Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chmur

31. 01. 2012
2
27
1165
Autor
Rochnitko

Mít vše a přesto nebýt šťastný. Je tohle normální proces? Nebo se nacházím v bujaré pubertě a stále nevím, kam mám složit hlavu? Do jakého klína? Vždyť je na světě tolik vábivých klínů, milých, přítulných. A třeba i tohle je jedna velká lež. Slovo navždy. Fuj, jak se mi příčí! A kor když se kloubí věty "láska navždy" a "nic netrvá věčně".

 

Chyť se svého snu, slečno M. a nepouštěj se ho! Jenže, co je mým snem? Dřív to bylo tak jasné a zřejmé. Vyjdete jednu školu, dále druhou, nějak se ta cesta sama otevírá. Ale jak víte, že je to ta správná volba? Děsím se, jsem divná? Nebo se probrala ze spánku a zjistila, že člověk potřebuje smysl života? A jaký je ten Váš?

Probouzím se každé ráno s pocitem, že se něco má stát a ulehám s tím, že třeba to málo, co ten den činilo dnem, bylo tím smyslem. Ale je tomu tak?

 

Přála bych si z jedněch úst slyšet: „Jsem na tebe pyšný.“

 

Což mě přivádí na další myšlenku, bez práce nejsou koláče a přestaň se litovat, nebo tě (sebe) kopnu do prdele!

 

A tak si svou malou mini komedii/tragédii musím vyřešit sama.


27 názorů

Garth
04. 05. 2012
Dát tip
buď lež nebo chmur... je snad jiná cesta? :)

hitchhiker
14. 02. 2012
Dát tip
Oran: Svuj k svemu kolego. Kdo sni o ocasech, muze se mu stat ze nakonec sni ocas :) Celem se to nevypoti tak se bez uklidnit nekam jinam

oran
13. 02. 2012
Dát tip
dopadlo to tak, ze je tu minimalne jeden ocas.

hitchhiker
13. 02. 2012
Dát tip
A jak to nakonec dopadlo?:)

a co to změnit na "jsem na SEBE pyšný" ?

Morasten
31. 01. 2012
Dát tip
:))))))) takle hustá hláška mě nenapadla

Rochnitko
31. 01. 2012
Dát tip
A jak by to mělo tedy znít? :) "Miluju Justina Biebera a on o mně nemá ani páru? Můj život nemá smysl!"

Morasten
31. 01. 2012
Dát tip
Tohle by se dalo třeba dvěma větama shrnout do statusu na fejsbuk :)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru