Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kdo bude dřív u mostu

01. 08. 2009
12
9
657
Autor
Marcela.K.

...co s normální holkou...těch jsou plné ulice a snad i lesy, ale bláznivá...

Stála a dívala se na řeku.

Když se naklonila uviděla jen stín.

Nebyla zklamaná. To ne.

Jen…představovala si ji úplně jinak. Čistou, poskakující po kamenech. Veselou.

Dívala se do toho špinavého, zabahněného zrcadla.

Neměla chuť rozhrnout hladinu ani palcem u nohy.

Slunce se houpalo ve vlnkách rozčeřených večerním vánkem.

 

Rozhlédla se a uvědomila si, že vidí to, co před pár týdny on.

Stromy lemující břeh, letní divadlo, hrad, který se věží dotýkal oblohy.

V dálce se objevila loďka.

Otočila se, ale nedokázala odejít. Počkala, dokud ji neminuli. Muž a žena.  Pádlovali večerem.

Záviděla jim.

 

Ta líná řeka jí malovala v představách obraz plný fantazie.

 

Kdyby…nadechla se.

Udělala pár kroků a znova se rozhlédla.

Sundala si boty a opatrně našlapovala travou.

Zkusila chvíli jít po pěšině, ale do chodidel ji píchaly drobné kamínky.

 

Zastavila se a zavřela oči. Opřela se o dřevěné zábradlí.

Jaké štěstí, že nemá křídla…

 

K silnici vedl vydlážděný chodník s hladkými schody. Ohlédla se. Kdyby…

 

Zrychlila krok a vyšla  nahoru na cestu. Dlaždice ji chladily do unavených noh.

Sedla si na lavičku u mostu a čekala.

 

Manžel se objevil po chvíli.

 

,,Tak kdo měl pravdu?“  usmála se a chytila ho za ruku.




9 názorů

Marcela.K.
12. 08. 2009
Dát tip
Buď rád, že tu žádné mínus nefunguje. Znám to z jiných serverů...věř, že není o co stát :-) a dík za vysvětlení...líbí se mi.

Prosecký
12. 08. 2009
Dát tip
To je taková moje úchylka, mylenko. Zaokrouhluje se to na celá čísla. Chci tím dát najevo, že ne každý tip je stejný. Někdo je tak na hraně udělení a jiný by měl dostat tipů deset od každého. Až se jednou tipování změní a kaýdá bude moci dát třeba od minus pěti do plus pěti, pak se to projeví.

Marcela.K.
12. 08. 2009
Dát tip
:-) a co mám dělat s těmi desetinami tipu navíc? Doplnit tam, kde chybí? :-)

Prosecký
12. 08. 2009
Dát tip
Líbí se mi nedořečené. Žádné vysvětlování, každý si může domyslet, co chce. 1,2 tipu.

Lakrov
10. 08. 2009
Dát tip
Vzpomínka; trochu jako za sna. (unavených nohou)

nostalgik
04. 08. 2009
Dát tip
Kdo dříve, nebo společně..? Poraď, princi Hamlete! ***

Marlav
01. 08. 2009
Dát tip
*

Janina6
01. 08. 2009
Dát tip
Fajn. Mám ráda skryté napětí, když na povrchu se jakoby nic moc neděje...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru