Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

možná...

11. 02. 2009
8
8
895
Autor
Marcela.K.

rozkrájet strach?

krev nepoteče

jen trošku zabolí to víš

z těch slov…

(měla by za ně v kleče

prosit)

je s tebou holka

stále kříž

 

zas něžný strach

klopýtá tmou

možná se k ránu rozplyne

vydělí noc

tu o nás dvou

když víc než sny

mít nesmíme…


8 názorů

nostalgik
12. 02. 2009
Dát tip
Něžný strach dýchnul na kalichy pozvednout sudý, lichý kalich hořkosti a mládí něžný strach co bičuje i hladí, neněžný strach v masce Thalie kým vsazen do naší oranžerie, proč kvetou zde jen trnovníky lákající mezi nárazníky kde neněžný a něžný strach neúprosně vychyluje z drah hořkost k hořkosti co svádí i kalich bez nápisu "Mládí"

Edvin1
12. 02. 2009
Dát tip
Sakra, vždyť jsem dával bacha na formulaci! Píšu, že to NENÍ případ téhle básně!!! :-))))))))

Marcela.K.
12. 02. 2009
Dát tip
:-))) No tak to Ti děkuju! :-)) Případ pro psychiatra...to mě nenapadlo :-))

Edvin1
12. 02. 2009
Dát tip
Člověk si dokonce může ve strachu či lítosti, nebo obojím, "bahnit". To je už ovšem případ pro psychiatra. Ale ne případ této básně.

Marcela.K.
12. 02. 2009
Dát tip
Edvine... tak to má být...obléknout se do básně a nekoukat jestli jsou Ti dlouhý rukávy :-) hlavně, když je Ti teploučko :-) Znám takovej "hezkej" strach...a taky "hezkou" lítost :-) Lakrov...půl na půl :-)

Edvin1
12. 02. 2009
Dát tip
Zase jedna z těch záhad. Čí strach? Můj, tvůj, náš společný? Tato nemožnost jej přiřadit dává prostor k přizpůsobení básně svým vlastním okolnostem. Já si to navlékl jako šat na ten můj strášek. A sedělo to perfektně. "když víc než sny mít nesmíme…" - vyvolalo nahořklý úsměv. Kdo za noci nesnil jinak, než jak by se na společné lože slušelo? A tím nemyslím erotické snění. Kdepak.

Lakrov
12. 02. 2009
Dát tip
Moc se mi to líbí, tou jednoduchostí, občasným rýmem a... Krájením strachu. Půl na půl nebo bratrsky? :-)

Diana
12. 02. 2009
Dát tip
Hezké *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru