Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spolu...

Výběr: Print
09. 04. 2010
38
42
2202

.

navzdory medu v tvé kávě

navzdory lávě v mých žilách

natruc všem Charybdám a Skyllám


 

kvůli společnému dechu

kvůli echu sdílených nocí

pro ten nekončící pocit


 

když vzlétám


 

dolů

.


42 názorů

no já právě docela často - hlavně u krátkých věcí - zrýmuju konec s názvem :o)

to dolů by mazal kdekdo ale to nejde ze dvou důvodů hnedle - za prvé je to rým a za druhé je to fakt :o)

taky sem jednou chvíli sledovala jeden díl tý příšernosti páč mám tendle druh (kerej sem si bláhově myslela že to bude) seriálů ráda - různý přátele, červený trpaslíky, chůvu fran, haló haló a mimozemskou "rodinku" usazenou na třetím šutru od slunce... a mám ráda red hot chili peppers :o) leč, nikdy více!!! :o)

Fluidum
03. 05. 2010
Dát tip
Scullyová a Mulderybda, to jsou opravdové novodobé příšery. Stará moudrost praví, že kdo unikl Scylle, propadne Charybdě, tak já unikl Scullyové a propadnul Mulderybdě. Tento herec -Duchowny - hraje v něčem, co je duchovny asi jako flákota masa. Tuhle jsem totiž kouknul na Českou televizi (čili z našich poplatků vydržovanou televizi!)a viděl kus dílu hrůzostrašnosti jménem Californication. No tak před tím upřímně varuju všechny poety a hlásím již opravdu pokročilý úpadek Ameriky, protože seriál, kde jediným smyslem je dostat do postele co nejvíce kolem prošlých děv(ek)a šprýmovat velmi ...tak nějak chlapsky...a zároveň pořád tak nějak strašně milovat svou bejvalou, která pro mě není až tak bejvalá a školit pubertální dceru o tom, že ta nahá paní v ložnici už odchází, no, prozvracel jsem zbytek noci.

já ty příšery prohnala gůglem páč su někdy co se cizích jmen a názvů týče poznamenaná španělštinou a angličtinou - todle sem našla ve wikipédii tuším - jinak variant bylo po různu (v oficiálních pramenech) několik - tož nevím... a pak taky abych do toho nezapletla Scullyovou sem se bála :o) a co se týče historických geografických názvů, to by ses včil mohl vyřádit u martinez - ta by pomoc ocenila :o)

Fluidum
03. 05. 2010
Dát tip
Jsem spíš pro Scyllu, ale za mého života se tolikrát měnil pravopis, že už jsem nějak lhostejný. Prý se možná ve starověku vyslovovala všechna "c" po e,i,y jako "k", takže se možná volalo na jednoho mudrlanta Kikero místo Cicero.Vědělas to? Ono asi spousta i jiných věcí byla hodně jinak než se píše v moudrých knihách a hraje v ještě moudřejších filmech. Tuhle jsem četl knížku, kde jistý spisovatel do nejmenších detailů popisuje řecké války, kouknu na autora: Čech jak poleno, učitel na malém městě. No prosím, a jak viděl do piklů na dvoře Athéňanů, Sparťanů i o čem přemýšlel hrozivý Xerxes. Fantazie a drzost mají k sobě tak blízko, že...

Bíša
02. 05. 2010
Dát tip
Tip.

Imminici
21. 04. 2010
Dát tip
*T

G.J.SEGE
20. 04. 2010
Dát tip
Ydá se mi to hezký, ale nezlob se, já vůbec netuším, co tím chceš říct. Asi jsem blbej...

dyk já ani literatůru psát nikdy nezamýšlela - nejseš ty Mimoň? :o) ale díky, oběma :o)

Max Hutar
19. 04. 2010
Dát tip
Pěkná, ke svačině. Takovéhle věci by měly být psány venku na zdech, kde mohou dotvářet prostředí jako ilustrace, jinak literární hodnota moc nee:-).

G.J.SEGE
19. 04. 2010
Dát tip
Zajímavý... Ale docela se mi to líbilo.

Print
12. 04. 2010
Dát tip
dolů do světla kde chybí milosrdná tma tam to je

kaacena
12. 04. 2010
Dát tip
velmi pekné..:)

skoro
09. 04. 2010
Dát tip
T

Romarin
09. 04. 2010
Dát tip
Hohó, moc pěkně napsané... :-) T!

málo mě čteš, koniasi.. asi :oD moorgaan - nejen navzdory ale aj proto! :o) a děkuju všem tu, s pozdravením.. a Morgaine.le.Fay dvakrát :o)

Impresse
09. 04. 2010
Dát tip
:-)

konias
09. 04. 2010
Dát tip
...myslim, že jsem tu chvíli nečetl moc lepších...t* ...(sice jsem tu teď dlouho nebyl :-)) ...ne je vážně výborná)

Toscana
09. 04. 2010
Dát tip
Nádherné vyznání - *t

moorgaan
09. 04. 2010
Dát tip
proste vsem navzdory.-))

jsem to ráno jen přelétl, teď koukám, jaké je to pěkné počteníčko :o) achjo, co už dnes se ve škole všechno neučí...ale třeba Mladý pán jen chyběl? :o)

:o)

Vse objasneno, musim asi vice cist Baje a medoviny :-)

já měla cukání napsat Scylla ale páč su deformovaná jazykově, gůglila sem pro jistotu a nejvíckrát tam byla Skylla, pak ta moje Scylla taky a další stránky už sem neprozkoumávala pak :o)

avox
09. 04. 2010
Dát tip
ano, pěkná, za mých časů se teda psávalo Scilla... dnes už nejsou Řecké báje ve školních osnovách? :-) */

takže další díky teda :o)

Jestli von Mladý pán nemyslel ty dvě příšery. Ale to on si najde. ((-:

A.H.
09. 04. 2010
Dát tip
vzlétat dolů *

čučenka
09. 04. 2010
Dát tip
takhle nějak.. když se život obrací tou lepší stránkou :-)

navzdory medu mám vysvětlit, Mladý pane P.? :o) Muamarku, "ve tvé" se vyslovuje líp, to jo, ale zavazelo by mi to tou slabikou, no... :o) díky vám tu :o)

Muamarek
09. 04. 2010
Dát tip
To "v tvé" je možná lepší "ve Tvé" - i když rytmus, já vím... Nenašel jsem zde ale obsahově hluché místo, Marek

baaba
09. 04. 2010
Dát tip
jo inspirující

Ferry
08. 04. 2010
Dát tip
pohladila před usnutím... *

Pekna, to jo :) Vysvetlis ty 2 slova na pocatku ?:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru