Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na mrtvém bodě

03. 06. 2011
4
18
1855
Autor
lenkak
Vycucat z prstu
karavanu slov
Bloudí ve štolách
podzemních alpů
kape voda a bílá tma
nic víc
 
 
 

18 názorů

lenkak
01. 04. 2013
Dát tip

Ó, děkuju!!!


Jo, tohle je fajn. Tip*


Oldrich
21. 02. 2013
Dát tip

A vono to vůbec není špatný. Je to malý, semknutý, promyšlený a funguje to. Karavanu slov beru a tak všelijak. Takový příjemná oddychová poezie.


lenkak
14. 06. 2011
Dát tip
Vole, cesta do pekel, já jsem ráda, že konečně žiju! :-))) Novou koprodukci ne, nemáme hotovou starou- to je přece výzva! Něco se mi začíná v hlavě líhnout, ale asi to bude přitažený za vlasy. Mno, uvidíme, jestli se hneme z mrtvého bodu. ;)

lenkak
10. 06. 2011
Dát tip
Ono je nejhorší, že jsem teď právě relativně spokojená, proto asi nepíšu... Já holt doluju vždycky ode dna. Ale koprodukcí bych mohla začít, to je nejmíň niterná záležitost.

lenkak
09. 06. 2011
Dát tip
no právě... :-(

lenkak
06. 06. 2011
Dát tip
Alegno, díky, přesně tak to je- povzdechnutí:)

Alegna
06. 06. 2011
Dát tip
líbí se mi jako zamyšlení, povzdechnutí, proto tip

lenkak
06. 06. 2011
Dát tip
Alp je zlý skřítek a podzemní alp je zlý skřítek žijící pod zemí:)

lenkak
05. 06. 2011
Dát tip
Děkuju za povzbuzení, Juno- já právě trnu na mrtvém bodě, poslední dobou jsme nenapsala nic, ale tak moc bych chtěla a potřebovala, jen jsem nějak verbálně vyschlá.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru