Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smysl pro....tebe

30. 05. 2009
14
31
1413
Autor
Marcela.K.

,,Nevím, jestli jsem ti to někdy psal, nebo jestli to tušíš, ale já se nechám poměrně snadno přemluvit..."

nesnáším přemlouvání

nesvazuji nikoho do kozelce svých přání

 

slyšet

cítit

vidět

ochutnat…

 

tvé polibky

oči

kůži

slova

 

 

 

… máš mě rád?

 

 


31 názorů

Marcela.K.
07. 06. 2009
Dát tip
Asi bych měla častěji poděkovat...za návštěvy, čtení, pochopení... tedy děkuji všem komentujícím :-)

Print
06. 06. 2009
Dát tip
*!!!

Upír
03. 06. 2009
Dát tip
*

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
...jasně, děkuji za názor :-)

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
...no mysli dál...třeba něco vymyslíš, ale po přečtení tvého "sebevražedného díla" mi snad ani už neraď :-) hezký večer.

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
A já ti to nebudu vyvracet...jen jestli umíš číst i nadpisy a mezi řádky...spojovat slova...třeba pozpátku ...násobit , odčítat...dělit?

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
...to si možná jen myslíš :-)

Povedlo...v podstatě pro tebe jsem umístil první hádanku.Hezky jsem ji "sveršoval".

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
No tak tohle se mi povedlo :-)))

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
Jo, stačilo...ale já jsem někdy hodně "upovídaná"...a neumím mlčet...někdo si to pak mylně vysvětluje jako chuť "bojovat" :-) ...ne, prolog nejsou mimikry. Prolog je originál :-)

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
Jo, stačilo...ale já jsem někdy hodně "upovídaná"...a neumím mlčet...někdo si to pak mylně vysvětluje jako chuť "bojovat" :-) ...ne, prolog nejsou mimikry. Prolog je originál :-)

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
Jo, stačilo...ale já jsem někdy hodně "upovídaná"...a neumím mlčet...někdo si to pak mylně vysvětluje jako chuť "bojovat" :-) ...ne, prolog nejsou mimikry. Prolog je originál :-)

Já tam tu myšlenku o cítění ve dvojím smyslu nakousl.Stačilo mi to potvrdit.Já jsem smysl pro tebe objevil.A ten prolog v mužském rodu...to jsou mimikry?! :o)

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
Prolog je psán v mužském rodu :-)) tak to asi moc bezpohlavní nebude :-) Hmat tam nechybí...naopak...kůži cítíš 2x...jednou prsty, dotekem a jednou nosem :-) přivonět si...když si lidi "nevoní" nic jim nepomůže....Je to ale jiná vůně, než ta, kterou koupíš v parfumerii :-) Navíc tam je smysl v názvu...mít "smysl" pro druhého člověka je velmi krásné :-) a když on i ona mají stejný smysl pro humor... no, pak už si snad ani nemůžou nevonět :-)

Bezpohlavní prolog.Verše krásné.Chybí ti tam hmat...i když cítit lze hmatem i čichem.Tohle je celé opravdu krásné.

Norsko 1
31. 05. 2009
Dát tip
už je to tady

Oldjerry
31. 05. 2009
Dát tip
Starý problém zase jiným pohledem - v té stručnosti je síla definice podtržená závěrečnou otázkou. *

Marcela.K.
31. 05. 2009
Dát tip
1) protože moje realita není tak šedá jako ta Tvoje 2)Myslím že četla básničku :-)

Ale notak, holka.....máš na MNOHEM víc. Baron de Cluché by měl radost. Musím se přiznat, že nerozumím dvěma věcem. 1. Proč se zbytečně diskvalifikuješ takovýmahle "dílama" 2. Co tu dělá Lakrov....

Impresse
31. 05. 2009
Dát tip
*

Lakrov
31. 05. 2009
Dát tip
I otazkou lze premlouvat, a to tak krasne nenasilne, az je tezko neodpovedet kladne (i v Ostrave :-) ) Ranni slza a tip za to staccato sluvek.

Diana
31. 05. 2009
Dát tip
*

Hezké,TIP

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru