Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Píseň ulice

01. 06. 2009
0
14
778
Autor
Meeee

Píseň ulice

 

Když vánek ofoukl její skráně

Podobala se, však tak mladá, dámě

Byla víc než dívka, byla to žena

Byla jen spoře oblečena

Na ulici, mladí v tahu

neměla nic než malou snahu

Den, co den tak usíná

a budí se v cizí posteli

Ráno si slzy omývá

a modlí se v kostelích

Její život je zlý sen

Víc už, ale nemá

Skončila tak děva bledá

pomoct už se jí nedá

Skončila smutně, skončila brzy

Pro život jí zbyly již jen ty slzy!!!


14 názorů

no to si piš že může:-) i když odbarvený:-), ale autora náš rozhovor zřejmě nezajímá:-):-)sraz někdy na četu!

No, gesto nemůže bát blond, nebo ano?

Proč? :-)

tsuki
02. 06. 2009
Dát tip
ale třeba šišlá!

P.S. nemělo bys být "plavné"?

Ano, těžko rozhodnout, na kterou stranu se to kloní :)

Pišta: spíš bol než blá:-):-)

Blá-bol.

Toscana
01. 06. 2009
Dát tip
Myslím, že obrázek na autorské stránce je vypovídající víc, než kterákoli sem umístěná kritika. Prokousala jsem se fakt vším, co tu máš, poezie to není ani v pominutí smyslů, spíš snůška jakýchsi výkřiků, kterým těžko někdo porozumí, protože to je změť nesourodých sdělení, jež jsou zrýmovaná rvoucně, jakoby za každou cenu. bledá-nedá, brzy-slzy - a to se se železnou pravidelností opakuje u všeho, co na Písmáku máš. Chápu, že ne každému je dána od pánaboha schopnost psát jakoby lehce a snadno (ono právě tohle bývá to nejtěžší), takže bych to shrnula: Co třeba radši zkusit paličkovat krajky nebo malovat obrázky? Jako koníček by to možná bylo lepší...

tsuki
01. 06. 2009
Dát tip
Nu, a tohle je vpodstatě to samé jako tvá předešlá báseň, jen tahle má alespoň zdánlivou dějovou linii. Tvrzení házená jedno za druhým, jako by se nechumelilo, bez ladu a skladu, teď jsem to skončila na "žena"....co se na to rýmuje....á, "oblečena"....tak ještě vymyslet zbytek verše a prsknem to tam. Takhle to prostě nejde. Tedy očividně jde, ale člověk sklidí ovoce podivné chuti i zápachu.

Rajmund
01. 06. 2009
Dát tip
Nechceš změnit téma?

dajakbol
01. 06. 2009
Dát tip
Jardo,toto je pokus o viazaný verš... a taká škatuľka, ak by na písmáku bola, bola by plná na prasknutie.

zato já vím tohle je vázaný verš doprdele a tam taky tahle "báseň" patří

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru