Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

pot a...

24. 03. 2011
14
52
3841
Autor
8hanka

 

kvapka za kvapkou

padá z čela  k zemi

si celý horúci a upotený

snáď  nebude to dáky mor

nie 

len   zdolávaš ďalší  Černohor

                                                                                           ...  (řízek)


52 názorů

8hanka
12. 09. 2012
Dát tip
chlapciiii,dakujem za navstevu, dostavam hlad v nebezpecnu hodinu:)*

Kočkodan
20. 11. 2011
Dát tip
Pokial nemás muza vola, zdolá toho Cernohora.

podezdívka
26. 07. 2011
Dát tip
:-)) boží! Jídlo dá zabrat *

PÁTER
07. 07. 2011
Dát tip
Pěkná hádanka Hanko a tady je totiž i pivo Černá Hora, ,mohl by zdolávat další půllitr černohory... Ale ten řízek, no ten musím udělat a bude to překvapení a už se těším. Jako na tvé další díla! ***

8hanka
16. 04. 2011
Dát tip
ako ktory, tu je na papanie dobry MKbaby:) Ale predpokladam, ze i dalsi su skveli kuchari, skoda, ze sa tu neda ochutnavat:)

macecha
16. 04. 2011
Dát tip
z chlapa tak možno srandu a už ani to nie, pretože to nepochopí :)

8hanka
16. 04. 2011
Dát tip
jeej, dalsia papajka? Vlastne ano, ved som u Teba citala o drzkovej, tiekli mi slinky:) Stale vravim, ze cim som starsia, tym je mojou vacsou a vacsou laskou jedlo, co uz ma clovek z chlapa, nemoze si z neho spravit svieckovu ani rizecky:)

macecha
16. 04. 2011
Dát tip
ja tiež milujem jedlo a ak mám možnosť, bavím sa len o jedle. To totiž nikoho neurazí :) Ten rezeň musel byť naozaj veľmi dobrý. Znám to, ale bez toho syra ... T***

Taubla
05. 04. 2011
Dát tip
:-)

Bíša
29. 03. 2011
Dát tip
T*

Sebastiana
27. 03. 2011
Dát tip
To je dobře.

8hanka
27. 03. 2011
Dát tip
Sebka, k vychrtline mam dalekooo...a ked som najedena, som vraj nielen dobra ale dokonca aj vtipna:)

Sebastiana
27. 03. 2011
Dát tip
Tak to dobře zkontroluj, ...ale nesmí být zima. Mám zkušenost, že lidi, co rádi jí, jsou příjemní i na okolí. To se nedá říct o vychrtlinách, nebo o těch, co se stále baví o tom, jak hubnou. brrr

8hanka
27. 03. 2011
Dát tip
Sebastianka, asi som muz, ked som najedena, som dobra:)

Sebastiana
27. 03. 2011
Dát tip
Nejlepší mužskej je najedenej. Jak toho svýho nacpu, udělá mi cokoliv.

Ovšem lišit se od ostatních manažerů nemůžež nijak výrazně. Pouze v drobných, avšak nezanedbatelných detailech. Například vytádneš z diplomatky pověstný OsmoHančin Černohor mezi dvěma chleby a budeš ostatním tvrdit, že je pátek, tedy postní den, proto můžeš jíst pouze vodní živočichy, a tak ti manželka uchystala ku svačině řízeček z ocasu ptakopyska.

pocintaný kravaty tam mají všichni, je třeba se nějak odlišit :o)

Aleši, to musí být potom na zasedání správní rady puch, jako na sjezdu tchořů. Radši bych si trošku pocintal kravatu vlašským salátem a předstíral, že jsem se byl proletět svým vlastním tryskáčem.

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Alesku, ani ja a nielen, pokial ide o jedlo...

pokud jde o jídlo, pak mám výhodu v tom, že žádného bratra nemám ...:o)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Alesi, prepac, teraz davam jednoznacne bod komentaru Květoňa, ked ide o jedlo, nepoznam brata... ani byvaleho:))

květoni, víš že se prodává ve spreji vůně chlévské mrvy? Prý je určena manažerům, kteří chtějí předstírat před kolegy, že se zrovna vracejí z vyjížďky na koni...:o)

Přiznávám, že nad všechny vůně jsou mi ty, které se linou z trouby. Kam se hrabe rozkvetlý višňový sad na pečenou kachničku. Takové vůně by se měly prodávat ve spreji!

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
:-)))

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Květoni, ano, ta vona...:) Tvoje meno, Květoni, mi pripomina vonu jabloni...aj ta je krasna, no do Teba sa tak lahko nezahryzne ako do rizku:) Alebo????

A jo, řízek v bramboráku je to! (-:

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
vred abstinent, to nie je dobree...tu by uz asi pomohlo len keby zavistou praskol...

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
:D nemá rád alkohol, to pak nespinká, ale hrozně hryže

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
treba im hned na zaciatku vytrhat zubky a ostrihat nechtiky, potvorkam jednym :)) MOzno, keby si ho skusila opit slivovickou, zaspinkal by:)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
treba im hned na zaciatku vytrhat zubky a ostrihat nechtiky, potvorkam jednym :)) MOzno, keby si ho skusila opit slivovickou, zaspinkal by:)

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
:o))) asi je mu u mě dobře, drží se zuby nechty a to doslovně, bohužel je zatíná dost bolestivě, auú

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Alegna, ked ja som taka hrabivaaa, chcela by som vsetko:))) Béďovi posielam cmuk:*) Verim, ze mu je u Teba lepsie, som dost nespolahliva:)

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
Béďa děkuje, nemusíš přece mít všechno :-)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
kysele zeli milujem, neprejde tyzden, aby osm nieco z neho nevarila, v rebricku su najma kapustnica(asi Vasa zelnacka), kurca na zeli, jednoduchy a skvely receptik:) Beďu pozdravujem, mam uz vselico, ale jeho este nie:)

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
tomu rozumím, tady je skóre předem nejspíš dané, tak si to hezky vychutnej i za mě (já budu mít kyselé zelí, léčím si totiž Béďu, tedy žaludečního vředa) :D

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Alegna, ani nevrav, je este len rano a uz mi kolegyna hovori, ci si neobjedname cernohor, je v ponuke donaskovej sluzby:) A tak bojujem sama so sebou:))) Asi prehram:)

Alegna
25. 03. 2011
Dát tip
tedy Hani, takhle dělat člověku chutě, to se smí?

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Ty si fakt hlavicka...a ja rano vstavam pred oboma ranajkami a vecer idem spat po tretej veceri, ach jo, nieco fakt orbim zle:))

abych ušetřil, vstávám po snídani a chodím spát před večeří. Na tohle mě nenachytáš...:o)

8hanka
25. 03. 2011
Dát tip
Kolousku, to je ono:)

koloušek
24. 03. 2011
Dát tip
Když se jedná o jídlo, platí jedno pravidlo: ať se z tebe leje pot, všechno to tam rychle hoď.T*

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
toto mi nerob, lebo sa fakt pripojim k tebe:)))

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Jo jo, nápodobně, dobrou noc a dobré zažití! Jdu vybílit lednici :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
tretiu? No tedaa, nie si ziadny troskar:))) Idem radsej do perin, rano bude krute, neznasam vstavanie:) Dobru chut, dobru noc a diky za pokec:)

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Sakra, dostávám z toho hlad, že by byl čas na třetí večeři?

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
a potom nam zaspievas: Představte si, představte si, co jsem mněl dnes k obědu... Mäso umyjeme a nakrájame na rezne. Tie nasolíme a naklepeme. Mlieko, vajcia, múku a nastrúhaný zemiak zmiešame a v cestíčku obaľujeme pripravené rezne. Keď sú vypražené, posypeme ich bohatou nádielkou strúhaného syru.

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Tak to jo, to se u nás taky nějak jmenuje; kašli na lásku k vlasti, na jídlo utáhneš každého. Už vím, co si udělám zítra k obědu, díky za dobrý tip :)

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
cesto ako na bramborak...na horuci vysmazeny rizek sa nastruha syr a on sa krasne roztecie... ech, povodne som mala pisat o laske k vlasti, no ked jedlo je (az) na prvom mieste:)

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
Aha! To těsto má nějaké speciální složení či konsistenci, aby drželo na řízku? A sýr patří až na hotový usmažený řízek? Já bych ho vmíchal do těsta, ale to by muselo být řidší...

8hanka
24. 03. 2011
Dát tip
ano, to nepoznas? Skvela vec...Bravcovy alebo kuraci obaleny v zemiakovom(bramborovem) cesticku a na osmazenom řízku nastruhany syr, ktory spravi taku spravnu korčičku, k tomu hranolky alebo nieco ine zemiakove...dnes sme mali na obed hned dva na porciu, clovek sa fakt spotil:)

MKbaby
24. 03. 2011
Dát tip
No, to je právě o nás - tedy o mně a o rumu, protože marodím. Černohor je řízek?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru