Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jed?

14. 11. 2010
7
11
1936
Autor
m.bocanka

 

Nevěřícně brejlím na kus dřeva, co mi trčí z těla. Ještě se chvěje. Jeho rychlost byla příliš velká a jeho přítomnost naprosto nečekaná. Nikdo mě nevarovat a ten špalek mi ani neposlal navštívenku. Zapejkám na krvavou skvrnu, jež se mi vpíjí do látky. Rozšiřuje se do všech stran a nic jí nezastaví. V dlaních si schovám vražedný nástroj, ale bojím se ho vytáhnout. Amorovo hihňání mi rve uši. Ten baculatej zmetek si našel terč už i ve mně. Díky letité praxi trefil střed mistrovskou elegancí. Bravo, mistře, to se vám povedlo. Bolí to jak prase a nezmůžu se ani na volání o pomoc. Proč já? Naháčův šíp mi v srdci provrtal tunel, do kterého se začíná valit prudký jed. Tahle nevítaná řeka si bude razit cestu do zbytku mého těla a já jí tak dokonale podlehnu. Bezva. Hajzl se tam nahoře pořád směje a dělá kiš kiš. Naser si, blbečku, mě jen tak nedostaneš. Krev odkapává na zem v pravidelném rytmu a já si tak svým výrokem přestávám být jistá. Srdce, které až do teď energeticky pulzovalo, zpomaluje. Asi to nedám. Kruci. Je mi zima, ale zároveň cítím teplo jedu, jenž se mi rozlévá do žil. Tu tolik opěvovanou nákazu cítím už i v konečcích prstů. Dochází mi dech, slábnu. Přestávám vzdorovat a poddávám se účinkům jedu. Stojím tu, dívám se na Tebe a na rtech mi visí věta: Miluju Tě..


11 názorů

m.bocanka
13. 06. 2012
Dát tip
děkuju..

srozumeni
13. 06. 2012
Dát tip
To se mi moc líbí...***

Aleinad
26. 12. 2010
Dát tip
heh, hodně dobrý :- ) *

Adelle
22. 11. 2010
Dát tip
Však počkej, co mě k tomu napadne.. :) **

m.bocanka
17. 11. 2010
Dát tip
Vše až na ironii a výsměch.

Alessa
15. 11. 2010
Dát tip
Autorka nezklamala má očekávání, její styl je stejně osobitý a jedinečný jako ona sama. Můj tip

sharik
15. 11. 2010
Dát tip
to se mi libi. Tip

parádička, nový pohled na stokrát omletý obraz.***

Taubla
15. 11. 2010
Dát tip
smutné, velmi

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru