Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

autorské čtení - Brno

01. 03. 2011
8
30
2249
Autor
martinez

 

 

Chtěla bych Vás pozvat na březnové autorské čtení v Café PRÁH (Brno, Vaňkovka)

26.3.2011 -  začátek 17.30. (zavíračka 21.30)

Hlavními hosty tohoto (pod)večera budou (v abecedním pořadí):

 

 

Jan Kremer (ponedělí)

 

kohout zakokrhá
nocí
ve vsi jen šeptnou
"blb"

 

 

Stanislav Oliva (stenos)

 

Jsou křehké duše básníků, křehké jak hnízda ptačí-
ač stlát by chtěly na růžích, spávají na bodláčí.
 

 

 


Jan Zbořil - (Zbora)

 

Po práci 

Těší se domů
do sedmého patra
za zamčené dveře

 

 

 

Pokud si přinesete vlastní texty a najdete odvahu s nimi předstoupit před publikum, po skončení oficiální části programu

a po předchozí domluvě mohou dostat prostor i příchozí odvážlivci z řad písmáckých i jiných.

Všichni budete vítáni a doprovodům se meze nekladou a klást nebudou.

 

 

  


30 názorů

Zbora
28. 03. 2011
Dát tip
Noe: to kdybych věděl, tak v Brně zůstanu, namrazím něco kostiček ledu a budu jimi v proudu účastníky obsypávat, by se cítili alespoň trochu otužilecky!

martinez
27. 03. 2011
Dát tip
Noe, já se z tebe eště furt děsně raduju :o) z ostatních taky, ale z těch sem se radovala dlouho předem plánovaně - tvoje zjevení (se) se mnou šlahlo :o)

Noe1
27. 03. 2011
Dát tip
Rovněž se připojuji k poděkování Hance i všem ostatní, kteří v hledišti i na pódiu vytvářeli moc příjemnou atmosféru. Díky za příjemné přijetí v rodném městě :-)))) poznámka pro Zboru: requiem či nekrolog psáti netřeba ... stop ... příroda milosrdna ... stop ... vzduch 10stupňů, voda 5,5 ... prostě ideál na koupání :-))))))))

martinez
27. 03. 2011
Dát tip
a já za čaje.. fakt přišly v pravou chvíli :o)

Zbora
27. 03. 2011
Dát tip
Taky ještě jednou díky za pozvání, příjemný večer a vůbec celý víkend v Brně :)

martinez
27. 03. 2011
Dát tip
100% úspěch :o) nám se všem taky Lucinka líbila :o)

Santi€
27. 03. 2011
Dát tip
Lucince se to taky líbilo, jakmile jsme ji naložili do kočáru, zaklapla víka a nevzbudila se, ani když jsme ji doma odstrojovali a ukládali do postýlky; spinkala až do rána :-)

dadadik
27. 03. 2011
Dát tip
ahój ponedělí......já taky tak

ponedělí
27. 03. 2011
Dát tip
Díky za skvělé texty Zbory, Noe-ho, Martinéze, Dadadika, Františka a vůbec všech ostatních. Díky za pozvání, rád jsem vás poznal a rád vás zase potkám (společně i zvlášť).

martinez
25. 03. 2011
Dát tip
no jasně!!! budu moc ráda! a doufám že víš co rozhodně nesmíš zapomenout :o)

Noe1
25. 03. 2011
Dát tip
Ahoj Hanko, budu zítra v Brně, Komárově - nechceš, abych přinesl pár vykopávek?

dadadik
23. 03. 2011
Dát tip
dondu :)

Díky za avízo. Budu tam:). Kosmo

martinez
03. 03. 2011
Dát tip
těšo, dokdy to má pro tebe smysl, netuším až skončí hlavní část programu, budou možná číst nějací další dobrovolníci.. to včil netuším - každopádně po skončení čtení se tam dá sedět a nezávazně plkat až do zavíračky :o) a už teda konečně doražte.. vy co furt slibujete že tentokrát už určitě :o)

těša: no, já skoro nepiju, preferuju čajovny :-) ale pokecat můžem - nicméně abys nebyl zklamaný - já totiž psychologii nestuduju (nejdřív se tam musím letos dostat :-D ) Nicméně na Jugoslávské skutečně bydlím ;-)

těša
02. 03. 2011
Dát tip
a dokdy má smysl se zastavit? třeba ještě po osmé? /debile, nechceš se o víkendu zastavit někde poblíž na pivo? na základě analýzy tvé autorské stránky a komentáře jsem zjistil, že se tvé bydliště a studium de facto shoduje s mým, což by usnadňovalo komunikaci i cestu domů./

Taky to mám daleko... bydlím až na Jugoslávské :-(

Zuzulinka
02. 03. 2011
Dát tip
to je fajn, jen škoda, pro mně příliš daleko

dadadik
02. 03. 2011
Dát tip
lákavé.... :) uvidím

raja
01. 03. 2011
Dát tip
Myslím, i když tvrdíš opak! Akorát tvrdějc. Brouk.

martinez
01. 03. 2011
Dát tip
ty nemyslíš - myslím já!

martinez
01. 03. 2011
Dát tip
myslíš že to zvládnu :o) a dobrou :o)

raja
01. 03. 2011
Dát tip
to budeš mít co dělat..;o)

martinez
01. 03. 2011
Dát tip
doraž - esi bude potřeba, dorazím tě já tam :o)

raja
01. 03. 2011
Dát tip
to vypadá, že dorazím, nedorazím-li se někde..:-)


martinez
01. 03. 2011
Dát tip
bezva :o)

Santi€
01. 03. 2011
Dát tip
my přijdem, nejmladší členka rodiny bude přivezena. apoň na chviličku. :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru