Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Schovaná

Výběr: Print
05. 05. 2009
18
15
1296
Autor
Marcela.K.

,,Vzpomínám do budoucna na naše stárnutí, které nepřežijem." Zuzana Nováková

jako bych nebyla
nebudu počítat
roky co odešly
proč mě chceš milovat?

jako bych nebyla
schovaná před létem
tulím se do mlhy
zase jsem dítětem

kam jsme se vrátili
nikdo se nedoví
o tom jak našla jsem
pohádky v podkroví

tisíce příběhů
které se nestaly?
co oči nevidí
to srdce nespálí...



 


15 názorů

(závorka)
29. 05. 2009
Dát tip
jo, ale jo (líbí)

Print
11. 05. 2009
Dát tip
*!!!

Edvin1
08. 05. 2009
Dát tip
Když to Tobě něco říká... o.k. :-)

Upír
07. 05. 2009
Dát tip
Jo...*

Marcela.K.
06. 05. 2009
Dát tip
Lakrov...Nevím, nemám pocit, že se ze všeho nejradši ohlížím :-) ...také si ráda vymýšlím a ještě radši se těším :-) Rajmund :-)) spíš Radiátor :-)) Edvine1 :-) Zuzanu Novákovou mám ráda. Píše krásné pohádky a něžnou poezii. Její "Ticho plné hudby" je nádherná sbírka veršů. Její pohádky jsou neskutečné :-) Třeba Třešňový dědeček :-) ta mě šokovala, když jsem ji četla svým dětem a dcera ji vyžadovala stále... (a přitom není zdaleka tak strašná, jako třeba ta O červené karkulce :-) )

Marcela.K.
06. 05. 2009
Dát tip
Lakrov...Nevím, nemám pocit, že se ze všeho nejradši ohlížím :-) ...také si ráda vymýšlím a ještě radši se těším :-) Rajmund :-)) spíš Radiátor :-)) Edvine1 :-) Zuzanu Novákovou mám ráda. Píše krásné pohádky a něžnou poezii. Její "Ticho plné hudby" je nádherná sbírka veršů. Její pohádky jsou neskutečné :-) Třeba Třešňový dědeček :-) ta mě šokovala, když jsem ji četla svým dětem a dcera ji vyžadovala stále... (a přitom není zdaleka tak strašná, jako třeba ta O červené karkulce :-) )

Edvin1
06. 05. 2009
Dát tip
Myslím, že mimo té kouzelné poetiky je tam zase zašifrováno něco navíc. Jakýsi vzkaz. Zase ne mně! :-) Budiž. Prolog bych vynechal - příliš mi připomíná Dänikenův otřepaný román Vzpomínky na budoucnost, v němž si autor hraje na myslitele a badatele. Nemohla ta Nováková prostě říct, že se bojí stáří, po němž už nic nebude? "Vzpomínám do budoucna..." mi nic neříká, ba dokonce mi to zní jako nesmysl. Jazykově to nesmysl i je. Ale báseň je dobrá, ne že ne. dědED :-)

Upír
06. 05. 2009
Dát tip
*

Rajmund
06. 05. 2009
Dát tip
Tebe už zachrání jedině Terminátor.

Myotis
06. 05. 2009
Dát tip
.../*

Lakrov
06. 05. 2009
Dát tip
Nejdřív se pořád hrneme vpřed a čas jako by nás tam ještě a JEŠTĚ nechtěl pustit... a najednou zjišťujeme, že ze všeho nejradši se ohlížíme. Zdejší čtenáři budou spíš z první jmenované skupiny, ale třeba je báseň i tak osloví.

Diana
06. 05. 2009
Dát tip
Moc hezké :-)*

Marcela.K.
05. 05. 2009
Dát tip
Taky mám někdy pocit, že jsem tu dobu nějak prošvihla :-))

nostalgik
05. 05. 2009
Dát tip
Roky nepočítám, pohádky jsem nikdy neodložil, kdy jsem byl vlastně dospělý...? ***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru