Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Děti...Večerníček

09. 08. 2009
15
35
2621
Motýl Emanuel létá z květinky na květinku
maková panenka zvlčela žárlivostí
i hajný Robátko s parohy loknul si Jelínka
a na kluka z plakátu už tu před volbami nezbylo místo...

35 názorů

:)

čučenka
16. 12. 2009
Dát tip
:-)

jejdavilda
15. 12. 2009
Dát tip
Já chci Amáááálkuuu*

:))*

Makoves
19. 09. 2009
Dát tip
No třeba už se pracuje na druhé části, kde budou ty postavičky co Vám schází(třeba rákosníček). Nebyl by čpatný druhá díl.Tohle se povedlo.Vtipné, vkusné.Paráda ( t )

Makoves
19. 09. 2009
Dát tip
...A teď znovu...bez chyb.. :-) No třeba už se pracuje na druhé části, kde budou ty postavičky co Vám schází(třeba Rákosníček). Nebyl by špatný druhý díl.Tohle se povedlo.Vtipné, vkusné.Paráda ( t )

Makoves
19. 09. 2009
Dát tip
...A teď znovu...bez chyb.. :-) No třeba už se pracuje na druhé části, kde budou ty postavičky co Vám schází(třeba Rákosníček). Nebyl by špatný druhý díl.Tohle se povedlo.Vtipné, vkusné.Paráda ( t )

Makoves
19. 09. 2009
Dát tip
No třeba už se pracuje na druhé části, kde budou ty postavičky co Vám schází(třeba rákosníček). Nebyl by čpatný druhá díl.Tohle se povedlo.Vtipné, vkusné.Paráda ( t )

omluva přijata))

avox
18. 09. 2009
Dát tip
jsme se tady nějak zapovídali, viď? Tak promiň, kytičko léčivá :-))

ted´ dávaj včelí medvídky tak o co jde))

avox
18. 09. 2009
Dát tip
toho neznám, ale určitě zase zkrásněl, pejskové jsou všichni krásní, i ti, co je jim kůže velká... :-)

Alfík je večerníčková postavička psa(ne Alf mimozemšťan) asi z britské produkce. Udělal na sluníčko ošklivý obličej a ten mu potom zůstal. Těch pár minut na odčinění prohřešku trvalo neuvěřitelně dlouho. Jak to asi dopadlo ?

avox
18. 09. 2009
Dát tip
to nevím, ale pověz, to se velmi hodí, o když zase ty netušíš proč :-))

Kdyby si tak někdo vzpoměl na Alfíka, když dělal ošklivé obličeje na sluníčko....co se stalo!?? Tipec.Super.

:))*

největší frajer si tu Ty Norsko rozmilé

Norsko 1
10. 08. 2009
Dát tip
největší frajer byl pes filipes

nejni zač

Bíšo,rajo,avox,hrbole,aleši-nováku,Heleleno,jjj,Trautenbergu...děkuju za vtipné komentáře...čáu sestřičko i Tobě dík))

jo..Čmelda s Brumdou u soudu kvůli rasistické písni ...Bílá, bílá, bílá bílá, komu by se nelíbila...

avox
10. 08. 2009
Dát tip
já bych prosila broučky a včelí medvídky :-) */ rákosníček sebral 500 euro... a za rok se vrátí :-) a těch kluků na plakátech zase bude, od rána do večera, až ouvej...

a pohádky ovčí babičky....* čáu arni:o)

Nic proti účinkům Bíšovy tvorby na znalce poezie....

raja
09. 08. 2009
Dát tip
prd, prd!:)

Bíša
09. 08. 2009
Dát tip
Trautenberg děti děsí...

A na mě ste se všici vyprdli. Běda vám!!!

Bíša
09. 08. 2009
Dát tip
:-)))

maková panenka trochu heráku nikdy nezaškodí*

Helelena
09. 08. 2009
Dát tip
:))

raja
09. 08. 2009
Dát tip
možná by se dala použít ještě Káťa se škubánkem:)))

rajo)aleši-nováku no vidíš to mne nenapadlo,což musím uznat nasere...a to jsem si projížděl seznam večerníčků)

a rákoisníčkovi skončilo vízum...

raja
09. 08. 2009
Dát tip
heh:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru