Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mužská

27. 12. 2009
11
19
1939
Autor
Tynic

 

 

Mužská

Křehká
jako vánoční baňka
z osmdesátých let
je moje naděje.
Vypouklý svět
v zářivých barvách
a tíha prázdnoty
na dospělé dlani.
Můžu rozmačkat zeměkouli
na drobné střepy,
které pak vytáhnu pinzetou,
a nebo to prostě unést.

 

 


19 názorů

Sýkorka
09. 04. 2010
Dát tip
Tato ma oslovila. Ta tiaz prazdnoty, pekna metafora vianocnej gule. Mali sme take doma vzdy ma hnevalo, ze su take krasne a zaroven zranitelne! Trolejbus: Coja viem, az ked som sa prestala pozerat na basne (po mnohych rokoch) ako na slova a obrazy v novej kompozicii, ktore musia prekvapit, zacala som poeziu naozaj naplno prezivat. No a niektore basne su naozaj prezite i autorom, z tejto to napriklad citim a je pre mna tym silna. Neviem, neber to tak vazne...

Bibša
28. 01. 2010
Dát tip
No co, uneseš. Nic jiného ti stejně nezbývá.

Tynic
29. 12. 2009
Dát tip
Anetah: spíš seznamovská :)... najdu to, co neznám :) Vlastně je atlasovská. Tenhle mýtus/archetyp je někde hodně hluboko ve mě a ne že by to bylo špatně.

Anetah
29. 12. 2009
Dát tip
atlasovská? :)

utopija
29. 12. 2009
Dát tip
unést to! :-)

Tynic
28. 12. 2009
Dát tip
Arnika: Mohl by to být pěkný gag :) Reportérka: A nyní vystoupí performer Ondřej Klobásník. Střih. Z TROLEJBUSU VYSTUPUJE ONDŘEJ KLOBÁSNÍK Ale zpět k tématu. Zdá se, že nevystupuju. Pendluju mezi točnami a ne a ne vystoupit. Kdo ví kdy mě to pustí. Ven.

k tématu:)

Tynic
28. 12. 2009
Dát tip
Arnika: z trolejbusu ? V diskuzi to trochu vypadá, že ano :)

takže nevystupuješ*

Tynic
28. 12. 2009
Dát tip
trolej: Tak to nepochybně :) Onehda mě překvapil 40letý kolega, který vypil flašku tequily, vylezl na stůl a začal recitovat básně, které mu zrovna nějaká múza s otcovským komplexem pokládala na jazyk :) Komunikuješ velice vážně. Je to vážné ? ;)

Tynic
28. 12. 2009
Dát tip
trolej: Zkus po třicítce ještě nečím překvapit :)

sveřep
28. 12. 2009
Dát tip
líbí ... kdo je to co je to? zajímavého oho

sidonia
27. 12. 2009
Dát tip
*

Tynic
27. 12. 2009
Dát tip
Je to tady jak ve filmu pro pamětníky :)

Kokrouč
27. 12. 2009
Dát tip
ty kluku nosatá, ty eště žiješ?! no to je sqělý! to musim snad dát tip i bez čtení

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru