Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

stačí jen zmačkat...zahodit

10. 04. 2009
12
10
1215
Autor
Marcela.K.
smazala bych ten jeden sen
jenže
co napsané už bylo
do čmouhy
jen se převtělí

nechtěla jsem...
nechci být vílou
usínám radši v posteli

rozpiju se ti do papíru
stačí jen zmačkat
zahodit

a přesto marně hledám sílu
neumřu
neboj

musím žít

10 názorů


Edvin1
15. 04. 2009
Dát tip
Máš recht. S papírem je to jako se životem - to "poprvé" vždycky prosvítá.

Marcela.K.
14. 04. 2009
Dát tip
Díky...za rozbor, Edvine. Myslím, že on mě nemaže...mažu se sama a víš jak to vypadá, když na čistý papír napíšeš něco, co pak chceš radši smazat... nikdy už to není tak čistý papír :-) Tu sílu mám pořád... sílu žít... i když jsou někdy chvíle, které se mohou zádt být "k nepřežití"... ale to se mne zase až tak netýká :-)

guy
14. 04. 2009
Dát tip
hezký a taky se mi u toho vybavila písnička, co si zpíval Anton Špelec :-)

Edvin1
14. 04. 2009
Dát tip
Já v tom vidím výstrahu, jako bys poslední sloku myslela takto: i když mne pořád mažeš, já znova nacházím sílu, neumírám, navzdory tobě. já totiž musím žít I když se nám někdy zdá, že žijeme jen tou jednou láskou, je zde mnoho věcí a lidí, pro kterí zde jsme, pro které žijeme. A to nás drží nad vodou. POdezřívám Tě, že i když jsou Tvé básně o lásce fixovány na jednu osobu, jak Tě znám, žiješ nejen pro ni. Širší záběr zvyšuje nejen literární kvality textu, nýbrž i života, ze kterého vychází. A to je dobře. dědEd :-)

slovak
10. 04. 2009
Dát tip
Musel som sa prihlásiť, krásna metafora.*

Upír
10. 04. 2009
Dát tip
*

Háber
10. 04. 2009
Dát tip
vysTihujúce*

Diana
10. 04. 2009
Dát tip
Některé obrazy jsou velice působivé. Celkově moc hezké, jako vždy :-))*

Lakrov
10. 04. 2009
Dát tip
Je z toho cítit cosi jako nejistota; jako by obava, s níž oslovuješ někoho jiného... Bude o to stát? Je otázka, vyplývající z pocitu po dočtení.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru