Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odpolední deprese

21. 09. 2009
5
7
1128
Autor
Claire1990

Když prší

tak depkuje se snáze.

Stojím zády k milované Praze

ty děvko andělů řvu s Verlainem.

A nenávidim celou tuhle zem.

K obědu si vařím těstoviny,

jsou slepené.

A nadávám, vždyť žeru všechno jiný,

jen tohle ne!


7 názorů

Není luxusní, ani náhosdou. Rytmus vcelku šlape, to ano, ale i tak působí odbytě. především kvůli podviné směsi spisovného a hovorového jazyka. "depkuje" - "snáze" -"slepené" - "jiný" - "žeru" - prostě au! mimochodem, kde stojíš, že jsi zády k Praze? v Buějovicích? Knihu "Ty děvko andělů" jsem nečetla, takže tady mi uniká, jestli je v textu kvůli názvu nebo kvůlli obsahu. Celkově mi text nedává moc smyslu, i kdyzž chápu, žes obědvala pozdě, protože pršelo a tys neměla náladu vařit. MOžná i proto , že doma byly jen nejedlé těstoviny :-) Prostě to na mě působí jako slepenec prvního co tě napadlo vyhozený na paír běhme dvou třech minut. Není-li tomu tak, omlouvám se.

mam raději toma...takže když prší pouštím television))

Štěpota
22. 09. 2009
Dát tip
V kolik obědváš, že si vaříš oběd v odpolední depresi? Jinak luxusní báseň. Tip.*

Claire1990
21. 09. 2009
Dát tip
je staré asi 14 dní tuším...to tehdá ještě pršívalo :)

IVO
21. 09. 2009
Dát tip
Pak, že budoucnost náleží jen tobě, zdatná mládeži! ......... Asi starší dílko, neb u nás ve Vršovicích už nepršelo nejmíň sedm tejdnů.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru