Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

VŠEM PÍSMÁKŮM !!!

08. 12. 2001
1
0
2647
Autor
Baker

Vážení Písmáci,

ne náhodou jsem zabrousila na Váš server a přečetla si několik Vašich děl. Nejsem sice básnířka, ale spíš novinářka a publicistka. Píši o víně a gastronomii. Ráda bych spolupracovala se začínajícími básníky a umožnila jim prezentovat svá díla v rámci Klubu přátel dobrého vína. Nedávno jsem otevřela Galerii vín a Vinný sklep v Berouně a již zde probíhá první výstava - svá dílka zde vystavuje fotografka a výtvarnice Julie Novotná z Prahy . Každou středu zde pořádám ochutnávky kvalitních vín, většinou zdarma, pokud se nejedná o dražší zahraniční vzorky a ráda bych tyto degustační setkání rozšířila i na jiné dny a obohatila je o současnou poezii, jelikož ta se k vínu jistě váže. Kdo byste měl zájem se degustací zúčastnit a byl ochoten svá díla zveřejnit, napište mi prosím na adresu: galerie.vin@seznam.cz Rovněž můžete navštívit mé stránky www.bakerwine.cz kde se o mě dozvíte více.

Těším se na Vás a fandím Vám! Pište!

                

Helena Baker


Spvrivs
20. 12. 2001
Dát tip
Pro mňa je to také daleko, navíc při vínečku preferuju zpěv, ale kdyby se to nekdy konalo u nás na Moravě - nélepší v Brně - tak se rád zastavím :-))

Vaca
18. 12. 2001
Dát tip
dobý nápad, ale pro mě je trochu z ruky... i když někdy možmá...že by?...no uvidíme... :o)))

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
Cha! (To je nad Wopim. Jako o nevěřícné "cha" kráčí.) Helejte se, prťouskové - až se v tym Beróně zmažete, né abyste pak zapomněli literárně ztvárnit! Nás přespolní taky zajímá, co kdo komu! :-)) Milá Helčo Bajkre, jestli Ty sis neušila na sebe přímo chajdu. ;-)

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
zoo: klidně dej i věřícné "Cha!", fakt jsem takovej podivín...

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
Zaníceně kvasím jogurtí zálivku. To kdybys na svátky zavítal. ;-)

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
tak jo - to zní lákavě :))
jestli Ti to dobře kvasí, zastavím se někdy asi... ochutnám, co budu směti (šťastný jako malé děti)... ochutnám, co nabídneš mi (byť še to v mém věku nešmí)... :)))

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
... o tom še Ti ani nešní, nejšem, totiž, hochu, dnešní! /Logičky jsem včerejší./ Splaškem bude víno mešní proti mému výtvoru. Spatně! Nejdžív nahoru! ;-)

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
Já še hluboče... ech. Hluboce omlouvám, drahá Bakerová, ale my s Wopim furt eště nemáme bobříka mrouskání, tak to zkoušíme v každým zákoutí, chňápeš, ju? :-.)

Wopi
16. 12. 2001
Dát tip
jasně, že chrápe... po takovym množství vínka :))

zoo
16. 12. 2001
Dát tip
Poslouchej, Wopi, ale to je indiškréce. Jak TY můžeš práskat nenápadně světu, že já CHRÁPU? Jak si pak mám asi najít partněra, ha? :-)))))) Helča nechrápe. Helča bude z Písmáků tak konsternována, že jí alkohol ledabyle PROJEDE. Logicky. :-) A neusne. Ještě logičtěji!

Lasy
14. 12. 2001
Dát tip
Jo, kdyby tak nekdo poradal degustaci RUMu . . . Lasy.

Wopi
14. 12. 2001
Dát tip
Jo, kdyby tak někdo pořádal degustaci jogurtového nápoje... :))

Bříza
12. 12. 2001
Dát tip
Není šance.... ale někdy se určitě zastavím ...

Tanizaki
11. 12. 2001
Dát tip
Ahoj Helen, jelikoz jsem temer z berouna (presneji z Hudlic) a o tomto podniku jsem dosud neslysela, neodolam a asi se s ViNiLem zajdem podivat :-) Aneb dobry napad!

Miroslawek
10. 12. 2001
Dát tip
Ju... až to budu mít blíž (už brzy) stanu se končícím básníkem, který utopil svůj talent ve víně ;o))))

papouch
10. 12. 2001
Dát tip
Uups. Dvanáctáho je pozejtří... to nende, tagle fofrem.. to se musí hoodně dopředu, lébrš nejen papouš má svý naditý plány... A Beroun nejni vod Brna panťákem dvacet minut z wilzoňáku... a kde pak přespat, že... to nejni tak jédnoduchý, víš... :-))

Beroun není daleko, ale tenhle týden fakt nestíhám... škoda...:-(

LILINKA
10. 12. 2001
Dát tip
Velmi velice zajímaví a lákaví nápad. Ale do konce tohoto roku určitě nestíhám. Snad někdy později.

Bacil
10. 12. 2001
Dát tip
Dvanáctého taky nestíhám, ale jinak bych možná někdy... tedy kdyby o mě byl zájem, samozřejmě.

Albireo
10. 12. 2001
Dát tip
Verito, Ty jsi prý in vino - co Ty na to?

Vojtek
10. 12. 2001
Dát tip
hmmm..ještě, že víno nepiju :-))))))))

Baker
10. 12. 2001
Dát tip
Nevadí, nevadí, kdo nemůže teď, může třeba příště - další ochutnávka je ve středu 19. prosince opět v 17:00 a na programu jsou vína z Austrálie a Nového Zélandu, bohužel tato ochutnávka nebude zdarma, ale se vstupným 100,- jelikož se jedná o dražší vína a když dovozce otevře 10-20 takových lahví, pak jistě chápete... A co se týče spaní - kdyby byl zájem, můžu udělat na objednání ochutnávku i v pátek nebo sobotu - stačí aby se domluvilo alespoň 10 lidí a ubytování v Berouně nebude problém. Dokonce už jsem sehnala i jazzovou kapelu se zpěvačkou která má zájem hrát ve sklípku naživo. Pište dál své nápady, názory a náměty H.B.

papouch
09. 12. 2001
Dát tip
týýýýýjo, tak to je slovo do pranice, já bych možná přijel, ale bacha na mě su z jižní Moravy, můj tata je vinař a já mám zatraceně chlupatej jazejček Beroun je od prahy kósek a to co se v práglu pije to není víno, ale žlutica zamíchaná lopató, páč pražáci vylemtajó šecko .... :-))))))

papouch
09. 12. 2001
Dát tip
A tož si taky přečti moju povídečku Vinař http://www.pismak.cz/dilo.php?num=4627 :-)) Akorát že já nésu začínající ... spíš končící

Baker
09. 12. 2001
Dát tip
Papouchu, tož ja su tež na Moravě jako doma a u mě ve sklepě se určitě nenajde ani Znovín ani Vinium a Bohemka mi nesmí přes práh... Takže bez obav, a proč končíte se psaním??? Došlo Vám víno? :-)))

Wopi
09. 12. 2001
Dát tip
hezký! :)

Gastarbajtr
09. 12. 2001
Dát tip
mno, Beroun mám kousek...:-)))

Suppe
09. 12. 2001
Dát tip
je deti, budem slavny,co vy na to?

clovrdik
09. 12. 2001
Dát tip
:-)))) výbornej nápad :-)

papouch
09. 12. 2001
Dát tip
Baker.: tož to řeknu jináč - jsem začínající autor už 43 let :-))))

Merle
09. 12. 2001
Dát tip
řeknu Yenn... ale Lyryk určitě neodolá možnosti přednýst svoje současný verše a ještě u toho zadarmo popíjet ;))

Litochowitz
09. 12. 2001
Dát tip
Jo, z Komárova to mám kousek.....

racek
09. 12. 2001
Dát tip
Dobry napad, libi se mi to.Zora alias Racek

Baker
09. 12. 2001
Dát tip
Výborně - jsem nadšena, že se Vám nápad líbí - ted ve středu 12.12.bude v 17:00 další zadarmo ochutnávka mikulovské firmy Tanzberg, napište mi kdo chcete přijet a pošlete mi svá dílka - kdo je chcete přednést - přímo na adresu galerie.vin@seznam.cz. Samozřejmě jsou zváni i Ti, kdo nechtějí nic přednášet, ale pouze ochutnávat!!! Těším se na Vás, adresa je Bakerwine - Galerie vín a vinný sklep - Beroun, ul. v Pražské bráně 74 (Je to na rohu Husova náměstí. Jste srdečně zváni!!! A ne že přijedete všichni inkognito a nezazní ani jeden příspěvek :-)))))

Yfča
09. 12. 2001
Dát tip
Helenko, až založíš PIVNÍ GALERII a budeš pořádat pravidelné ochutnávky, začnu pravidelně jezdit trasu Praha - Beroun - Praha! Ale zcela jistě je tady na Písmákovi přehršel recitujících autorů-vinařů, kteří do Berouna rádi zabrousí. Dobrý nápad! Díky za něj!

Knihovník
08. 12. 2001
Dát tip
Hodně štěstí, takový lidi, jako ty jsou potřeba, ale dej bacha, vše není tak jak vypadá ...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru