Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Otáz-nicky

23. 08. 2009
1
21
887
Autor
Miss Sunset

Je láska nadevše
je smutek vším
jsou city pro verše
aspoň´s´mě všim

Jsou dny pro brečené
jsou noci sny
jsou masky svlečené
a on sní s ní

...???????


21 názorů

Veeriiaann
23. 08. 2009
Dát tip
dobrá, v prví sloce bych to s těma otazníkama jakž takž brala....ale zkus využívat prology, kde to podobně nechápavým jako jsem já dopředu vysvětlíš.... Je láska nadevše je smutek vším jsou city pro verše to se mi zalíbilo, chtělo by to vložit do něčeho hodně....prostě jinýho...schovej si to až budeš starší a rozumnější a zkus to pak někam zakomponovat..... jinak pozor na gramatiku, klišovitost a někdy přespřílišnou naivitu.... ale pořád to říkám- možná jednou, že Tě budu moci chválit....

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
za každým řádkem si musíš domyslet otázník přece... "jsou city pro verše?" - "oplatí se psát o lásce?"

Veeriiaann
23. 08. 2009
Dát tip
v první sloce cítím pokus vytvořit něco krásného a libozvučného, zůstalo však jen u toho pokusu... "city pro verše" mi přijde jako fráze "aby se to rýmovalo". jinak smysl by to dávalo spíše ovráceně...vážně máš ke každému citu verš, jenže Tvůj život teď ovládá jen ta láska, viď???a tak to, bohužel, vypadá.... až nad tím dokážeš sednout a srovnat si myšlenky- jednou to- časem, myslím ,dokážeš- mohly by Tvé verše snad nabýt i nějakou jinou hodnotu než pouze tu výpovědní... opět vytknu pravopisné chyby a celkově velmi prazvláštní slovní formulace...u některých tvarů, které používáš, bych spíše užila sloveso deformace češtiny, či přímo degradace???

neroušek
23. 08. 2009
Dát tip
Pěkné,dí neroušek.Jemná pociťovka.*******

Halcyon
23. 08. 2009
Dát tip
Nevím, jak se stát brečeným -možná spojením s pro a adjektivizací ? Také navrhuji pravopis "aspoňs's' mě všim" A za třetí se omlouvám za ironii.

myslím, že zcela nechápeš komentáře k tvému dílu...

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
vt: pět z pěti?

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
to není tak jednoduchý, skus o tom popřemýšlet

o čem ta básnička je ?

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
art klinika: děkuji =)

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
nezlobím, taky si to myslím

Dalek
23. 08. 2009
Dát tip
Miss Sunset: Protože tady očekávám poezii a ne deníčkové zápisy. Můžeš se na mě zlobit, ale cítím to tak.

Miss Sunset
23. 08. 2009
Dát tip
a proč v to doufáš, Dalku?

Dalek
23. 08. 2009
Dát tip
Agneska: To je fakt, ale zase musíš uznat, že si k tomu také mám právo něco říct. (:-)) Je to veřejně ukázané, tak musí autor s kritikou počítat.

Dalek
23. 08. 2009
Dát tip
Možná se zdá, že když je to Písmák, tak se tady může psát cokoliv. Doufám, že to není pravda.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru