Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

G - Karlův golf

20. 03. 2012
5
7
1569
Autor
VH64

G další části (vloženo) Pan Kohout (20.02.2012) Karlův golf (20.03.2012) Velký Karel (28.04.2012) Pražce (29.04.2012) Záhon (23.06.2012) Svetr (21.07.2012) Do příkopy spad (25.08.2012) Viktor Čistič (22.09.2012)

Karlův Golf

 

Měli jsme ten den paralelní program se společným návratem domů. Já šel s pánama na „příští čtvrtek“ k Černému orlovi na náměstí, G s Helen na koncert.

Když si mě přišla vyzvednout, Karel, který seděl vedle mě, vyskočil, přestěhoval si pivo naproti ke Standovi a pustil G sednout na své místo. Drželi jsme se pod stolem za ruce, G poreferovala o koncertu a pak si se Standou vyměňovali pohledy zdola a shora na dění ve firmě. K tomu stihla sotva malou kofolu a už nás vyháněli, ať uděláme místo ježkům.

Před Orlem jsme překvapeně zjistili, že mezitím spustil déšť se sněhem a do toho pěkná fujavice. Zeptal jsem se G, kde že má Bublinu. „No jako dycky“ – řekla se zasmáním a rozhodila ruce. „Kde to je?“ – zeptal se Karel. Vysvětlili jsme mu, že až na kraji města, G se ráno obvykle chtěla před celodenním sezením trochu projít. „Támhle stojí“ – ukázal Karel a podal G klíče od svého golfu.

V autě se G chvíli potýkala s páčkama a čudlíkama a pak jsme vyrazili. Ona opatrně řídila vichrem se sněhem, já spokojeně žvatlal, překážel jí rukou při řazení a těšil se domů. Najednou to se mnou hodilo, do silnice ležel vyvrácený strom a G ho objela na poslední chvíli. „Jejda, to by Karel asi koukal, co, kdyby tam nebyla ta mezírka! Jsi ale šikulka, Prdelko!“

Doma byla G taky šikulka a ráno jsem jí jen zamával z postele, když odcházela do práce.

Špičku stromu, co přečuhovala do silnice, někdo uříznul ještě ten den, zbytek jsem pak v létě pokrájel já a spálili jsme ho doma v krbu.


7 názorů

VH64
21. 03. 2012
Dát tip
Příště je Karlův příběh. Vlastně Karlovo příběh. Ještěže je Karlů dost a můžou se rozdělit. Díky!

baaba
20. 03. 2012
Dát tip
Všechno je Karlovo ...a příště jeho most nebo jeho Vary, ju? :C)*

VH64
20. 03. 2012
Dát tip
Nikoli, zde podle pořadí v seznamu dam, o kterých mám rozepsáno. Je sice i jiný důvod pro G, ale ani ten s oním bodíkem nesouvisí.

Alegna
16. 03. 2012
Dát tip
jj šikulka :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru