nevyvracím tvý tvrzení - jen se ti omlouvám za svou nedokonalost :o)

sakra, a mě se líbila ta dvojsmyslnost, když tam byl jen ten druhý řádek...:o)

Petrusha
03. 02. 2009
Dát tip
a práve i vďaka tomuto omylu si stále trvám na svojom tvrdení :))))

aha - tak to byl omyl - tentokrát sem si nehrála... nějak mi to zablblo při vkládání, to nebyl vtip ani úmysl - už je to jak má a mělo být :o) jinak děkuju rychlým návštěvníkům... :o)

omlouvám se Petrushe a JiKovi - se mi kousek smazal... du to napravit :o)

Petrusha
03. 02. 2009
Dát tip
tu fakt dokáže dostať tip čokolvek preto absolútne nechápem debaty tipu - od kolko tipov by malo byť zaradené do kolonky - 1. liga to je skrátka liga :)))) načo sú tu nejaké tipy?

JiKo
03. 02. 2009
Dát tip
jo aha, hloupé hrátky s fontama a barvama... tak nic

JiKo
03. 02. 2009
Dát tip
ti chybí úvod a konec věty ne?

ano, pravda, i se "schovankou" :-) tip*

Marys
03. 02. 2009
Dát tip
a tak to aj robim.... dokonalost je podla mna nudna

vítej v klubu minimalistů :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru