Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Z bodu A do bodu B...

23. 02. 2009
8
11
1173
Autor
Marcela.K.

Myslela na to...
Že jestli jednou, tak natáhne přímku z bodu A do bodu B. Uprostřed té přímky počká.
A přitom tak nějak tušila, že tentokrát by vůbec nevadilo, kdyby slib, který si dala, porušila.

Jenže slib je slib a ty se mají plnit. Pokud člověk může.
A sebe by už vůbec neměla zrazovat.
Nikdy z bodu A do bodu B!

Ráno stála  před stejným problémem.

 

Ten boj nevyhraje. Jak vyhrát bitvu sama se sebou. Vždycky bude vítězem a zároveň i poraženým.

 

Je to už rok co o sobě vědí.

Rok úsměvů a pohlazení. Rok her, rok strachu, rok snů…

 

,,Prosím, ještě ne.“ Psala do zpráv.

On odpovídal: ,,Neboj se.“

 

Natáhli síť upletenou z něhy a pinkali si přes ni  příběhy plné barev.

 

Každé ráno se oblékala do duhového trička a vyťukala na klávesnici úsměv jako odpověď na zavrněné dobré ráno.

 

Když se rozpršelo, přiběhl nejprve s deštníkem…pak ale raději běhali spolu mezi kapkami deště.

,,Neboj se vody“ volával na ni… ,,Nebul“, smál se, když začala natahovat.

 

V zimě ji objal a sfoukával z nosu vločky…

Na jaře si vyhlížel pruty. Prý na pomlázku.

V létě se potápěl do hloubky…až na dno jejího srdce …bez kyslíku. Když se vynořil, smála se jak lapá po dechu.

Na podzim spolu barvili listy stromů…

 

,,Prosím, ještě ne…“ prodlužovala chvíli o které věděli oba...Přijde.

 

 

 


11 názorů

Edvin1
06. 03. 2009
Dát tip
Víš, už tento nevinný žertík byl riskantní. Však dostanu po palici, jen co se z té chřipky vzpamatuje a zasedne ke kompu! :-)

Marcela.K.
05. 03. 2009
Dát tip
Edvine ! :-)) Tak si ji naraž ...ale opatrně ať pak nemusíš doma klečet :-))

Edvin1
05. 03. 2009
Dát tip
Kde že to chatují? Činíš tuhle blbinku tak atraktivní,že dostávám na stará kolena chutě to taky zkusit, a narazit si nějakou tu virtuální známost. Že píšeš jedna báseň, snad nemusím opakovat. děd Ed :-)

nostalgik
24. 02. 2009
Dát tip
K čemu přímka... raději ať bod A splyne s bodem B! ***

Marcela.K.
24. 02. 2009
Dát tip
neboj, Jani... jsem proškolená v zachraňování...nenechám ho umřít :-) Lakrov, Ty tolik nemysli, nebo vymyslíš nejakou blbinu...a nebo mysli...myslíš někdy docela hezky :-p

Lakrov
24. 02. 2009
Dát tip
Pro Janina6: Ono to mé 'rychlá smrt' bylo myšleno spíš obrazně... K té opravdové je to ještě daleko :-)

Janina6
24. 02. 2009
Dát tip
Já v tom nečtu smrt, Lakrov... vidím to mylně?

Robinia
24. 02. 2009
Dát tip
:-)

Diana
24. 02. 2009
Dát tip
Poezie v próze. T*****

guy
24. 02. 2009
Dát tip
některé sliby se plní špatně ..

Lakrov
23. 02. 2009
Dát tip
Celou dobu tolik optimistické zdrženlivosti a na konci tak zbytečná smrt... Proč? Jenže ono to bez ní asi nejde. Je to zvláštně působivé, volné pokračování... Pokračování?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru