Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Láska na sklonku léta

23. 11. 2011
9
28
1518

Dozrály hrozny

obtěžkané

sluneční láskou

a slastnými vzdechy

vánku

Nadešel čas

sklidit letní vášeň

uložit v útrobách sklepení

tekuté sluneční milování

 


28 názorů

:-)

To byl spíš pokus o filozofickou otázku viny a pravdy. :-)

A co když tam je tečka?

Pravda ve vině? :-)

Dej si, co Ti brání? :-)

Pěkně napsáno, hned bych si dvojku bílého dal. T*

Tak, sklípky plné, teď vyčkávat zachumlaní ve verších vločky propletené v sníh:-)

Hloubavá
24. 11. 2011
Dát tip
...na doby mrazu nepohody a hýčkat si je - šťastné doby!

Jo,Aleši, máš to propočítaný. Já jsem ten případ :-)

Alegna
24. 11. 2011
Dát tip
T*

na jaře přicházejí na svět plody letních vášní :o)

Já nejsem taky žádná pijanka :-) Ale abstinentka taky ne, prostě normálně...Hani, taky bych si zazpívala u vínečka - ve sklípku i před ním. :-)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
Jitusko, pitiu vela nedam...viem, ze kvalitne vino je suche, no osobne mam radsej sladke:) Ked uz si mam vybrat, tak pohar Tokajskeho, ktore je sice tazke, ale chuti mi, no a potom moravske sklipky - z Mikulova, Kyjova...bola som na navsteve v Kyjove u kamaratky, jej otec nas vzal do sklipku, uzasny zazitok, potom sme sedeli pred nim, popijali, spievali, prisli susedia z vedlajsich sklipkov, dali kostovat ich vino...spominam velmi rada...i ked nohy mi zvlastne zgumovateli, ked sme mali ist odmov:)

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
Hani, co Ty všechno nestihneš. Tak hlavně, aby si nebyla ještě o púlnoci vzhůru. A Jitko, s tím fernete je to určitě tak. Jenže já tomu pití obecně moc nedám. Tak pa holky...

Já už bych taky měla zaplout do duchen...:-)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
myslim, ze bolo len par minut po 20-ej hodine, ked som povodne chcela ist spat, potom som sa zacitala a som este stale tu...rano sa bude vstavat velmi tazko...najma, ked si s jednou osobkou piseme o duchoch:)

Srozumění, to je ona. Já jsem si pak uvědomila, že jsem ji ještě nezveřejnila. Víno mi nevadí, ale některé mi nedělá dobře. Příliš se v tom nevyznám. O fernetu jeden můj známý tvrdil, že kudy teče, tudy léčí :-) Hani, vlastně je myšleno obojí. Co piješ Ty (z tekuté podoby?) :-)

srozumeni
23. 11. 2011
Dát tip
A vy jste si myslely, že mi utečete jinam a že jdu snad doopravdy spát. Taky se pomalu chystám, dvě hodiny. A Jitko, to je ta co si psala, že máš taky podobnou, jako moje Hroznové víno?. Ať tak či onak, je tuta Tvoje moc hezká. Ale já radši fernet. Víno je kyselé na mě...***

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
jaaj, to si ma dostala, najradsej mam sladucke:) Strapce zelene ci tmavofialove, hlavne, aby v nich bolo vela slniecka:) A potom aj vino z nich je uzasne, ma skvelu farbu, vonu chut:) Teraz neviem, ci nahodou nehovorite vino bobuliam hrozna:)

U hroznů jako u lidí kdo nemiluje, nesklidí. Výstižné! :-) Hani, které máš nejradší - najradšej? :-)

8hanka
23. 11. 2011
Dát tip
ano, tohto roku je hrozno skvele...vraj vdaka nadhernej jeseni:)

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
U hroznů jako u lidí kdo nemiluje, nesklidí. A letošní rok byl nádherný.

Letos se prý urodilo velmi dobře. :-)

renegátka
23. 11. 2011
Dát tip
bez lásky, potažmo slunečního svitu by se neurodilo

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru