Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bouřka

21. 11. 2010
4
9
531
Autor
Fantaghira
Hromy a blesky. Hromy a blesky. Hromy a...
Počkat! Nemá to být jinak? Ach ano! Světlo je rychlejší než zvuk.
Blesky a hromy. Blesky a hromy... Ale to nezní tak hezky.
A co ještě? Vítr a déšť.
Provazce vody bičují okna, vítr ohýbá stromy, blesky sjíždějí po obloze, hrom se rozléhá krajinou.
Bouřka.
Hlavně neběhejte po poli se železnou tyčí - uhodí do vás blesk. Neschovávejte se pod nejvyšším stromem v lese a následně se na něj nesnažte vylézt. Se železnou tyčí. Víte co? Nechoďte ven se železnou tyčí.

Varování ministerstva zdravotnictví: Blesky mohou ukrátit váš život. Obzlášť chodíte-li ven se želenou tyčí.


9 názorů

Fëanor
18. 01. 2011
Dát tip
Freude, Freude, vždycky na tě dojde, že. Bouřka, silné emoce, mocná a neovladatelná síla. A tyč? Falický symbol jako bejk! Říkal jsem si, co to s tím pořád máš, mladá a neklidná autorko... ;) Je to blbůstka, ale roztomilá. :)

Oldjerry
21. 11. 2010
Dát tip
I blbůstka mívá svůj racionální základ. Na tohle by stačil ten poslední řádek...

renegátka
21. 11. 2010
Dát tip
pobavila.

:o)))))))))))))))..to je skvělý úlet..:)))

Honzyk
21. 11. 2010
Dát tip
....infantilní , a děsně, až mi je z toho šoufl, nekecám, tou barvou sto dporazila teda DDDD..........

baaba
21. 11. 2010
Dát tip
CHCETE-LI JÍT PRYČ NECHTE DOMA TYČ... no blbůstka :)

Nichollee
21. 11. 2010
Dát tip
nevím proč, ale spíš mi to přijde smutné

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru