Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Povídka měsíce - Leden 09 - Vyhlášení

18. 02. 2009
5
14
3276
Autor
StvN

Posílejte nominace únorových povídek.



Povídkou měsíce Ledna, se stává povídka Rozptýlení od autora Winter.

Výsledné pořadí:

Rozptýlení - Winter - 23 bodů
Vzkaz v láhvi - Kandelabr - 18 bodů
29 Základy mezilidské komunikace - Rimmer - 14 bodů
Rohlíky - StvN - 12 bodů
Večeře - Narvah - 8 bodů
Puzzle - Pohádkářka z pomerančových květů - 6 bodů
Poprosím syr - Sculptor - 5 bodů
Mokré dřevo - domin.go - 3 body
NEJHORŠÍ VLASTNOST MÉ NEJLEPŠÍ PŘÍTELKYNĚ - macecha - 3 body
můj přítel a já - Pomerančová - 3 body
Jakeš vs. Predátor - Bohouš Krejza - 2 body
Monolog loutky - Imogen - 2 body
Tony a výlet na Měsíc - Micro - 1 bod
ONO - salomesr - 1 bod


Hlasovali:

Dero, pozorovatel, Winter, StvN, LaMouette, těša, NJN, VT Marvin, leenai, ceder_john, Jinovata, Vaud, A.H., Janina6, Tragicus, reka, Narvah:

Poděkování:

Zpočátku jsem měl obavu, ponechám-li čtenářům „větší“ míru svobody, bude výsledkem nepřehledná kupa povídek. Nestalo se tak. Všechny povídky si našly své čtenáře, z nichž sedmnáct hlasovalo, takže můžeme říci, že byla nastavena poměrně vysoká laťka. Navzdory strachu z nepřiměřeného vnějšího zásahu, hlasování proběhlo přirozeně a výsledkem je žebříček povídek, o kterých si někdo může myslet, že jsou na své posty dosazeny uměle, nebo že zkrátka odráží dobový vkus. Autoři, kteří se na Písmáku poznali se vzájemně čtou, kritizují, sympatizují spolu, obdivují se, nebo naopak, a to vše má vliv na jejich další tvorbu. Když si budou rozumět, jistě se jednou setkají a možná naváží hlubší přátelství a možná se jejich stylu jednou začne říkat nějakým cizím slovem a bude se říkat – poznali se na Písmáku, kde kolem sebe soustředili skupinu podobně smýšlejících spisovatelů a dnes jsou typickými představiteli své doby. A protože opakování není nikdy dost, i já zmíním ono otřepané – amatér není člověk, který něco dělá špatně, nýbrž člověk, který to, co dělá, dělá s láskou. Děkuji všem za příjemnou účast.


14 názorů

Jinovata
20. 02. 2009
Dát tip
stvn: Tak to jsem asi nepozorně četl.

Narvah
20. 02. 2009
Dát tip
ti tři první autoři píšou úplně jinak.. winter nemá daleko k prosutovi, kandelábr k nějakýmu mystikovi, a rimmer je veselej jak nick twisp ;)

StvN
20. 02. 2009
Dát tip
Jinovato, jestli jsi to o podobném stylu vydedukoval z toho, co jsem napsal pod výsledky, tak věz, že tak jsem to nemyslel. Tito tři autoři právě podobní nejsou, což může být pozitivní zpráva pro všechny, kteří se bojí, že jsem manipulant.

Jinovata
19. 02. 2009
Dát tip
Bylo mi ctí se poprvé akce zůčastnit. Povídky jsem četl všechny. Jinak nemám pocit, že by první tři autoři psali (soudě ze soutěžních povídek) nějak podobným stylem, ale stvn má větší nadhled, jelikož tvorbu autorů zná dlouhodoběji.

pozorovatel
18. 02. 2009
Dát tip
nic jsem neřek

Winter
18. 02. 2009
Dát tip
Pst přece - jsme se domluvili, že to nebudeš nikde říkat.

pozorovatel
18. 02. 2009
Dát tip
ts, celou povídku jsem za tebe napsal

Winter
18. 02. 2009
Dát tip
Buďme realisti, nevyhrál bych bez tvého výběru .) Zkusím "se dohnat" na další kolo, zatím mi to čtení nějak uniká.

řádek
18. 02. 2009
Dát tip
hm... všechny povídky mám vytisklý a většinu i přečtenejch... ale na hodnocení se fakt v tomhle kole nějak nedostalo... třeba to příště bude lepší :) Gratuluji vítězi!

pozorovatel
18. 02. 2009
Dát tip
gratulace, ale nevyhrál by bez mých rad..

LaMouette
18. 02. 2009
Dát tip
bavilo me to.. a tesim se na dalsi kolo..:-) diks StyvNe.. za tudle soutez.. :-)

Narvah
18. 02. 2009
Dát tip
winter jako těžko dosažitelnej top, co si budem povídat ;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru