Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Koupelna

18. 12. 2010
6
21
2541

Tímto bych chtěla poděkovat všem koupelnám, myslím, že tato chvilka díků jim rozhodně patří. :D

Učeše vám vlasy, 

upraví váš vzhled,

vyjdete z ní plní krásy,

to se vidí na pohled.

 

Můžete v ní lebedit,

udržovat zdravý chrup,

někdy trošku nezbedit,

a pak si hned umýt trup.

 

Ať to dlouho nezdržuji,

děkuji všem koupelnám,

že nás čisté udržují,

jsem moc ráda, že vás mám.


21 názorů

Benetka
20. 06. 2016
Dát tip

...ola lá!Takže óda na koupelnu?Proč ne,to tu ještě nebylo...Óda na radost třeba jo,a určitě taky další... :-)


Kočkodan
25. 08. 2015
Dát tip
Mysleme víc na koupelny, ty chudinky malický, týráme je mnohdy telmi, az jim blednou kachlícky. (Promin patvar u tech tel, jinak by rým utrpel.)

Udržovat tělo v čistotě se dá nejlíp jen v koupelně, nevím jak ty, ale já bych česání a mytí zubů obýváku nesvěřila;). Jinak děkuju za hezké kritiky k ostatním dílům:)

No jo ale to se dá i jinde ne???

Kouzelník
20. 12. 2010
Dát tip
Hned nečerti se kamaráde a nedělej ramena snad nemyslíš si že bylo v tom víc než zábava ;) Však zadaný jsem taky a k tomu velmi šťastně, hned nestahujte mraky, a proč taky vlastně.. Tak já půjdu o dům dál, noha - pravá levá, kdo by to byl tušil, že písmák ku písmáku sedá! :) Ať vám to vydrží moji malí kamarádi! ;)

Říkala jsem si jak ještě víc, najevo jim dáme než budou mít všichni jasno že my dva se rádi máme.

kouzelníku kouzelníku něco by jsi vědět měl je to MOJE přítelkyně a tím tu všechna sranda končí... kdybys nevěděl dej své ruce z klávesnice aby se ti náhodou nezdálo žes ji v dlaních podržel a proto bohu žel...

Kouzelník
20. 12. 2010
Dát tip
Nekouřím a jsem rád, ženy nepudí tak smrad, pravdu díš, přes internet nevidíš.. A stejnětak můžu být já mladý fešoun, jako ty hnusný, pupkatý plešoun.. A to je na tom přeci tak krásné, ta krátkozrakost, tečka čárka, tím to hasne... :)

Alegna
20. 12. 2010
Dát tip
´pěkné s vtipem*

Na základě jedné básně, neměl by jsi Kouzelníku, tvořit představy si krásně. Nad čajem by třeba mohly skončit v popelníku...

Děkuju:) Morgaine: naprosto s tebou souhlasím, koupelna je úžasně uvolňovací místo, ležet ve vaně a nechat plout myšlenky mě vždycky povzbudí:).

..no..v koupelnovém zrcadle vypadám nejíp..to je fakt..to bude tím světlem.:.)))

Kouzelník
18. 12. 2010
Dát tip
Natali je jméno svůdné, cítím opar z koupelen, a což takhle se chovat cudně, pohovořit nad čajem? :)

To jsem ráda, určitě tě to napadlo u části česání vlasů, že ano?

Nejdřív jsem to vyplnila a pak až psala. Ale nevím nevím, jestli bych tu petici podepsala:D Kouzelníku, jen pro mého jediného, má koupelna je volná, proto k této výzvě tvé nejsem vůbec svolná;).

Kouzelník
18. 12. 2010
Dát tip
Nezbedit a potom umýt trup? Jako první na písmáku rezervuju si tam vstup!!!

napíšeme petici proti tomu že je to není blbůstka..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru