Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Hloupá?

18. 12. 2009
20
22
1172
Autor
Marcela.K.

Jiskří

a skryje všechnu špínu

Vrací mě zpátky do dětství

Když padaj vločky do komínů

vylétnou  až se zatopí?

 

Jiskří

do vlasů ti sněží

Třpytí se ti i na řasách

Proč na druhých mi nezáleží

a když jsem s tebou

nemám strach?

 


22 názorů

Nad komínem byla půlmetrová záře. Chytly saze. Zazvonili jsme a nevěřící paní jsme řekli, jaký démon jí ohrožuje na životě. Za pár minut přijeli hasiči a sanitka.Praskl komín, byly to minuty. Mám dobrý, opravdu dobrý pocit, že jsme pomohli.Verše jsou pěkné, já už si tě s malou holkou nepletu...ale náznak dětsví tam je. T.

ruprecht
23. 12. 2009
Dát tip
na malou holku pěkné... :-) *

nostalgik
21. 12. 2009
Dát tip
poslední jiskra co se třpytí jak slza lásky na sítnici pozlacenou veď ji nití do vzpomínek vlnobití, máte si přece co říci...

Print
21. 12. 2009
Dát tip
*!

guy
21. 12. 2009
Dát tip
*

Marcela.K.
21. 12. 2009
Dát tip
Váhala jsem mezi dvěma názvy. Vyhrál ten co nebyl vidět, takovej trochu zachumelenej.

Lakrov
21. 12. 2009
Dát tip
Vidím sníh, když si to čtu. Ne hloupost; proč ten název?

Janina6
20. 12. 2009
Dát tip
Ta otázka z první sloky se mi líbí. Děti umí dávat tak poetické otázky.

koloušek
19. 12. 2009
Dát tip
Je krásné i smutné, umět se vrátit ve vzpomínkách a ve dvou to musí být ještě hezčí. T*

kjkszpj2
19. 12. 2009
Dát tip
parádní...TIP

milé, jako pohlazení snad se ve vodu nepromní..

rainman
19. 12. 2009
Dát tip
radost udělala :-)*

Robinia
18. 12. 2009
Dát tip
jiskří se pěkně :-)

Háber
18. 12. 2009
Dát tip
******

Edvin1
18. 12. 2009
Dát tip
Umět si vychutnat každou část života - vo to de. Na mé ženě si mimo jiné cením skutečnosti, že na své šediny nepatlá barvičku a nevyhlazuje si ničím vrásky. Prostě stárneme spolu. A občas se ve vzpomínkách, s malinkým úsměvem, vracíme zpět. Pokládal bych za osobní porážku, kdybychom se oba, nebo jeden z nás, snažili křečovitě zastavit čas, lpěli na tom, co už není, a zavírali oči na to krásné, co je teď kolem nás. Úsměvná vzpomínka jako třešnička na současnosti. Tak nějak. :-)

Marcela.K.
18. 12. 2009
Dát tip
Ahoj Edvine :-) dík, Ty víš, jak to je...holt na to člověk musí něco odžít, aby se mohl vracet :-) Nemám ráda staré ženské, co si hrají na diblíky a vytahují si kůži za uši :-) ...ale vracím se ráda a čím jsem starší, tím jsou ty návraty hezčí.

Můra73
18. 12. 2009
Dát tip
první strofa *

Edvin1
18. 12. 2009
Dát tip
zasil, sveřep: Umět myslet, cítit, vnímat svět jako dítě, je recept na mládí. Umět tak ve zralém věku i přesvědčivě psát, je velké umění. Umět se převtělit - to kdybych dovedl... Jeden autor to docela dobře nedávno v Česku provedl. Ten od knihy Bílý kůň, žlutej drak. dědEd :-)

Marcela.K.
18. 12. 2009
Dát tip
Co kdybyste zkusili číst i mezi řádky? :-) ... dík za komenty. Někdy jsem malá holka, někdy mladá holka, někdy maminka a někdy babička ;-)

sveřep
18. 12. 2009
Dát tip
taky mi to připadá dětské, ale docela hezké

zasil
18. 12. 2009
Dát tip
Kolik ti je? Máš zvláštní styl psaní, někdy píšeš jako malá holka a jindy tvrdíš, že jsi babičkou.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru