Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Předraženo!

25. 11. 2011
3
16
1387

Na obchodě s levným zbožím

V Š (E)I   ZA   35,- Kč


16 názorů

Alegna
28. 11. 2011
Dát tip
:-)

Hloubavá
26. 11. 2011
Dát tip
Vse(i) z dovozu!:-)

Ty naivo! :-)

VŠE za 35? to je školné?

Ještě že s vešmi to máme za sebou...:-)

renegátka
25. 11. 2011
Dát tip
Ten poslední přípravek stál 800KČ, při prvním ošetření se pokazil rozprašovač, šli jsme reklamovat.Prý nám to vezmou k reklamaci.Dceru jsem poslala ven a mělas vidět ten cirkus co jsem tam udělala.

No jo, a navíc jsou prý rezistentní. Kdysi stačil Orthosan, ale ony si zvykly a možná, že jim i chutná. Ty nové přípravky jsou všivácky drahé :-)

renegátka
25. 11. 2011
Dát tip
nevím, ale život mě postupně doučuje

8hanka
25. 11. 2011
Dát tip
dovozovy tovar je drahsi, Evi, take lahke nevies?

renegátka
25. 11. 2011
Dát tip
8hanko, vši jsou pohroma, v létě je přivezla vnučka, na zadečku měly Made in England, než jsme to zlikvidvaly, stálo to dvaapůl tisíce.

8hanka
25. 11. 2011
Dát tip
jaaaj, ja som myslela tie obycajne, vodne nepoznam:) Kolegyna mi hovorila, ze jej deti si chceli kupit vsi od spoluziakov v skole, aby mali volno, takze aj u nas je to uz inak:)

Já myslím, že nejsem tak daleko od pravdy, vši vodní mají, pokud vím, v chovatelských potřebách. Renegátko, díky :-)

renegátka
25. 11. 2011
Dát tip
vím že se svého času prodávaly, kus za 10 Kč, no jo , podražilo všechno

U Vás na Slovensku možná, my Čehúni máme obchodního ducha :-)))

8hanka
25. 11. 2011
Dát tip
doteraz som si myslela, ze vši su zadarmo:)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru