Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

DOPISY JEŽÍŠKOVI

05. 12. 2001
1
0
2215
Autor
Ježíšek

Milí Písmáci, blíží se vánoce (které se podle nových pravidel českého pravopisu píší s velkým "V", ale já jsem zkrátka ze staré školy), a tak bych rád věděl, čím bych vás pod stromečkem nejvíce potěšil...

...nerad bych se dopouštěl přehmatů a politováníhodných nedopatření, jakými bezesporu jsou krepsilonové ponožky, penál s Mickey Mousem, univerzální cídič na nádobí, ruská voňavka "Nězabudka", CD skupiny Těžkej Pokondr atd. atd.

  Chtěl bych vědět, co si skutečně přejete dostat, ať už vám to můžu splnit nebo ne (a já toho můžu splnit hodně, i když ve mě třeba nevěříte).

   S drobnějšími přáníčky se prosím obracejte na kolegu, sv. Mikuláše; chodí dneska večer, tak to možná ještě stihnete. Drobnějšími přáníčky mám na mysli medový perník, kilogram mandarinek a tak. Já jsem mnohem důležitější persona než sv. Mikuláš, takže bych byl rád, abyste mne potravinovou výpomocí nezatěžovali.

 

 Těším se na vaše dopisy!

 

 Váš

 

Ježíšek


Robynson
02. 06. 2003
Dát tip
Mě by jsi nejvíce potěšil, kdyby jsi vánoce pohřbil hluboko do hlíny. A nebo je objevil každé ráno když otevřeš oči...

zoo: dostal sem ho ve čtyryaosumdesátym. ježíšek je senil (začal brzo, batole :); ale si nemysli, že ho dostaneš, kdysi jsem ho směnil s někym, že bude mlčet... udavač

zoo
17. 12. 2002
Dát tip
Psala jsem Ti v sedumdesátýmsedmým a furt tu nejni. Ten žlutej bagr.

Wiki
16. 12. 2002
Dát tip
Jo, Wopi, až dáš Ježíškovi podrobný plánek, kde je letos mají , jinak tak úžasný dárek nemůžeš očekávat .-)

Wopi
16. 12. 2002
Dát tip
ve zlatejch stránkách vo tom ani žblept :-/ bude si Ježula muset poradit holt sám

Danny
16. 12. 2002
Dát tip
já bych chtěl hlavně to, abych postoupil do dalšího semestru... taky více RAM do počítače...

malar
16. 12. 2002
Dát tip
Dochází zde k zásadnímu omylu, protože dárečky nenosí Ježíšek, ale Ježeček. Nebo Jezevec? Ne, Ježeček to je. Ježíšek nosí jen jabka a hrušky a kaktusy.

Tak co, co mu napíšete letos? :o)))

Wopi
15. 12. 2002
Dát tip
Ježíšku, přines mi náhradní sadu nervů, ty původní jsou v kýblu.

No, Ježíšku, sice sis dal trochu načas... ale ten dárek stojí opravdu za to! Takže díky díky díky, nečekala jsem to a jsem ti hluboce a navždy zauzlována!

Bacil
23. 01. 2002
Dát tip
:o)

Wopi
19. 01. 2002
Dát tip
ježíšku, fakt seš magor... KDO ti nakukal, že potřebuju nový fusekle a pouzdro brejle???

Wiki
19. 01. 2002
Dát tip
hele a co ta Audigy Platinum???? Tu si vedle těch fuseklí přehlídl ???!!!!a ten stoh knížek taky nebyl vidět ???? Tvůj Ježa

Robynson
19. 01. 2002
Dát tip
Drahá Wopi, upozorňuji tě, že ponožky byli určeny mně, takže mi je nějakým způsobem předej. O pouzdru na brýle nevím. Vidím dobře. Snad někdo jiný přihlásí se.

Wopi
19. 01. 2002
Dát tip
Roby - já NEJSEM ženská. Ani trochu! Ani jednim fousem!! :))

Wiki
19. 01. 2002
Dát tip
Roby : možná je ženská duší :-))

Wopi
19. 01. 2002
Dát tip
možná jsem ženská duší aniž to stará tuší aniž to tušit může že mám jen slupku muže :))

Wiki
19. 01. 2002
Dát tip
jak může slupka muží tušit, co ženská duší tušit může?????? vždyť je to jen slupka muže :o)

Robynson
29. 12. 2001
Dát tip
Můj milovaný ježíšku. Jsem rád, že jsem tě konečně nalezl. Celý život jsem tě hledal a jistě jsem nebyl sám. Proto bych ti chtěl v prvé řadě poděkovat za to, že vůbec jsi. Mnoho pochybovačů, které jsem měl za svůj život možnost poznat, mi tvrdilo opak. Vždy jsem ale kdesi v hloubi srdce věděl, že skutečně existuješ a že až se mi zjevíš, všechna má přání splníš. Ale moje přání jsou chvíli od chvíle jiná. Chvíli chci aby bylo větší teplo, chvíli zase zimu, chvíli mám žízeň, pak zase hlad a pak ani jedno. Nuže a tím se milý ježíšku dostávám k jádru pudla. Přeji si, abych věděl co chci. Pošeptej mi to třeba za mrazivé noci, nebo počkej na jaro a pak mi tu důležitou informaci foukni do ouška. Moc se těším a přeji ti mnoho práce, domnívajíc se, že je to to, co tě naplňuje :-))

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
Monty :))))))))) ještě horší než grafoman je grafowoman a nejhorší grafogirl

Wopi: No já teda nevím ale řekla bych, že mnohem horší než grafogirl je Bravo girl!, to si občas koupíme se sestrou a děsně se u toho nasmějem...:-))) Třeba teď v posledním čísle byl dobrej fotoseriál o sprejerech...:-)))

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
to jsem rád, že jsem to neviděl... už nemám tu odolnost, co za mlada... ;-)

Anonym20: Vieweghu... až tak?

Wopi
10. 12. 2001
Dát tip
Ježíšku, ježíšku, na to nemáš.... :) Ale díky za snahu! :)

Azrael
09. 12. 2001
Dát tip
Já bych toho chtěl! Třeba... foťák Nikon F5, koncertní křídlo, i když nevím, k čemu by mi bylo, originál od Baucha (nedávno viděnej v jedný galerii), novej koberec do ložnice, nový bedny, nejlíp Bang Olufsen... vím, že jsem náročnej, ale aspoň jednu z těch věcí bych fakt rád pod stromečkem našel. Dokonce bych si ho kvůli tomu i koupil. Což normálně nedělám.

Yeziiinka
07. 12. 2001
Dát tip
Náš milý Ježíšku, k Tobě bych si letos přála, aby bylo všechno, co je špatně, jinak. A Tobě bych přála, aby sis našel nějaké méně náročné povolání. Tvoje Jezínka, co Tě vždycky malovala s bodlinama. (* za to, že na nás myslíš)

Rivka
07. 12. 2001
Dát tip
:))))))))))))))

Rivka
06. 12. 2001
Dát tip
No jasně že ne:))) Taky kdo by si mě vzal? Pštrosa jste mi snědli...:)))

Merle
06. 12. 2001
Dát tip
štěstí... radost... hodně.... však ty už víš pro koho

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
Cože??? Já kůpím pštrosa a oni si ho zežerou!!!! PŘÍŠTĚ NIC !!! :-)

Rivka
06. 12. 2001
Dát tip
Ale já ho bránila...!! Tak vidíš, matko, teď se kvůli tobě nevdám, žes uvařila pštrosa... Takové pěkné zvíře to bylo... :c)

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
Když mi pošlete stehýnko......tak si tě Rivko zase vezmu :-)))

Rivka
06. 12. 2001
Dát tip
No já myslím že určitě:)) Ještě co na to maminka, ale ona bude mít taky radost, že mě má z krku...:)))

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
No, to já mám radost, že tě budu mít na krku :-))) Novýho pštrosa před tebou schovám (do díry od bazénu) :-))

Rivka
06. 12. 2001
Dát tip
To nemusíš, maminka u nás tak často nebude, aby se pustila do vaření... a já ani ty ubrousky...:))))))

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
No, nic...tataři jedli syrový maso..a jak se jim žilo...Však já ťa mám rád aj bez jidla :-))))

sidi
06. 12. 2001
Dát tip
Neboj se Rivenko, a nebul, že sú z pštrosa už enem kosti u psí bůdy. Šak my ti s tatínkem ženicha nájdeme. A bude to věčí zvíře než býl ten pštros, a věčí pták než je Vojtek. :)))

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
Ha přinesl mňa čáp, alebo to býl iný pták??????? :-)))

sidi
06. 12. 2001
Dát tip
No vidíš, jak bych to neříkala, Vojtek tě lákál na pčtrosa, a při tem má doma čápa !!! - A věř mě ceruško, čápa neuvaříš ani dybys ho měla týdeň v hrnci. :)))

Vojtek
06. 12. 2001
Dát tip
sidi: Já mám věcí :-)) Kurňa ten pštros byl můj!!!! a rozhodně nebyl určen ke kulinářským pokusům!!! Rifkóóó´ pojď se mě zastat :-))))

Rivka
06. 12. 2001
Dát tip
Tak já vás snad jen... ehm... to je moje maminka... to je Vojtek... má čápa... a pštrosa... a máme se rádi... :))))

Mythus
06. 12. 2001
Dát tip
...prosím si len jedno, Ježiško: odpovede...

sidi
06. 12. 2001
Dát tip
Teda Rivenko, tak ti nevím jestli je to od tebe nám rodičům vánoční dárek, nebo nadělení. :))) Tu mašli pod stromečkem asi mít nebudeš, nejspíš si ji uvážu sama. - Jo a tatínkovi bys mohla koupit kravatu, ať se taky netrápí. :)))

Rivka
05. 12. 2001
Dát tip
Sidi: Černou sametku? Tak jo, Ježíšku... (Ale kdyby mohla být nějaká pevnější, kdyby náhodou...:) ) Vojtek: Já ti ho půjčím...:)))

sidi
05. 12. 2001
Dát tip
Dobrá, dobrá, bude černá, ta mašle. Ale z krepovýho papíru, pro případ že by na tebe přišly černý myšlenky. :) A stejně, na deprese znám dokonalý lék: "Domácí práce!!! - Nádobí, vyluxovat, a tak." :))) Jo, a abys nekazila vánoční pohodu pod stromečkem rvačkou s Vojtkem o pštrosa, půjde na pekáč (ten pštros). :)))

AHED
05. 12. 2001
Dát tip
Milý Ježíšku, přeju si pod stromek...a taky...navíc pak ještě...ale vůbec především chci...a to nejvíc... Tak dík... AHEDEK.

Vaca
05. 12. 2001
Dát tip
milý Ježíšku, ač na tebe nevěřím, chtěl bych po tobě aby se všichni lidi měli rádi a aby se neděly ty škaredé věci, které všude kolem sebe vidíme...

Rivka
05. 12. 2001
Dát tip
Jo, matko, tak domácí práce jsem zkoušela. Okna mám nejčistší ve střední Evropě, deprese pořád... :) (A pštros by se přece nevešel do trouby... to krčisko, ty nožiska...!:))) )

Sluníčko2
05. 12. 2001
Dát tip
Jééé, Ježíšku, to je hezký, vrátit se do dětských let... . Fakt si můžu přát??? Ráda bych Ti věřila, že splníš i nesplnitelné. Zkus tedy vnést do rozhádaných rodin trochu míru, méně násilí, snad více úsměvů i slov, které by uměly projednou potěšit duši a ne zabolet na srdíčku. Snad se mi po x letech splní sen, který mi krade klidnou duši, rodiče i jejich "vzájemnou lásku". Děkuju Ježíšku...aspoň za vyslyšení :-))))

sidi
05. 12. 2001
Dát tip
Nic se neboj, ještě se nestalo aby si česká kuchařka neporadila s kapánek přerostlým cizokrajným kuřetem. Co nevleze do trouby zavaříme do sklenic. :) Jo, okna jsou čistý, ale udělala se nám v bytě nějaká zima. - Proboha !!! Kde je tatínkova sbírka minerálů ????? Milá dcero, vidím že ještě nemůžeš z domu (rozuměj vdávat se) :(((

Matyjustin
05. 12. 2001
Dát tip
***

Rivka
05. 12. 2001
Dát tip
Co já bych chtěla, stejně... tak ty krepsilonky, třeba. A penál s Mikymauzem... (Jo, mimochodem, hezký provaz by nebyl? Zn.: smyčku dodám) Vánoce jsou nejhorší svátky v roce...

altán
05. 12. 2001
Dát tip
Milý Ježíšku, chtěl bych lepším schopnost volby, rozhodování mi fakt nejde chtěl bych pomoct jednomu kamarádovi i když on pomct nechce, myslí si, že mu pomoci nelze a novou čepici...za prosinec jsem už ztratil 2 Mec Ti děkuju. Tvůj Altán

kafka
05. 12. 2001
Dát tip
kousek moře... a pro Rivku taky :) tak jo... i pro altána a ještě mrňavej cancour pro Janis, hermita, Printa, Vacu, wqw, Páju, Matyjustina, sidiho, Vojtka, pro ségru, Mazdu, Lenku, Petra.... tý jo, do čeho jsem se to pustila (koho jsem nestačila jmenovat, ať se nezlobí :)) no... kdyby bylo celý, tak ho pošli taky, my už si ho nějak rozdělíme :)) víš, že dík a tááák...

Print
05. 12. 2001
Dát tip
:-)*!

Pája
05. 12. 2001
Dát tip
óó!!! kafčí!.........jako by už ježíšek dávno donesl! (kousek kafky) ještě tajemství bych si přála.....:-) ......víckrát...

Vojtek
05. 12. 2001
Dát tip
potreboval bych hlas jak zvon :-))))) nejak mi to nezvoni .... A obrovsky more...at ho muzu nalit kafce do kloboucku :-)))) Jo a hlavne chci PSTROSA**!!! dik

Rivka
05. 12. 2001
Dát tip
Tak to prr, Vojtku! Pštros je můj!:))) *!

hermit
05. 12. 2001
Dát tip
...tak Ježíšku, kousek tý jednoduchosti, kterou jsem zahlídl, kdybys mi dopřál, na tej kdyby mi tak víc záleželo, než na nečom jinom...dekuju....:-)

sidi
05. 12. 2001
Dát tip
Rivenko žádný provaz, dostaneš mašli do vlasů. Na to si došlápnu, abys mi chodila slušně oblíkaná. :))) Kafčí, ten seznam, to je pořadník vánočního koupání ? Nemohla bys mě, usilovně prosím, zařadit za ségru ? :)))

hermit
05. 12. 2001
Dát tip
...jó a móře...móře slaný a rozplývající se v tom tajemství, kde nepoznáš jeho a jeho okraje..... a pro mou ségru, aby už nechala těch konin a dala se třeba do ňákejch veselejších konin....a pro Ježíška, Ježíšku, svaly, aby to šecko zvládl zasejk v ten večír dotáhnout....

Vojtek
05. 12. 2001
Dát tip
sidi :------))))) Rifka: ja chtel jenom takovyho malinkatyho, no. TAK NIC PSTROSA RUSIM !!!!! :-)

Slunce
05. 12. 2001
Dát tip
potřebuju oblečení, i použitý, teď v zimě maló hřeju :))))

Kytička
05. 12. 2001
Dát tip
Milý Ježíšku, potřebuji trochu lásky pro všechny kolem a taky kousek pro mě....Lásky je třeba pořád. A taky šusťáky , abych mohla v čem šustit na lyžích a taky naučit se zapomenout....ale ne na vše.... a taky trošku úsměvu na mé rtíky, kdyby se mi někdy nedostávalo.... Ježíšku, fakt díky!!! Vím, není toho málo.... Kytička

Vio
05. 12. 2001
Dát tip
Ježíšku, já bych chtěl něco, co mi dát nemůžeš. Ale to mi dává někdo jiný...

Radost
05. 12. 2001
Dát tip
Ježíšku, chtěl bych, abys dal všem, kdo mě nemají dost, abys jim dal mě. A těm, kdo už mě dost mají, tak ať mě pošlou dál. A taky bych chtěl tu novou knížku od pana Eca a černý svetr a co nejvíc štěstí pro mojí aničku. Děkuju

Kytička
05. 12. 2001
Dát tip
Radost: Děkuju....

...a dyk ty víš, Ježíšku. Dyk jsme si to už řekli onehdá v tom kostele na Lipanský.

Drakkan
05. 12. 2001
Dát tip
Milý ježíšku, děkuji Ti za Tvoji nabídku, ale já letos pod stromeček nebudu chtít vůbec nic. Mám totiž vše, po čem jsem kdy toužil a za co bych obětoval cokoliv...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru