Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

CHSSP - Právě jsme ztratili "nadějného" autora! - Jindřicha F.

29. 08. 2009
2
58
5689
Autor
pronick

závažné (tj. přesunout až jindy:-)

    Vážené písmačky, vážení písmáci,

Stala se katastrofa!

Server Písmák.cz byl navštíven géniem světového významu. Jeho nick byl Jindřich F. a jeho ambice skromné - vyhrát Písmáckou Superstar.

Chtěl se nominovat hned 2 díly, aby všem byl jasný rozsah jeho génia.

Část autorů se domnívala, že se jedná o recesi nějakého zavedeného autora (indicie ukazovaly na někoho z držitelů Nobelovy ceny).

Bohužel jsme pro něj nebyli dost dobří, ale v našich pamětech bude navěky.

Tento génius už celé 3 roky píše a zúčastnil se mnoha prestižních školních soutěžích - v pouhých 19-ti letech!

Dokonalost jeho slov a myšlenkových pochodů byla neskutečná a nepochopitelná i pro takové Písmáky jako VT Marvin, nebo Octopus Syd.

Promyšlenost a fundovanost autora byla ohromující! deprese, láska, optimismus v jednom díle.

Hlavně spojení. "hořícý město" z volných veršů O ptáčkovi nepochybně vstoupí do dějin a učebnic Písmáka.

V tomto díle uvedl, že to je jedno z jeho lepších děl a že nás bude brzo zásobovat.

I druhé dílo: miniatura Mé lásce uchvátilo - posuďte sami:

 

lásko tvoje pejzy

mejks mí krejzy

Řekl nám:

to je kravina a ten konec se vůbec nerýmuje!  (kritika u díla Impresse)

Myslíš že to vyhraju? (myslel Superstar)

Má díla jsou rozhodně lepší než tvoje. (myšleno na všechny)

Nemůžu za to, že neumíš anglicky. (na experimentátora)

btw s tím w jsi trapný (na Jaroslava Nowáka)

 

 

Řekli o něm:

Narvah. (VTM, možná:-)

Tohle je pro Stupid ligu. (experimentátor)

Je to horší, než kdyby to napsal nějaký romantik po úrazu hlavy (přeloženo ze slovenštiny - Octopus Syd)

To jsem myslel, že nejhorší poezii píšu já. (Pan Otazník)

Vážně se chceš zúčastnit tímhle dílem. (Pan Otazník u díla mé lásce)

Halldasena oplakala, jako členka poroty Stupid ligy, kvalitu autora - "ˇMiluju tyhle recesisty, fakt miluju.
Celé dílo je jedna velká perla, je drsné a něžné zároveň, depresivní a vzletné jako ptáček luňáček(pak něco v závorce, už nevím co)
Ale je to celé moc krásné na to, aby to byla pravda, což je pro SL opravdu velká ztráta"

Are you stupid motherfucker or what? (experimentátor)

 

 

Smutečný průvod se koná dnes od 20:00 - rakev ponesu já, Octopus Syd, VT Marvin, experimentátor.

V čestné lóži bude za jeho nejbližší. Pan Otazník, Dalek, Jaroslaw Nowák. Očekává se účast i adminů a kritiků.

 

 

(nevím, jestli si to všechno dobře pamatuji, žel, autor se smazal:-)

 

 

 

 

 


58 názorů

raja
03. 09. 2009
Dát tip
zouvat se nemusím, že jo ne:)

pronick
03. 09. 2009
Dát tip
obrazně myšleno (ne, že by vypadala jako obraz:-) no nechcete mi tvrdit, že nejvyšší netitulovaný (přídomkem admin, kritik, Marvin:-) je ten tělocvikář bez švihadla?:-)

raja
03. 09. 2009
Dát tip
:-O co je to?! To jsou zmaty tady:D Octope, máš mě v oku:)

Tragicus
01. 09. 2009
Dát tip
To je sice pekne (a nesmyslne), ale nic tato skutecnost nemeni vzhledem k tomu, co jsem napsal.

pronick
01. 09. 2009
Dát tip
docela dost lidí používá prosté mmch (i když si to někdo vykládá jako mám moc chlupů :-) samozřejmě bych to přesunul, ale byl jsem s přítelkyní pryč, takže jsem to nestihnul (šikovní admini ale ano, takže je chválím:-) jo a VTM, já mám POVOLENÉ od nejvyšší netitulované osoby Písmáka (raji) přidávat "modré" recenze Písmáka v rámci MPV pod značkou CHSSP! :-)

aleš novák: souhlasím, jenom malá pravopisná poznámka: správně by mělo být tvoje pejzy/mejk mí crejzy - a ne mejks, protože je to množné číslo :) ale jinak pěkná hříčka, proč ne?

docela by mě zajímaly reakce, kdyby "tvoje pejzy/mejks mí krejzy" napsal nějaký věhlasný písmák... považuji to za výborný obrat :o)

katugiro
30. 08. 2009
Dát tip
taky myslím, že to stačilo

Tragicus
30. 08. 2009
Dát tip
Presne proto Sumerove zanikli.

Tragicus
30. 08. 2009
Dát tip
To je, pravda, jeste na cz/sk serverech pochopitelne. Nicmene se i na to vztahuji me predesle vytky, uz jen pro dvojnasobny pocet znaku a omezenost na tuzemskou komunikaci, take proto, ze vynechavani samohlasek neni zrovna idealni zpusob zkracovani.

Tragicus
30. 08. 2009
Dát tip
Je pekne, ze odmitas anglictinu v ceskych textech, ale take velkou davkou naivni a trochu i hloupe, zpatecnicke. Nektere zkratky jsou proste rozsirene a je nesmyslne se je snazit ignorovat ci nahradit novymi. "omb", "mmchdm", "ssn" by asi nebylo prilis srozumitelne a jelikoz "instantnost" internetu si vyzaduje zkracovani (aby se vyrovnalo prodlouzeni spojene s psanim oproti reci), je anglictina idealnim nastrojem.

pronick
30. 08. 2009
Dát tip
Impresse, hlavně se nemaž - Jindřich F. u tvého díla "vyplodil geniální" nefativní kritiku - to bych neudělal (když, tak do zprávy,ale zatím nebylo třeba:-) jo a VTM, kdybys poslouchal, tak víš, že má práce je analytika (kam jsem to s ní dotáhnul už je věc druhá:-)

Impresse
30. 08. 2009
Dát tip
Díky, pronicku! Kdo se naváží? :-) Že bych se smazala, aby byl klid? :-)) To nic už mi z těch berlí hrabe...

pronick
30. 08. 2009
Dát tip
Budeme ho oplákávat ještě dlouhou, i když jsem nakonec rakev nesli jen 3 (VTM je lenoch) VTM, narozdíl od tebe já diskuze čtu já jsem to tedy rozhodně nebyl - kdybys byl pozornější, tak by ti došlo, že odmítám angličtinu v českých textech - vyčítám to Narvahovi (omg), tobě (lol), nesouhlasím s katugirem (btw)... ano, byla náhoda, že jsem ho zastihnul - zrovna, když jsem dokončoval kritiku pod jeho dílo, tak se smazal s tím zasíráním opatrně - tvé přicmrndávačské kritiky jsou už často horší než od Norska proti PSS nic nemám, i když má hrubě nevydařená povídka svědčí o něčem jiném (taky se za ni kaju) jo a drobnost, milý Marvine, vlastně jsem zachytil jen hodně málo útržků, ale i tak jsem se pokusil o zábavné dílo (místo janábrachtipů kritizuješ:-) jo a HLAVNĚ bych se nikdy nenavážel do díla Impresse!!!

Tragicus
30. 08. 2009
Dát tip
Souhlasim s Hadankarem, Biso.

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
To - Octopus vulgaris. avízo jsem poslal. Tento server se někdy chová podivně. Jsi nejinteligentnější tvor mezi bezobratlovými. Jsem jen filozof a psycholog. Mám však konekce ve FAO. Udělají srovnávací výzkum. Často si pleteš civilizaci s kanalizací... To - Ruppert von Trautenberg. To je vzájemné. Své jsem ti již veřejně napsal... To - raja. Dík!

Bíšo, já tvoje díla taky ignoruju a génius nejsem...

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
U toho Syda to bude morfologicky, anatomicky a endokrinologicky obtížné určit. Asi sestavím akadenický vědecký tým... :+))

raja
30. 08. 2009
Dát tip
avííízo:P

raja
30. 08. 2009
Dát tip
stehny?:D ale pravda, by zaslúžil;)

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
To jako raja? Já to vím P.

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
Rájenko, to jsou dvě hemisféry nad stehny, tam má rektal...

raja
30. 08. 2009
Dát tip
kde má chobotnice ďupu?:)

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
Víš vůbec co je vděk? :o)

Bíša
30. 08. 2009
Dát tip
Ty jedna chobotnico prťavá, vždyť przníš vše, že ti nakopu ďupu!

Tragicus
29. 08. 2009
Dát tip
Legracni. Jen bych vytridil zrno od plev, treba zvyrazneni 'w' je mimo misu, kdyz autor ocividne poukazoval na zamenovani 'v' za 'w', coz je vskutku ponekud infantilni (podobne jako 'v'->'f'), kdezto btw je legitimni zkratka.

Narvah
29. 08. 2009
Dát tip
teda mně

Narvah
29. 08. 2009
Dát tip
mě se líbil. tvoje pejzy mejks mí krejzy je zupr!

Narvah
29. 08. 2009
Dát tip
hihi

raja
29. 08. 2009
Dát tip
jaktože mi utek!?

Bíša
29. 08. 2009
Dát tip
Fňúúk - mých "dílek" si tihle géniové nevšímají...

Dalek
29. 08. 2009
Dát tip
Rád se zúčastním tryzny za tohoto génia.

uf, zase jsem propásl jeden okololetící asteroid poezie...no co, udělám si aspoň čárku :o)

pronick
29. 08. 2009
Dát tip
OS, promiň, opravím:-) ale jde o to, že to nebyl autor recesista!!! - ten by se nesmazal stejně tam nic nového nebylo (ale počítám s přesunutím,no:-) Impresse, aspoň tady vidíš, o koho jsme přišli:-) halldaseno, díky, doplním:-)

Impresse
29. 08. 2009
Dát tip
stihl mě obdařit jednou kritikou:-) 29.08.2009 18:24:10 Jindřich.F to je kravina a ten konec se vůbec nerýmuje!

pronick
29. 08. 2009
Dát tip
Prosím všechny o doplnění citací, protože vím, že genius loci díla O ptáčkovi nikdy nedosáhneme!

nevím, jestli máš všechny citáty správně, ale vtipné pro nás,kteří jsme ho zažili

pronick
29. 08. 2009
Dát tip
avi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru