Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

La cagette

01. 06. 2010
22
34
3155
Autor
Anuschka

Šuplíkový nalezenec...

Lapils mě
(nebo jsem ti možná do sítí vlítla sama)
a pak jsi zavřel dvířka tak tiše
že jsem si toho vůbec nevšimla

Teď tu sedím
v rezavý kleci
dráty mi lámou křídla
(a ty se divíš mejm slzám)

Ale jednoho dne!
Jednoho dne uletím
tobě zbyde prázdná klec
a spousta vzteku.


34 názorů

snake_01
22. 11. 2011
Dát tip
Je to poměrně jednoduché a přímočaré, ale zase ne hloupé, takže mě to vcelku potěšilo. Je to dost prozaické, ale dá se tam vystopovat verčová segmentace...

chtělo by to špendlík, jako motýla bych tě přišpendlil a do vitrínky zavřl, na zeď pověsil a chodili by tě okukovat nadšené malé dětičky do muzea, někde v malém městě, kdesi na pokraji světa...

piš takhle dál já tohle miluju

Anuschka
24. 02. 2011
Dát tip
Díky za doporučení, nečetla - seznam toho, co si chci přečíst je neuvěřitelně dlouhý a pořád do něj něco přibývá - většinou ovšem na začátek, takže se podobná díla posouvají pořád dozadu a dozadu a... No, a pak se k nim nedostanu. :) Jinak držím palce při dalším svobodném letu. A už žádné klece ;)

Amélyje
23. 02. 2011
Dát tip
asi se neudržím a řeknu, že mě těší, že máme podobnou zkušenost a hlavně asi to, že ji už máme za sebou. člověk podle mě o to víc pak dovede užít života, když se z toho vyhrabe. mě zase, věř nebo ne, vždycky hrozně potěší, když mi někdo na komentář odpoví (myslím samozřejmě hlavně ten první, protože takhle by musel člověk komentovat donekonečna, aby neměl pocit, že mě jednou bude muset nepotěšit, když jsem teď řekla, že mě to těší :D), dává tím najevo, že o tu kritiku vážně stojí. jo a blbej vtip s rozlitým olejem... Bulgakov, Mistr a Markétka. Anuška rozleje olej a pak se dějou věci... pokud jsi nečetla, doporučuju, je to úžasná věc - pokud ano, omlouvám se za obtěžování.)

Anuschka
23. 02. 2011
Dát tip
Ta lehkost je v tom jen proto, že to bylo psáno ve chvíli, kdy jsem se pomalu dávala na cestu pryč. Teda- měla jsem ten pocit. Ve skutečnosti trvalo ještě pěkných pár měsíců, než jsem opravdu "uletěla". A věř mi, že je v tom tolik zkušenosti, až to hezký není. Děkuju. Za věnovanej čas, za pokus o vážnou kritiku (která je vážnější než všechny ostatní - taky ji nepoznám. Ale působí na mě tak, že mi něco dává. A to je asi to důležitý :)) a za pochvalu.

Amélyje
23. 02. 2011
Dát tip
Bohužel anebo bohudík jsem ovlivněna vlastní zkušeností, kterou vcelku dost tahle báseň vystihuje. Co ale umíš a já ne, to je - ať už záměrně či nezáměrně - taková lehkost a nějaká bezstarostnost, kterou z toho cítím. Samozřejmě - co já vím, jestli sis to vymyslela nebo jsi těžila z toho, cos zažila, do toho mi vcelku nic není a taky je to vlastně úplně jedno, každopádně to je pro mě dílo, které své "situaci" padne jako ulité. Takže dávám tip, opravdu se mi líbilo. P.S.: Už jsi rozlila olej? :) P.S.2: píšeš, že stojíš o hlubší kritiku, já bohužel nevím, jestli jsem něčeho takového schopna, a tak svůj komentář nijak neoznačuju. každopádně to můžeš brát jako pokus. )

hmmm není to špatný,..

no... asi je to mým současným stavem, ale tip!:)

Fëanor
24. 09. 2010
Dát tip
Moc pěkný. (tip)

Prosecký
23. 09. 2010
Dát tip
Dobrý. Tip*

Elleanor
21. 08. 2010
Dát tip
víc takových nalezenců!! super*t*

Grainee
20. 07. 2010
Dát tip
uleť :-) Tip

A.H.
16. 07. 2010
Dát tip
*

Aqua-bella
09. 06. 2010
Dát tip
pěkné :) *

Anthemis
03. 06. 2010
Dát tip
skvělá!

hypertenze
03. 06. 2010
Dát tip
Hezké téma, hezké veršíky...líbí.

kdyby to byl papír rozpitá písmena by čtenáři značně zašifrovala obsah :D

Max Hutar
02. 06. 2010
Dát tip
Neomlouvej se, jediné, komu to škodí, jsi ty sama - vypadá to, jako kdybys tu báseň předem shazovala.

Anuschka
02. 06. 2010
Dát tip
Tak to se omlouvám :)

Max Hutar
02. 06. 2010
Dát tip
OK, to jsem z toho předtím nepochopil:-).

Anuschka
02. 06. 2010
Dát tip
Protože je neaktuální a nalezená?

Max Hutar
02. 06. 2010
Dát tip
Jak můžeš k publikované básni napsat prolog, že je to šuplíkovka?°_°

jasně netrap se a frnkni*

PecKer
02. 06. 2010
Dát tip
*

renegátka
01. 06. 2010
Dát tip
líbí.*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru