Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

KOULE TROJBOJ: blbci, téma 1, poviedka

20. 04. 2009
2
4
2252
Autor
Kamil.Kubik

KOULE TROJBOJ, tema 1, nazov diela: blbci

"To video je nudné, nemám chuť ho dopozerať." - povedal Peter, dívajúc sa na populárnu webovú stránku s videami.

"Ja, viem, ale súťaž je súťaž a treba do tej KOULE niečo napísať." - zachrčal Ivo zjavne ovplyvnený nejakým destilátom.

Internet znova zmrzol. Peter akurát dostal myšlienku.

"á, kurva." - ozvalo sa na celú miestnosť zahádzanú pokrčenými papiermi.



Bol som susedom tých dvoch veľmi dlho. Toto je všetko, čo som vtedy z izby počul. Tí dvaja blbci zaspali s džojntom v ruke a vyhorel im celý barák.

Napísal som do súťaže aspoň tých pár riadkov o nich. Mal som ich rád, pretože sa zaujímali o literatúru a sem-tam mi aj tá ich literatúra po celodennej šichte aj pomohla.  Možno to vyhrajú, ked´ sa tak snažili.


 

4 názory

Anetah
29. 04. 2009
Dát tip
:-)

Kamil.Kubik
24. 04. 2009
Dát tip
ano ja nepisem vobec poviedky :) toto je jeden z mojich prvych pokusov o prozu :)diky za koment :)

martinez
20. 04. 2009
Dát tip
vlastně pardon...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru