Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

subka jako hovado a prý láska

11. 10. 2011
2
9
1925

není to jak myslíš, je to tak, jak to je!

Mrdal jako pes psici na chodníku,

utočil svým tuhým pyjem na její staženou vaginu.

Klobouk dolů před jeho přírazy, Rocco by se divil co lze.

Šlehačka jí kapala z koz na břicho a do klína, prý "devět a půl týdne", tomu se smál, když čuráka máčel do sklenice s medem.

Neustále si myslela, že jde o lásku a proto mu dovolovala cokoliv.

A on toho využíval.

Už byla svázaná, ve tmě, na otevřeném okně do ulice, ve sklepě, v montérkách, mrdal ji na houpačce i na podlaze boudy jejího psa. Mlátil jí klackem, ukazovátkem i provazem. Přes nohy, cecky i břicho a klín. Dvakrát ji kopal do boků a jednou ji pomočil.

Byla to láska jako ze žurnálu. Snad Burda.

Nejlepší to bylo ve středu odpoledne, když místní fotbalisti měli naproti přes ulici trénink a zakopávali o drny, jak čuměli k ní na zahradu.

 


 


9 názorů

a jakém?

Hwi Nori
17. 04. 2012
Dát tip
Hm... *

Imo - i do boudy mojí čubky (hladkosrstý foxík) se vejdou dva - nohy ven .-)

Láska bez ženevských konvencí DD

Rajmund
11. 10. 2011
Dát tip
Budiž , voe t

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru