Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dívčí král

17. 11. 1999
0
0
3269
Autor
Merle

Zas taková jedna. Však sami uvidíte.

V srdcích všech dívek se rozezněl zvon. Přijelo auto a v něm seděl ON! Hluboké oči, svalnaté tělo, pěstěné ruce, a vysoké čelo. Prostě ten ideál dívčích snů král. A holky vřeštěly, ikdyž jen vstal. Vyskočil z auta. Kožený kalhoty, a k tomu ladící krokodýlí boty. A holky vřeštěly, protože zamával. Vycenil zuby a svým snům se oddával. Smál se a nevnímal, že na něj mávají. Věděl že doma dvě fanynky čekají. Pomyslel na jejich tvářičky hladké. Tiše si povzdechl: "Třináctky sladké..." A holky vřeštěly...
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Dívčí král: hm, a já celou dobu myslel, že je to náš soused - pivník !!! Gity: + oslovení "Psychopati..." ach, já je šeru ... chachachacha m.

Regins
24. 06. 2000
Dát tip
Tak na to mam asi jinej názor než Tynic, nechápu jak On (člověk v básni)může bejt spokojenej s životem jakej má ,s těma "třináctkama" přijde mi to až absurdní copak si to neuvědomuje, nebo je tak" mělkej"čiší z toho jeho povrchnost. Básnička se mi líbí

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Stejně jako snoopy : kožený kalhoty...krokodýlí boty => taky mi trochu skřípěly zuby. Dodám snad jen : No jo, ženský...

Bambulka
07. 04. 2000
Dát tip
Člověče, snad mu nezávidíš?!? Ale zní to moc pěkně:-) Pravda, v onom věku byli jsme různí... každý měl svého idola, kvůli němu nechal by se i stříhat dohola:-)

Lea
30. 11. 1999
Dát tip
Zmatenost mysli a hondba za něčím co má pomíjivou hodnotu, dobře vyjádřeno...

Jean
22. 11. 1999
Dát tip
Pobaví a nic nestojí. Teď teda o té básni. (Ikdyž na ty třináctky by to platilo taky):-)))

IVANOL
21. 11. 1999
Dát tip
Merle ! Nakoukl jsem dvakrát do tvé dílničky a pokaždé jsem se příjemně pobavil. To je poezie, hola, hola vy tam shora ! To mě baví!

Tynic
21. 11. 1999
Dát tip
Lunetic je moje prostě moje kapela ! A meyi těma 13kama se cítím jako rzba ve vodě...:o)))

No teď vážně : chtěl bych na moment zakusit pocit takové superstar. Fakt ! Prostě bych jen kývnul prstem a holky by zamnou běžely jak pejsci....Krasný sen :o)))

Bibšo : jsem sportovní typ, mám černé oči, husté obočí. Znamená to snad že po mně jedeš jako blázen ??? ;o) Asi ne...neřídím totiž limuzínu... :o)

Pobavils mě ! Za to dík...

Gity
17. 11. 1999
Dát tip
ještě chybí čapánek papánek a iluze je dokonalá...

Marigold
17. 11. 1999
Dát tip
AJ LÁV MAJKL !

Špuntík
17. 11. 1999
Dát tip
Marigold a on určitě tebe......

teda nejdřív jsem myslel, že to je Hasselhoff, poté jsem si představoval Gotta, náhle mi však vyvstal v hlavě Schwarzenegger, ale největší ideál mužství je Cimrman.....

a nakonec se tu objevil MAJKL!

snoopy
17. 11. 1999
Dát tip
zlatej michael, já už se bál, že to auto je lunochod..
..kožený kalhoty / krokodýlí boty..! to byl teda oříšek

Kate
17. 11. 1999
Dát tip
to jo to je šílenost, jak některý fanynky šílí pro jednoho chlapa, kterýho stejně nikdy nemusí už vidět, hroutí se, pláčou, šlapou na sebe,brrrrrrr
to já bych tam nikdy nešla, možná taky proto, že trpím xenofogií

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
A všimli jste si někdy, jak má ta jeho limuzína krásného řidiče? Obyč sportovní typ a černýma očima a hustým obočím ... ňákej maijk, pche!

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
Já, trulant truhlík obecný, Merlíku, zapomněla jsem zase pochvalu, jsi Pašák !!! Fakticky je to hezké. Ale ty to fíš.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru